21ο Κεφαλαιο

1.1K 71 7
                                    

Εχουν περασει τρεις μηνες και ηταν φανταστικοι,περναγαμε.πολυ ωραια,καναμε βολτες και καθε βραδυ μου εκανε ερωτα.Κανενας ομως δεν.με ειχε προετημασει για αυτη την συναντηση καθως και αυτα που θα μαθαινα,μετα απο αυτο ολα αλλαξαν.

Ηταν δευτερα πρωι,ο Αχχιλεας ειχε παει απο νωρις στο εργοστασιο καθως ειχαν δημιουργηθει καποια προβληματα,οποτε χρειαζοταν να ειναι εκει.Εγω ημουν σπιτι και.καθομουν στην.τηλεοραση,δεν ειχα να κανω τιποτα.Πηρα τηλεωνο την κολλητη μου να ερθει και προς καλη μου τυχη ειχε παρει αδεια,οποτε θα μπορουσε να ερθει.Μετα απο κανα 10λεπτο χτυπαει το.κουδουνι,παω τρεχοντας να ανοιξω την πορτα,γιατι ειχα να την δω μια βδομαδα,επειδη ετρεχε με μια υποθεση.Ανοιγω την πορτα με ενα τεραστιο.χαμογελο στα.χειλη,αλλα.μολις αντικριζω ποιος ειναι το χαμογελο χανεται.Τι θελει εδω αυτη τωρα?
Ε"Τι κανεις εδω εσυ?"
Χ"Θελω να μιλησουμε,σε παρακαλω!"τι θελει παλι απο.εμενα η Χρυσα,ελεος αυτη η κοπελα
Ε"Ελπιζω να μην αργισουμε,γιατι περιμενω κοσμο"
Χ"Οχι θα ειμαι συντομη"οπως και την προηγουμενη φορα,σκεφτομαι.Καθασισαμε στο καναπε και σαν καλη οικοδεσποινα που ειμαι της προσφερα ενα ποτηρι νερο που ηθελε
Χ"Λοιπον,πρωτα θελω να σου ζητησω συγνωμη που ειπα ψεματα για σενα στον Αχχιλεα,αλλα θολωσα,πρεπει να με.καταλαβεις ειμαι ερωτευμενη μαζι του"κρατηστεμε θα την σκωτωσω
Ε"Καταλαβαινω συγχωρημενη,εσυ να.σαι καλα!"
Χ"Τωρα το τελευταιο και το συμαντικοτερο,σου ειπα ποσο ερωτευμενη ειμαι μαζι"γνεφω καταφατικα,τωρα μου το ειπε"...οταν του εξομωλογηθηκα τον ερωτα μου με εδιωξε δεν με ηθελε.Απο τοτε δεν τον ξαναειδα,μονο πριν απο μιαμιση βδομαδα που βρεθηκαμε τυχαια και πηγαμε για ενα ποτο,αλλα μετα το ποτο πηγαμε σπιτι μου και τελικα εγινε και κατι παραπανω"δεν το.πιστευω για αυτο ηρθε για να μου πει οτι ο αντρας μου με απαταει."...μετα απο αυτο δεν τον.ξαναειδα,μονο που εγινε κατι που ουτε εγω ειχα προβλεψει"την.κοιταω με απορια που το.παει"ειμαι εγκυος και το παιδι ειναι του Αχχιλεα"ο κοσμος μου διαλυθηκε,δεν.μπορει να με.προδωσε ετσι αυτος.ελεγε οτι του αρεσε που ειμασταν.μαζι,μου εκανε καθε βραδυ.ερωτα,λεγοντας οτι ειμαι δικια του και η ομορφοτερη στον κοσμο,γιατι να προδωθω παλι με τον ιδιο τροπο.
Ε"Οχι Αχχιλεας το ξερει?"
Χ"Οχι,ηθελα να το πω πρωτα σε εσενα,γιατι γυναικα εισαι και θα με καταλαβεις.Δεν γινεται ενα παιδι να.μεγαλωσει μακρια απο τον πατερα του"
Ε"Εγω τι μπορω να σου προσφερω?"αυτο.δεν εχω καταλαβει,εκτος απο το οτι θελει να καταστρεψει την ζωη μου
Χ"Πρεπει να χωρισετε,να παρετε διαζυγιο"
Ε"Τι?"
Χ"Σκεψου το παιδι μου,δεν γινεται να μεγαλωσει χωρις πατερα"δεν μπορω να ακουω αλλο
Ε"Σε παρακαλω φυγε!"
Χ"Θα φυγω,αλλα αμα.το σκεφτεις εχω δικιο"σηκωθηκε και εφυγε.Δεν γινεται,οτι βρηκα μπροστα μου το εσπαγα,οχι,τοτε μπαινει.μεσα ο Αχχιλεας με την Γωγω με βλεπουν σε αυτη την.κατασταση και ολα σπασμενα,ερχεται κοντα και μου χαϊδευει το.μπρατσο
Α"Μωρο μου τι εγινε?"
Ε"Μην με αγγιζεις?"και απομακρυνθηκα
Α"Ελενα τι επαθες?"
Ε"Δεν το.πιστευω,εγω σου εδωσα τα παντα την αγαπη μου,τον ευατο μου ολοκληρο και εσυ τι εκανες με προδωσες με τον χειροτερο τροπο.ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ?"φωναζα και εκλεγα,δεν.αντεχω αλλο να ζω ενα ψεμα και να ειμαι με καποιον.που δεν με αγαπαει
Α"Ηρεμισε καρδια μου,σε παρακαλω τι εγινε?"
Ε"ΣΤΑΜΑΤΑ!Σταματα να λες ψεματα,τα εμαθα ολα για σενα και την Χρυσα"εμεινε εκει να με κοιταει,τιποτα
Α"Ελενα να σου εξηγ..."
Ε"Σταματα"του λεω πλεον κουρασμενα,κουραστηκα"...δεν θελω να ξερω,σε παρακαλω σταματα"ειμαι πλεον πολυ κουρασμενη
Α"Το ξερω,ηταν ενα λαθος,δεν.ξερω γιατι το εκανα,αυτη η γυναικα πλεον δεν.με ενδιαφερει.Ελενα αγαπαω εσενα και μονο εσενα θελω"ερχεται κοντα μου αλλα απομακρυνομαι
Ε"Αχχιλεα θελω διαζυγιο"
Α"Οχι σε παρακαλω μην το.κανεις αυτο"
Ε"Αχχιλεα,η Χρυσα ειναι εγκυος στο.παιδι σου"και τα δακρυα εμφανιζονται παλι
Α"Τι ειπες?"
Ε"Ειχε ερθει απο δω και μου τα ειπε ολα"σκουπισα τα δακρυα μου με την αναστροφη της παλαμης μου,πηρα μια βαθια ανασα,εκανα ενα βημα.μπροστα"...Εγω Αχχιλεα σε αγαπησα πραγματικα με ολη την δυναμη και την ψυχη μου,αλλα δεν ειμαι ανθρωπος που θα χωρισει την πατρικη στοργη απο μια αθωα ψυχουλα.Εγω θα φυγω,τα υπολοιπα με τους δηκιγορους"του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο,τον προσπερασα,κοιταξα την Γωγω που ειχα μεινει απλως θεατης και εκλεισα για παντα την πορτα μου πισω.Δεν.ανηκω πλεον εδω,δεν ειναι το σπιτι μου.Μπηκα στο αυτοκινητο και ξεκινησα για τους γονεις μου,στο δρομο σκουπιζα συνεχως τα δακρυα μου,αλλα πρωτου παω στους γονεις μου εκανα σταση στο καταφυγιο μου.Με κοιταξα και ημουν χλωμη με κοκκινα ματια.Κατεβηκα και περπατησα στην αμμο,κοιταγα την θαλασσα,ωσπου θυμηθηκα τα παντα τους τσακωμους μας,τα κυνηγιτα,τα φιλια,οταν με εκανε δικια του,επεσε κατω και εβγαλα μια δυνατη κραυγη,την καρδια μου την ενιωσα να σπαει σε χιλια κομματια.Οχι,οχι Ελενα πρεπει να φερθεις δυνατη,δεν πρεπει να σε δουν ετσι.Σηκωθηκα και αφου μαζεψα ολα τα κομματια μου,πηγα στους γονεις μου.Οταν εφτασα,οι γονεις μου ελειπαν,ημουν μονη μου.Εκλεισα το κινητο μου,δεν ηθελα κανεναν κοντα μου,δεν θελω να με λυπουνται.Ξαπλωσα στο κρεβατι μου και για αλλη μια φορα τα δακρυα εμφανιστηκαν ποναει παρα πολυ.Τον αγαπω,αλλα πρεπει να θυσιασω την ευτυχια μου,με την ευτυχια την νεας ζωης που θα ερθει σε λιγους μηνες στον κοσμο,με αυτες της σκεψεις με πηρε ο υπνος.Η στιγμες ερχονταν.στον υπνο μου και ηταν σαν εφιαλτες,γιατι καθε φορα ο Αχχιλεας εφευγε και εμενα μονη μου,ολομοναχη για μια.ζωη.
Ε"Οοοχχχιιιι!"φωναξα και πεταχτηκα,μουσκεμα στον ιδρωτα.Οταν.καταλαβα οτι αυτο ηταν ενα ονειρο-πραγματικοτητα,ξεσπασα για αλλη μια φορα σε κλαματα.Σηκωθηκα,ανοιξα την μπαλκονοπορτα,βγηκα και.με το δροσερο αερακι να με χτυπαει φωναξα με.ολη την δυναμη της ψυχης μου"Σ ΑΓΑΠΑΩΩΩΩ!"

Το Πεπρωμενο ΜουOnde histórias criam vida. Descubra agora