Περασαν κιολας 4ημερες απο τοτε που ηρθε ο θειος.Ναι πλεον τον φωναζω και γω θειο,οσο και να θελω να τον λεω κ.Παυλο,με μαλωνει.Απο τι ακουσα ο θειος θα ειναι μαζι μας μεχρι το γαμο,Τελεια!Παλι καλα που θα παει να μινει με τον αδερφο του,οχι οτι εχω προβλημα μια χαρα ανθρωπος ειναι σε αντιθεση με τον αδερφο του,αλλα εγω δεν νιωθω καλα.Ο Οδυσσεας ειναι μια χαρα,η ξαδερφη μου την επομενη μερα που μιλησαμε ηρθε και τον πηρε.Το Σαββατο ο πεθερος μου θα διωργανωσει μια.δεξιωση για να ανακοινωσουμε τον γαμο,εγω προτεινα να στειλουμε προσκλησεις για ποιο ευκολα και γρηγορα,εμενα ομως κανενας δεν με.ακουει.Κοιμαμαι ακομα μαζι του,δηλαδη ετσι ολοι νομοζουν,η αληθεια ομως ειναι οτι ερχετε στο.κρεβατι αργα το βραδυ και οταν ξυπναω εχει ηδη φυγει.
Την Παρασκευη πηγα για ψωνια με το "Τρελο",γιατι οπως λεει~Πρεπει να εισαι θεα σε μια τοσο ξεχωριστη μερα~ελεος!Γιατι δεν μπορουν να καταλαβουν οτι ολα αυτα ειναι ενα ψεμα και καποια στιγμη πρεπει να τελειωσει,αλλα ποιον.κοροϊδευω αμα σταματησει η οικογενεια μου θα καταστραφει,βγαζω αυτες τις σκεψεις απο το μυαλο.και συγκεντρωνομαι στο τι φορεμα.θα παρω.Τελικα κατεληξα σε ενα κοντο.στραπλες μπεζ φορεμα που το μπουστο ειναι με διαμαντια.Η κολλητη μου πηρε ενα μπλε φορεμα.με σκισιμο στο πλαι και της πηγαινε καταπληκτικα.Της ειπα για την.συγνωμη του Αχχιλεα και η "Δρ Γωγω " ειπε οτι πρεπει να του δωσω μια ευκαρια,της εξηγησα οτι δεν θελω να ξαναπληγωθω οπως τοτε και οτι μπορει να μας δουλευει.
Flashback
3χρονια πριν
Σημερα στο εργοστασιο δεν ειχα πολυ δουλεια οποτε αποφασισα να παω νωρις στο σπιτι,να φτιαξω φαγητο και να περασω περισσοτερο χρονο με τον Γιαννη.Με τον Γιαννη ειμαστε μαζι 2χρονια και τα περναμε τελεια,ειναι το καλητερο που μου εχει συμβει τον αγαπω!Αποφασισα να μην τον παρω γιατι θα ειναι σε συσκεψη,το μωρο μου ειναι δικηγορος.Μπαινω στο σπιτι,αφηνω τα κλειδια και την τσαντα μου στο επιπλο που εχουμε διπλα,βγαζω τις γοβες μου και κατευθυνομαι προς το δωματιο.μας.Ανοιγω την πορτα καιβτον βλεπω να πηδιεται με μια καστανη κοπελα.Δεν το.πιστευω!Εκλεισα την πορτα και εφυγα γρηγορα πως γινεται ο ανθρωπος που αγαπω να πληγωνει με τον χειροτερο τροπο.Τα ματια μου ειναι γεματα με δακρυα το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι"Γιατι?".Εφτασα στο μοναδικο μερος στο οποιο βρισκω την ηρεμια μου,το καταφυγιο μου.Κατεβηκα και εκατσα στην αμμο και αφησα τα δακρυα που μου εμειναν να φυγουν.Αφου εκλαψα και εβαλα το μαυλο μου σε μια ταξη,σκουπησα το προσωπο μου και πηρα τπ δρομο της επιστροφης.Πηγα στο σπιτι για να μαζρψω τα πραγματα μου,παλι καλα που δεν.ηταν εκει,αλλα.αυτο που ποναει ειναι οτι δεν νοιαστηκε καθολου.Τελειωσα αφησα τα κλειδια και εφυγα πλεον δεν ειχα θεση σε αυτο το σπιτι.
End Flashback
Τη τον θυμηθηκα τωρα τον παλιομαλακα?Μετα τα ψωνια γυρισα σπιτι ημουν πτωμα!Πως γινεται οταν πηγαινω μαζι της για ψωνια παντα να καταληγω ετσι?Το σπιτι ηταν αδειο,δεν υπηρχε κανεις.Ησυχια οτι το καλητερο.Ανεβαινω πανω και μπαινω στο μπανιο να κανω ενα ντουζ να χαλαρωσω και οντως ολοι μου οι μυς χαλαρωσαν καθε κυτταρο του σωματος μου ηρεμισε.Τυλιξα μια πετσετα γυρω μου πηρα τα ρουχα μου και ξαναμπηκα στο μπανιο,για να μην εχουμε και καμια τυχαια συναντηση!Στεγνωνω τα μαλλια μου και κατεβαινω κατω να τσιμπισω κατι.Στο σαλονι με περιμεναν οι γονεις μου,τα πεθερικα μου και ο θειος.
Ε"Γεια σας!"μηπως δεν τους ειδα?
Ο"Γεια σου κοριτσι μου τι κανεις?"
Ε"Καλα ειμαι μπαμπακα μου εσυ?Τωρα ηρθατε?"
Ο"Ναι!Θελαμε να συζητησουμε καποια θεματα για τον γαμο"ηλπιζα και γω
Ε"Ο Αχχιλεας?"
Μ"Μεσα στο γραφειο του"
Ε"Ωραια.Σας πηραζει να παω μεσα?"
Μ"Οχι πηγαινε"αφου τους ευχαριστω μην ειμαι και αγενης,χτυπαω την πορτα του γραφειο του και μπαινω μεσα.
Ε"Γεια"
Α"Γεια!"με κοιταει
Ε"Το.ξερεις οτι οι δικιοι μα ειναι εξω?"
Α"Εγω τους το ειπα"
Ε"Ενταξει"παω να βγω αλλα η βαρια φωνη του με.σταματαει.
Α"Δεν θα με ρωτησεις γιατι?"
Ε"Μου ειπε ο πατερας μου.Για αυτο τους καλεσες?"ηθελα.να τον ακουσω απο τα χειλη του
Α"Ναι,αλλα.πρωτα θελω να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα μαζι!"δεν μου αρεσει αυτο!
Ε"Πες μου!"καθομαι σε μια καρεκλα.Τουλαχιστον αν ειναι να ερθει κατι να με βρει καθιστει
Α"Πρωτον συμφωνει ο γαμος να γινει σε 2μηνες,δηλαδη τον Ιουλιο?"
Ε"Ναι"και οχι να ελεγα,στο τελος θα γινοταν το δικο τους
Α"Ωραια,δευτερον που θα ηθελες να παμε ταξιδι του μελιτος?"πλακα κανει σωστα?
Ε"Πλακα κανεις?"αυτο μου βγηκε αυθορμητο
Α"Οχι ολα τα ζευγαρια πηγαινουν,γιατι εμεις οχι?"
Ε"Εεε δεν ξερω!"με επιασες και απροετιμαστει
Α"Κοιτα Ελενα,μπορει ο γαμος.να ειναι ψευτικος δεν παυει εν μερη να ειναι αληθινος.Αντε πες που θες να παμε"
Ε"Δεν.ξερω,κανε μου εκπληξη"ελπιζω να το δεχτει.
Α"Ενταξει"παλι καλα"...τριτον και τελευταιο οταν παντρευτουμαι πρεπει να κοιμομαστε μαζι "εε οχι τωρα το χοντρινες
Ε"Γιατι?"
Α"Γιατι θα ειμαστε παντρεμενοι"ναι καλα αστα αυτα τωρα
Ε"Δεν γινεται να κοιμαμαι εγω στο κρεβατι μου και εσυ στο δικο σου?"
Α"Οχι,εισαι γυναικα μου και πρεπει να κοιμομαστε μαζι"αφου δεν του αρεσω τι κολλημα εχει.
Ε"Αφου θα ειναι ψευτικος"
Α"Σου ειπα οτι δεν παυει να ειναι αληθινος.Εξαλλου οτι θα πρεπει να ολοκληρωσουμε δεν θα καθομαι να σε ψαχνω στα δωματια"εε πεστω ντε και εψαχνα γιατι καιγεσαι τοσο
Ε"Μαλιστα!Κανε οτι καταλαβαινεις"σηκωνομαι και φευγω.Δεν το πιστευω οτι θελει τοσο πολυ να με πηδηξει.Δεν.αντεχω αλλο ποια μπουχτισα,δεν αντεχω αλλο!Ζητησα συγνωμη και εφυγα,πηγα για εναν περιπατο να ηρεμισω.Εγω με αυτη την κατασταση εχω σηκωσει τα χερια ψηλα.Αναρωτιεμαι εμενα τι με θελουν αφου μονοι τους τα αποφασιζουν.Το θεμα ομως που τωρα επιγει ειναι πως θα κανω sex με εναν αντρα που δεν του αρεσω.Κατι θα βρω.Αμα του ριξω υπνοτικο στο φαγητο ή στο ποτο?Μπα και ποτε θα ξερω ποτε θελει.Αμα μου βρουν καμια ασθενια?Οχι,οχι πολυ υπερβολικο.Αααχχ τι θα κανω.Εφτασα σε ενα παρκο.Τι ομορφο που ειναι εκατσα σε ενα παγκακι και εβλεπα τον κοσμο να περναει,ζευγαρια,παιδια,ηλικιωμενοι,ολοι ευτυχισμενοι!
ESTÁS LEYENDO
Το Πεπρωμενο Μου
RomanceΕνα ζευγαρι που αναγκαζετε να ειναι μαζι,χωρις να το θελουν!Μια συμφωνια,ενας ορος που ια τους αλλαξει την ζωη,θα τα καταφερουν να περασουν τα εμποδια που δημιουργουνται και να βρουν το μονοπατι της ευτυχιας ή οχι?