Μετα απο 8 χρονια γαμου,και τεσσερα πανεμορφα παιδια μπορω να πω με σιγουρια οτι ειμαι ευτυχισμενη.Με τον Αχχιλεα εχουμε τις διαμαχες μας,αλλα παντα τα βρισκουμε.Η Γωγω με τον Σωτηρη παντρευτηκαν τα Χριστουγεννα,τωρα μετα απο 8 χρονια εχουν δυο ομορφα κοριτσακια,την Μελινα και το νεο μελος της οικογενειας την μικρη Ιωαννα ετσι αποφασισανε να την βαφτησουν το καλοκαιρι.Εμεις εχουμε την Μαριλενα,τον Αλεξανδρο,την Φιλοθεη και τον Μαξιμο και εδω σας εχω μια εκπληξη ειμαι εγκυος στο πεμπτο,ο Αχχιλεας δεν.το ξερει του το φιλαω για εκπληξη.Τα μικρα τα εχουμε αφησει στους γονεις του Αχχιλεα,εμεις θα παμε για Σαββατοκυριακο στην Αραχωβα.Το ξενοδοχειο ειναι υπεροχο,το δωματιο.ειναι ακομα ποιο υπεροχο το χρωμα που κυριαρχει ειναι το κοκκινο,η θεα ειναι ακομα ποιο φανταστικη.
Α"Πως σου φαινεται?"αυτος ο ανθρωπος εχει πολυ καλο γουστο
Ε"Ειναι φανταστικα!"και τον φιλαω"...Λοιπον τι λες να κανουμε?"και περναω τα χερια μου στον λαιμο του.
Α"Εχω μια ιδεα!"και μου χαμογελαει πονηρα
Ε"Μμμ...μου αρεσει η ιδεα σου,αλλα επειδη πειναω,θα προτιμουσα να παμε να φαμε και μετα να ερθουμε εδω και..."
Α"Καλη ιδεα,γιατι θα χρειαστεις πολλες δυναμεις σημερα,δεν σκοπευω να σε αφησω να κοιμηθεις!"με παιρνει αγκαλια και με γυριζει γυρω-γυρω.Το φαγητο στο εστιατοριο ηταν φανταστικο,ειδικα η μακαροναδα ηταν θεσπεσια.Φτανομαι στο δωματιο και αρχιζει να με φιλαει απο το στομα ως τον ωμο,καποια στιγμη σταματαει και απλως κοιταζομαστε με τα ματια μας να καινε τον.αλλον.Χαϊδευει το μαγουλο και γερνω το κεφαλι μου προς το χερι του,ποσο μου αρεσουν τα χαδια του,με.κανει να νιωθω μοναδικη λες και ζω στο δικο μου παραμυθι.
Α"Σε αγαπω,εισαι το πεπρωμενο,που παντα εψαχνα"και με φιλαει.Βγαζουμε τα ρουχα μας και πεφτουμε στο κρεβατι γυμνοι,αφηνει φιλια σε ολο το κορμι μου"Εισαι δικια μου,μωρο μου!"
Ε"Ναι ειμαι και παντα θα ειμαι!"και με κανει δικια του,ολο το βραδυ,ωσπου οι πρωτες.ακτινες του ηλιου βγηκαν και μας βρηκα αγκαλια.Αρχισε να με φιλαει στο στομα,οι γλωσσες μας επαιζαν το δικο τους παιχνιδι με μια δοση απο πυροτεχνηματα,παθος,αγαπη,ευτυχια να μας περιτριγυριζει,αναιβενω πανω του
Α"Τι εγινε μωρο μου εχω μου ορεξεις?"
Ε"Πολλες βλεπεις ειχα καλο.δασκαλο,αλλα θελω να σε ρωτησω δυο πραγματα"
Α"Για λεγε!"με ενα μεγαλο.χαμογελο
Ε"Θα ηθελες να βαπτισουμε το παιδι της Γωγως και του Σωτηρη?"
Α"Ναι αμε,δεν θα εχω προβλημα"
Ε"Ωραια και το τελευαταιο θα ηθελες και αλλο παιδι?"
Α"Γιατι οχι,μου αρεσει να κανω μαζι σου παιδια,καθε εγκυμοσυνη σε κανει ακομα ποιο ομορφη!"με πιανει απο τα μπρατσα και με γυριζει ωστε αυτος να βρισκεται απο πανω και γω απο κατω"...Τωρα τελειωσατε κυρια Λυδα με τις ερωτησεις,γιατι θελω να κανω ερωτα στην γυναικα μου?"
Ε"Για την ακριβεια κυριε Λυδα η πρωτη ηταν ερωτηση,ειναι δευτερη ηταν μια ανακοινωση"
Α"Δηλαδη θα εχουμε κιαλο μωρο?"
Ε"Ναι!"
Α"Ειμαι ο ποιο τυχερος αντρας στον κοσμο ολοκληρο!"και με κανει δικια του ξανα,ξανα και ξανα.Εδω τελειωνει και η δικη μου ιστορια.και ηρθε η ωρα να γραψω τον επιλογο μου.Μετα απο τοσες φασαριες και στεναχωριες ειμαστε μαζι,ευτυχισμενοι με μια πανεμορφη οικοενεια.Το ονειρο μου εγινε πραγματικοτητα.Βρηκα τον ερωτα της ζωη μου,τον ανθρωπο που με αγαπαει,τον πατερα τον παιδιων,το βλαμενο.μου,τον ανθρωπο που με εξοργιζει,αλλα.παντα με κανει να.αισθανομαι μοναδικη,ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΜΟΥ!!!❤❤❤
Γεια σας ηθελα να προσθεσω κατι τελευταιο στην ιστορια,μου.Θελω να ευχαριστω την φιλη μου την Γωγω που χαρεις τις ιδεες τις με βοηθησε να δημιουργησω την ιστορια σε ευχαριστω Γωγωλου μου!!!💘💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Το Πεπρωμενο Μου
RomantizmΕνα ζευγαρι που αναγκαζετε να ειναι μαζι,χωρις να το θελουν!Μια συμφωνια,ενας ορος που ια τους αλλαξει την ζωη,θα τα καταφερουν να περασουν τα εμποδια που δημιουργουνται και να βρουν το μονοπατι της ευτυχιας ή οχι?