11. Bölüm

57 3 8
                                    

"C-Chanyeol.. B-ben.."

"Ne yani başından beri sen miydin?"


"B-ben değildim. Şey.. Sizi izleyen kişiyi izliyordum. Ya!"


"Sence inanmalı mıyım? Her şeyi geçtim, neden?"


"B-bak. Kendime göre nedenlerim var. Sizinle ilgili değil. Zaten sizi ifşa etmeyecektim. Lütfen Chanyeol, lütfen Jongin'e söyleme. Onun üzülmesini istemiyorum."


"Gerçekten mi? Şu an bunu isteyebilecek bir konumda mısın?"


"Ne yani söylecek misin? Arkadaşını öyle üzgün mü görmek istiyorsun? Devam et o zaman."


"Sen.. Sen ne küstah bir kızsın böyle?"


"Jongin'e hiçbir şey söylemeyeceksin. Yoksa sizin durumunuzu ailenize öterim."


"T-tehdit mi ediyorsun? Bu kadar düştüğüne inanamıyorum."


"Chanyeol! Baekhyun! Beni duydunuz! Sadece çenelerinizi kapalı tutacaksınız ki ben de kapalı tutayım."


Baekhyun Hei'yi kendine çevirdi.


"Söylemeyeceğiz. Ama senden korktuğumuz için değil. Jongin'i sevdiğimiz için."


"Anlaştığımıza sevindim." dedi Hei ve güldü. Baekhyun'a elini uzattı. Baekhyun eline ters ters baktı ve ona sadece gitmesini söyledi. Hei de söyleneni yaptı ve çekip gitti.


"Şimdi ne olacak Baekhyun?"


"Neler olacağına bakacağız. Başka çaremiz yok."


"Bu durum içime hiç sinmedi. Sorun biz değiliz. Sorun Jongin'den bir şeyler saklamak. Hele ki böyle bir şeyi."


"Benim de içime sinmiyor. Acaba gerçekten planı neydi?"


"Kim bilir.." Konuyu değiştirmek istedim. "Hadi bir şeyler yiyelim." Baekhyun başını salladı. Böylece panayırdan ayrılıp hamburgerciye gittik...


~~~~


"Sevgilimm!" dedi Hei ve bizim yanımıza geldi. Öylesine oturuyorduk sınıfın arkasında. Jongin'e sarıldı. Jongin bile şaşırmıştı. Normalde yanımıza gelmezdi çünkü. Tamam, Jongin'e söylemeyecektik ama bu bütün yaptıklarına göz yumacağım anlamına gelmiyordu.


"Hoşgeldin Hei. Bir şey soracaktım. Herhangi bir bilgi var mı? Şu şantaj konusunda?" Baekhyun, 'ne yapıyorsun' dercesine sıranın altından tekme attı. Acısa da belli etmedim. Hei bana öyle bir bakıyordu ki, gözlerinden ateş çıkıyordu resmen.


"Ü-üzgünüm Chanyeol. Herhangi bir gelişme yok. Zaten bizim sınıftan birinin yaptığını zannetmiyorum!"


"Ah öyle mi? Tamam. Bir şey öğrenirsen bize haber ver. Yine de teşekkürler!"


Yüzüne yapmacık bir gülümseme taktı. Ders zili çaldı...

Yifan yanıma geldi. "Şey.. Chanyeol, seninle biraz konuşabilir miyim?"

Our Little WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin