Περασε κιολας μια εβδομαδα!Ειναι Σαββατο και ειναι η μεγαλη μερα οπως λεει η μανα μου.Μα καλα νομιζει οτι στα αληθεια οτι ειμαι ευτυχησμενη?Η μπορει να θελει να το πιστευει.
Αυτη η εβδομαδα ηταν πολυ κουραστικη.Την Δευτερα σηκωθημα νωρις,ετοιμασα την βαλιτσα μου και ξεκινησα για Αθηνα.Στην διαδρομη μιλαγα με την κ.Ασπασια και μου ελεγε καποιες δουλειες και λεπτομερειες που επρεπε να διευθετησουμε.Οταν εφτασα στην Αθηνα πηγα κατευθειαν στο εργοστασιο ωστε να τελειωσω!Μετα πηρα τηλεφωνο την Γωγω τια ειπα με λιγα λογια αυτο που αποφασισαμε και τι νομιζετε οτι ειπε!
Γ"Τιιιιιι?Αααχχχ παναγιτσα μου δεν θα προλαβουμε"
Ε"Γωγω τι λες?"
Γ"Τι λεω!Ποτε θα προλαβουμε να βρουμε φορεμα,παπουτσια,να πακεταρουμε"
Ε"Γωγω τι λες?"ξαναρωταω
Γ"Την αληθεια!Μπορει να ειναι ψευτικος αλλα μια φορα αρραβωνιαζεσαι και πρεπει να γινει κουκλαρα,οχι οτι δεν.εισαι αλλα ακομα ποιο πολυ"
Ε"Ερε τι τραβαω η κοπελα!"
Γ"Σταματα!Ραντεβου στο εμπορικο κεντρο σε μια ωρα και μετα σπιτι για πακεταρισμα και φαγητο,φιλια"
Ε"Γωγ...του τουτ τουτ"δεν προλαβα να πω τιποτα και το εκλεισε.Ειδατε τη φιλη εχω?Αφου συναντηθηκαμε στο εμπορικο,που καναμε ωρες να βρουμε το φορεμα της Γωγω φτασαμε σπιτι.Αμα αναρωτιεστε εγω αγορασα ενα απλο ροζ φορεμα που δενει με μια ροζ κορδελα στην μεση.Στο σπιτι με περιμενε μια εκπληξη που δεν φανταζομουν.Τωρα που το σκεφτομαι τελευταια οι εκπληξεις η μια διαδεχονται την αλλη.Ο Αχχιλεας περιμενε κατω απο το σπιτι μου με μια παλια φορμα και μια μαυρη μπλουζα που μπορουσες να δεις τους κυλιακους του.
Α"Επιτελους ηρθατε!"
Γ"Ναι συγνωμη Αχχιλεα αλλα δεν μπορουσα να βρω τιποτα"μα καλα γνωριζονται?
Ε"Συγνωμη γνωριζεστε?"
Α"Οχι.Η Γωγω βρηκε το τηλεφωνο μου και ειπε οτι χρειαζεστε βοηθεια και προσφερφηκα εξαλλου στο ειχα υποσχεθει"νομιζα οτι δεν το εννωουσε.Μπηκαμε στο σπιτι εγω πηγα και αλλαξα γιατι με το τζιν δεν εβλεπα να κανουμε δουλεια και ξεκιναμε.Αρχισαμε να πακεταρουμε διαφορα βιβλια,ποτηρια και αλλα πραγματα στις κουτες.Η ωρα περασε γρηγορα καιβεπειδη ειμασταν κουρασμενοι και πηναγαμε παραγγειλαμε να φαμε σουβλακια(τα λατρευω!).Βαλαμε μια ταινια να δουμε,η κολλητη μου ειχε ξεραθει στον υπνο με ολη τη σημασια της λεξης και εγω ειχα αποκοιμηθει στον ομω του Αχχιλεα.Καποια στιγμη πεταγομαι και βλεπω οτι και τους τρεις μας,μας ειχε παρει ο υπνος.Σηκωθηκα εκλεισα την τηλεοραση πηγα στην ντουλαπα και πηρα δυο κουβερτες.Με την μια σκεπασα την κολλητη μου την να την κανω μια την εχω και με την αλλη τον Αχχιλεα.Εχει ομορφο προσωπο,του σπρωχνω προς τα πανω τα μαλλια γιατι ειχαν πεσει στο προσωπο του και πεταγεται.
Ε"Αστο καλο σου με τρομαξες!"
Α"Τι ωρα ειναι?"
Ε"00:00"
Α"Πρεπει να φυγω"για να πω την αληθεια τον λυπομουν οποτε του προτεινα να κοιμηθειβεδω αποψε.Του εφερα ενα μαξιλαρι και επεσα και γω για υπνο.
YOU ARE READING
Το Πεπρωμενο Μου
RomanceΕνα ζευγαρι που αναγκαζετε να ειναι μαζι,χωρις να το θελουν!Μια συμφωνια,ενας ορος που ια τους αλλαξει την ζωη,θα τα καταφερουν να περασουν τα εμποδια που δημιουργουνται και να βρουν το μονοπατι της ευτυχιας ή οχι?