Το πρωι με ξυπνησε με ενα γλυκο τροπο.Ξινησε να με φιλαει απο το στομα,με τα αυτη,λαιμος,στο στηθος φτανοντας μεχρι τον αφαλο μου,εκανα οτι κοιμομουν,αλλα.μου ξεφυγε ενα γελακι
Α“Ωστε μας κοροϊδευεις?”
Ε“Εγω ποτε!”
Α“Τωρα θα δεις μωρο μου!”τον κοιταω με απορια“...ετοιμασου για απογειωση”και με ξανακανε δικια του.Ποσο μου αρεσει αυτη η αισθηση και πολυ συντομα και οι δυο μας τελειωσαμε.Το.σωμα.του επεσε πανω του,προσπαθουσαμε να βρουμε τις ανασες μας.
Α“Μωρου μου πρεπει να ετοιμαστουμαι”κατσουφιαζω,ειμαι πολυ ωραια εδω στην αγκαλια.του.“...Παω να κανω μπανιο!”
Ε“Εεε ερχομαι και γω”με πονηρο υφος
Α“Ξερεις πολυ καλα οτι αμα ερθεις δεν θα κανουμε.εξαλλου φιλαξε την ενεργεια την χρειαζεσαι στο ταξιδι”μου δινει ενα φιλι και φευγει.Στο.μεταξυ εγω τυλιγω το σεντονι γυρω μου και παω στο δωματιο μου να κανω μπανιο και να ετοιμαστω.Οταν.κανονισε το ταξιδι μου ειπε οτι να παρω καλοκαιρινα ρουχα,αλλα και μια ζακετα γιατι θα εκανε κρυο,δεν ηξερα ακομα ειναι εκλπηξη.Φορεσα ενα ασπρο.παντελονι μια ριχτη καφε-μπεζ μπλουζα και τα ασπρα πεδιλα μου,τα μαλλια κατω και ετοιμη.Ο Αχχιλεας ηταν κατω με την βαλιτσα του,κατεβαινω και γω.Παιρνει τις βαλιτσες τις βαζεις στο.πορτμπαγκαζ και ξεκιναμε για το αεροδρομιο Ελευθεριος Βενιζελος.Αφου φτανουμε,παρκαρουμε στο παρκινγκ του αεροδρομιου και πηγαινουμε να κανουμε το check in.
Ε“Τωρα θα μου πεις?”
Α“Μολις αφησουμε τις βαλιτσες!”.Αφου παιρνουμαι τα εισιτηρια και μπαινουμε.στην ουρα για τον ελεγχο
Ε“Τωρα?”του λεω νιαζαρικα και κανω γλυκα ματια
Α“Καλα,λοιπον θα παμε για 2βδομαδες Καναδα!”εμεινα,αληθεια.Χοροπηδαω και τον παιρνω αγκαλια,παντα ηθελα να παω,τελεια Καναδας,εγω και Αχχιλεας.Ποιο καταπληκτικα δεν γινεται.Δεν κρατιεμαι να φτασουμε.Μπαινουμε στο αεροπλανο καθομαστε στις θεσεις μας,ο πιλοτος μας ενημερωνει για την πτηση και μας λεει οτι σε 10ωρες θα προσγειωθουμε.Πεταμε στην πτηση με αριθμο TS691.Η πτηση ηταν μια χαρα ουτε αναταραξεις υπηρχαν ουτε τιποτα.Οταν προσγειωθηκαμε και περασαμε την διαδικασια πηραμε ενα ταξι και του ειπαμε το ονομα του ξενοδοχειου.Φτασαμε στις 17:00,αρα ωρα Ελλαδος 00:00.Ειχα τρομερη χαρα.Παντα μου αρεσε ο Καναδας,ο τροπος ζωης,τα τοπια,η ιστορια και παντα ηταν ονειρο να ερθω και εγινε πραγματικοτητα.
Α“Σα ρεσει?”
Ε“Το λατρευω παντα ηταν το ονειρο μου να ερθω Καναδα!Και δεν μου λες θα παμε και στους καταρακτες?”
Α“Ναι!”του δινω ενα φιλι στο στομα.Πληρωνουμαι τον ταξιτζι,δινουμε τα στοιχεια μας στην ρεσεψιον και ανεβαινουμε στο δωματιο.Ηταν φανταστικο,οταν μπαινεις ειναι το σαλονι εχει εναν τεραστιο.καναπε με ενα ξυλινο τραπεζακι και μια τεραστια τηλεοραση,το κρεβατι ηταν.το κατι αλλο κινγκ κρεβατι με ενα επιπλο μπροστα οπου κρεμοταν ενα τεραστιος κεθρεφτης και μια μπαλκονοπορτα που εβλεπες ολη την πολη,ηταν μαγευτηκα.Ερχεται και αγκαλιαζει την μεση,αφεινοντας φιλια στον λαιμο μου
Α“Σα ρεσει μωρο μου?”
Ε“Πολυ!Τωρα τι θα κανουμαι?”
Α“Θα παμε να φαμε και μετα θα κανουμε μια βολτα να δεις λιγο την πολη”γυριζω για να τον κοιτω στα ματια
Ε“Εχεις ξαναρθει?”
Α“Ναι δυο φορες,ειναι απο τα αγαπημενα μου μερη!”ειναι τοσο ομορφος,τον αγαπω
Ε“Αχχιλεα...σε αγαπω!”με κοιταει στα ματια,ηθελα να το ξερει
Α“Τι ειπες?”
Ε“Σε αγαπω,ειμαι ερωτευμενη μαζι σου!”και αρχιζει να με φιλαει με παθος.
YOU ARE READING
Το Πεπρωμενο Μου
RomanceΕνα ζευγαρι που αναγκαζετε να ειναι μαζι,χωρις να το θελουν!Μια συμφωνια,ενας ορος που ια τους αλλαξει την ζωη,θα τα καταφερουν να περασουν τα εμποδια που δημιουργουνται και να βρουν το μονοπατι της ευτυχιας ή οχι?