2ο Κεφαλαιο

1.6K 83 4
                                    

Μετα απο μιαμιση ωρα δρομο εφτασα στο πατρικο μου,κατεβηκα απο το αυτοκινητο,πηρα την βαλιτσα και κατευνθηκα προς την μεγαλη μονοκατικια.Χτυπησα την πορτα και μου ανοιξε η κ.Μαργαριτα,μολις με βλεπει με παρνει και με σφιγγει στην αγκαλια της και με μαλωνει που δεν ερχομαι συχνα.
Κ.Μαργ"Αααχχχ κορη μου δεν ξερεις ποσο μας εχεις λειψει!"η κΜαργαριτα με θαιωρει κορη της καθως εκεινη λογω υγειας δεν μπορεσε να κανει δικα της παιδια και ομολογω οτι την ρχω σαν δευτερη μανα μογ
Ε"Και μενα μου λειψατε αλλωστε για αυτο τον λογο ηρθα"
Προχοραω προς το σαλονι και βλεπω την μητερα μου να καθεται στον καναπε και να διαβαζει με προσοχη ενα βιβλιο,που παω στοιχημα οτι εχει να να κανει με απαγορευμενους ερωτες!Η μητερα μου παιζει να ειναι και η ποιο ρομαντικη γυναικα σρ ολο τον πλανητη καθως λατρευει τα βιβλια με αληθινους ερωτες.Ξεροβηχω για να με προσεξει.Σηκωνει το κεφαλι και στα μελινοκαστανα ματια της βλεπω την εκπληξη και την ευτυχια.Σηκωνεται,ερχεται να με αγκαλιασει και με ρωταει
Μ"Πως και απο δω?"η μητερα μου ξερει οτι πνιγομαι στην δουλεια και μερικες φορες δεν βτισκω χρονο ουτε για μενα
Ε"Ο.μπαμπας με πηρε το πρωι τηλεφωνο και μου ειπε οτι πρεπει να ερθω για να συζητησουμε καποια θεματα για το εργοστασιο"οταν τελειωσα την φραση παρατηρησα στα ματια της μια ανυσιαχια και φοβο,αλλα.δεν.την ρωταω γιατι δεν θελω να την στεναχωρησω.Μετα απο λιγη ωρα μας,ενημερωσε ο πατερας μου οτι θα αργησει,οποτε φαγαμε μονες μας το μεσημεριανο.Μετα το φαγητο η μανα μου πηγε για τον καθιερωμενο της υπνο καθως πιστευει οτι κανει καλο στο δερμα βλακειες!Αντιθετα εγω εκανα ενα ντουζακι και φορεσα την αγαπημενη μου ροζ φορμα,με μια μαυρη μπλουζα και καθησα στο.κρεβατι μου προσπαθωντας να σκεφτω τι ειναι το τοσο επειγον που πρεπει να συζητησουμε?Λες να ειναι κανενας αρρωστος και να θελουν να μου το φερουν με τροπο?Διωχνω κατευθειαν αυτη τη σκεψη και επικρντρονομαι στο εργοστασιο.

Ενω σκεφτομαι αυτα ακουω θορυβω και ομιλις οποτε καταλαβα οτι ηρθε ο βασιλιας μου(ετσι λεω τον μπαμπα μου).Κατεβηκα κατω αλλα δεν ηταν ουτε στο σαλονο ουτε στην τραπεζαρια,μια βοηθος.μου ειπε οτι οι γονεις μου ειναι στο.γραφειο.Η πορτα ηταν λιωο ανοιχτη και μπορουσες να ακουσεις τι λεγανε.
Ελισ"Ορεστη πρεπι να της μιλησεις,αλλιως θα καταστραφουμε ολοι μας!"
Ορ"Λες να μην το ξερω!Αλλα χρειαζομαι χρονο,πρεπει να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα με τον Μιλτο"Μιλτος?ποιος ειναι αυτος αραγε?
Ελ"Το ξερω πως η συμφωνια δυσκολη,αλλα πρπει να της μιλησεις πριν ειναι αργα ή προλαβει καποιος αλλος να της πει τιποτα και τα πραγματα γινουν χειροτερα!"
Ορ"Ελισαβετ εχεις δικιο θα της μιλησω το βραδυ και ελπιζω να καταλαβει,οτι αμα δεν δεχτει την συμφωνια θα καταστραφουμε!"Οταν τα ακουσα αυτα δεν.ηξερα τι να κανω να μπουκαρω μεσα και να ζητησω εξηγησεις ή να παω στο μοναδικο μερος που μπορω να σκεφτω καθαρα!Πηρα τα κλειδια του αυτοκινητου μου και ξεκινησα για το μοναδικο μερος που οταν ημουν μικρη το εσκαγα κρυφα και ερχομουν για να ηρεμισω.Αυτο το μερος ειναι η παραλια που βρισκετε καποια χιλιομετρα απο το σπιτι μας.Μολις εφτασα εκατσα στην αμμουδια και στο.μυαλο μου ερχοταν η συζητηση των γονιων μου.Εκατσα 2ωρες και σκεφτομουν τι επρεπε να κανω αλλα δεν μπορουσα να βρω λυση καθως δεν.ηξερα το προβλημα,τελικα κατεληξα στην αποφαση"Θα κανω τα παντα για να προστατεψω την οικογενεια μου ακομα και να θυσιασω το μελλον μου"

Μπηκα στο αυτοκινητο με προορισμο το κατρικο μου,καθως ομως οδηγουσα δενεοδα εναν αντρα και τον χτυπησα.Με γρηγορες κινησεις εσβησα την μηχανι και βγηκα εξω,πηγα κοντα του και ομολογω ηταν πολυ ομορφος!
Ε"Δοξα το Θεο εισαστε καλα,δεν χτυπησατε?"
Αγνωστος"Τι δοξα το θεο δεν βλεπεις που πας?"
Ε"Συγνωμη δεν σας ειδα ημουν αφηρημενη"που ηταν και η αληθεια
Α"Ηλιθια εισαι στην οδηγηση"μου ειπε και τοτε τα πηρα στο.κρανιο
Ε"Ποιος εισαι εσυ που θα μου πεις ηλιθια?Δεν με ξερεις και με βριζεις?Φαντασου και αμα γνωριζομασταν"
Α"Αυτο που σου ειπα δεν ηταν τικοτα σε σχεση με αυτο που εκανες εσυ σε εμενα"
Ε"Εγω φταιω που ενδιαφερθηκα!Καλα λενε οτι εσεις οι αντρες ειστε βλακες!"ειπα και εφυγα,ξεκινησα για το σπιτι.

Εφτασα στο σπιτι και οι γονεις μου με χαιρετησαν και με ρωτησαν που ημουν τοσες ωρες.Τους ειπα οτι πηγα μια απλη βολτα,μου ζητησαν να μιλησουμε και δεχτηκα.Το λογο τον πηρε ο πατερας μου.
Μπ"Κορη μου οπως ξερεις εγω και η μητερα σου το μονο που θελουμε ειναι το καλο σου..."
Ε"Το ξερω μπαμπα μου και σας ευχαριστω πολυ!"
Μπ"Αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι χρειαζομαστε τη βοηθεια σου σε κατι"
Ε"Οτι θελετε!"
Μπ"Εχει να κανει με το εργοστασιο"
Ε"Τι εγινε?"
Μπ"Οταν ξεκινησα την επειχηρηση πηρα δανεια απο εναν τοκογλυφο,νομιζω οτι θυμασε οτι ειχε ερθει καποιες φορες τον λενε Μιλτο Λιτρα"σωστα τωρα θυμηθηκα ο κυριος ο ψηλος και την ομορφη γυναικα του πως την λενε παντως.
Ε"Ναι τον θυμαμαι"
Μπ"...ομως πολλες φορες που βρεθηκαμε σε κριση με βοηθησε.Καποια στιγμη το χρεος ηταν μεγαλο και δεν μπορουσαμε να ξεχρεωσουμε"κοιταξα τον πατερα μου και νομιζω οτι ειδα απογοητευση στα ματια του.
Ε"Μπαμπακα μου συνεχισε σε παρακαλω!Πες μου τι μπορω να κανω για να σε βοηθησω "
Μπ"Με βρηκε ο Μιλτος και μου ειπε οτι πρεπει να επιστρεψω τα χρηματα,του εξηγησα οτι ηταν αδυνατον και με απειλησε"σταματησε πηρε βαθια ανασα και συνεχισε την αφηγηση
Μπ"...την επομενη μερα ηρθε παλι και μου προτεινε μια συμφωνια"γυρισε κοιταξε την μητερα μου και εκεινη του εγνεψε καταφατικα,τον παροτρινα να συνεχισει
Ε"Τι συμφωνια μπαμπα?"
Μπ"Η συμφωνια ηταν οτι αμα γινουμε συγγενεις το χρεος θα διαγραφει και το εργοστασιο θα περασει στα χερια του αλλα εμεις θα παιρνουμε χρηματα"τωρα κραγματικα ημουν μπερδεμενη
Ε"Περιμενε λιγο,πως θα γινουμε συγγενεις? "
Μπ"Θα πρεπει εσυ...να..."
Ε"Τι.μπαμπα τι?"η ενταση στην φωνη μου ηταν εμφανης
Μπ"...να παντρευτεις τον γιο του Μιλτου Λιτρα"ολις το ακουσα αυτο εχασα την γη κατω απο τα ποδια μου!

Το Πεπρωμενο ΜουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora