Αυτος που ειδα τοτε στις τουαλετες,αλλα και αυτον που χτυπησα με το αυτοκινητο καταλαθος.Τωρα ειναι μπροστα μου και μαλιστα αυτος που θα πρεπει να ζησω μαζι του!Η μητερα μου με σκουνταει
Ελι"Αγαπη μου σου μιλαει ο Αχχιλεας!"
Ε"Εεεε συγνωμη,χαρηκα με λενε Ελενα"του απλωσα το χερι μου και το δεχτηκε,αφου τελειωσε η χειραψια μας ειπε
Α"Και γω,εμενα Αχχιλεα!"λες να με θυματε μπα δεν νομιζω ηταν βραδυ!Αφου μιλησαμε οι γονεις μας εφυγαν διακριτικα για να μας αφησουν μονους να γνωριστουμε και "καλα".
Α"Εχω εναν πολυ καλο φιλο που μπορει να σου μαθει οδηγηση,αλλα ξεχασα εσεις οι γυναικες ειστε αχριστες στην οδηγηση!"τι μου ειπε τωρα?εεε δεν την γλυτωνει.
Ε"Και σενα να σου μαθει καποιος τροπους γιατι θα τους χρειαστεις!Τετοις αγριανθρωπος που εισαι ποια θα σε παρει?"το ευχαριστηθηκα,οχι του αξιζε
Α"Γιατι εσυ εχεις?"τι εκανα τωρα?Μηπως τον πηραξε αυτο που του ειπα μπα!"...ουτε ενα ποτο δεν μου προσφερες!"ωωωω σωστα
Ε"Τι θα ηθελες?"
Α"Ενα ουισκι"αφου του το ετοιμαζω του το προσφερω
Α"Ευχαριστω"του δινω ενα απλο χαμογελο και καθομαι και εγω στον καναπε"...λοιπον με τι ασχολησε?"με δουλευει ετσι?τον κοιταω με απορια και αρχισε να γελαει δεν αντεξα και τον ρωτησα
Ε"Γιατι γελας?"
Α"Με την φατσα σου!"αααχχχ θα χεστουμε φιλαρακο και δεν θες να δεις το κακο μου προσωπο,αφου σταματησε να γελαει συνεχισε"...και φυσικα ξερω με τι ασχολησε για την ακριβεια ξερω τα παντα για σενα!"τα παντα και τα προσωπικα?Δεν εχω κανει κατω κακο αλλα αυτο ειναι ειναι παραβιαση προσωπικων δικαιωματων
Α"Νομιζες οτι δεν θα εψαχνα ποια θα παντρευτω?"
Ε"Δεν ειναι σιγουρο!"ή μηπως ειναι
Α"Νομιζω πως η κατασταση εχει ενα μονο δρομο και αυτος ειμαι εγω"
Ε"Τουλαχιστον εισαι σε κατι καλος"
Α"Θα διαπιστωσεις συντομα πως ειμαι και σε αλλα πραγματα καλος!"εχει αρχισει να ερχεται κοντα μου προσπαθω να απομακρυνθω
Ε"Δεν το νομιζω!"
Α"Τι δεν νομιζεις?"
Ε"Να μαθω σε τι εισαι καλος"
Α"Θα πρεπει!Πρεπει να εκπληρωσεις να συζηγικα σου καθικοντα!"
Ε"Δεν νομιζω γιατι ζητησα απο τον πατερα μου να προσθεσει ορο ωστε να υπαρχρει να μην υπαρχει επαφη μεταξυ μας!"τον ειδα να χανει το χαμογελο του και ειχα το αισθημα της νικητριας!Ηταν ετοιμος να απαντησει αλλα μπηκαν οι γονεις μας μεσα.Δοξα το Θεο σωσανε την κατασταση.Αφου χαιρετηθηκαμε και αποφασισαμε να ξαναβρεθουμε καποια στιγμη εφυγαν,επιτελους!Εγω καληνυχτησα τους δικους μου και ανεβηκα πανω στο δωματιο να κοιμηθω.Ομως δεν μπορουσα να βγαλω απο το μυαλο μου αυτα τα ματια και αυτο το χαμογελο!Παντως ειναι πολυ ομορφος!
Το πρωι οταν ξεπνησα φορεσα ενα εφαρμοστο μοβ κολλαν και μια μαυρη κοντη κοντομανικη μπλουζα,εφαγα πρωινο και εκατσα στον καναπε να διαβασω ενα μυθιστορημα αφου δεν ειχα τιποτα να κανω.Αποροφηκα και νεχαστηκα επρεπε να παρω την Γωγω να δω τι κανει αλλα και να της πω τα νεα!Ανεβηκα τις σκαλες μπηκα στο δωματιο και πηρα τηλεφωνο την Γωγω και ης τα ειπα ολα.Μολις τελειωσαμε κατεβενα τις σκαλες και ποιον να δω?
Α"Βρε βρε το χαζο!"αααα δεν θα τα παμε καλα!
Ε"Τι θες εδω πρωι-πρωι?"αυτο το ατομο μου βγαζει τον αγενη-κακο εαυτο μου!
Α"Πες μια καλημερα,δεν θα παθεις τιποτα!"
Ε"Καλημερα τι θες εδω?"
Α"Ηρθα να ξεκαθαρισω καποια πραγματα με τον πεθερο μου!"χαμογελασε.Θα στο κοψω εγω αυτο το χαμογελο!
Ε"Ειναι στο γραφειο του,ελα να σε παω μην μας χαθει και τετοιος παλικαρος!Ασε που μετα θα βαριεμαι να σε ψαχνω!"τον προσπερναω και τον οδηγω στο γραφειο δεν προλαβα να απλωσω το χερι μου στην πορτα με πιανει αποτο μπρατσο και με κολλαει πανω του.Με την βαρια-βραχνη φωνη του μου λεει"Οταν θα γινεις γυναικα μου θα μου φερεσαι καλητερα και θα ντυνεσε ποιο κοσμια"αααα εγω το ξανα λεω δεν θα τα παμε καλα!
Ε"Δεν θα μου πεις τι να κανω δεν ειμαι ιδιοκτησια σου!"
Α"Ναι εισαι!"
Ε"Ιδιοκτησια σου ειναι το εργοστασιο και τα λεφτα μας εγω ειμαι μια απλη υπογραφη!"εκανα στην ακρη ανοιξα την πορτα και με σοβαρο επαγγελματικο υθος του ειπα"Περαστε κ.Λιτρα!"
ESTÁS LEYENDO
Το Πεπρωμενο Μου
RomanceΕνα ζευγαρι που αναγκαζετε να ειναι μαζι,χωρις να το θελουν!Μια συμφωνια,ενας ορος που ια τους αλλαξει την ζωη,θα τα καταφερουν να περασουν τα εμποδια που δημιουργουνται και να βρουν το μονοπατι της ευτυχιας ή οχι?