Εκει που ειχα αποροφηθει στις σκεψεις μου,ερχεται απο το πουθενα μια ηλικιωμενη κυρια.
Ευ“Συγνωμη κοπελα μου,μπορω να καθισω?”
Ε“Φυσικα καθιστε!”φαινοταν κουρασμενη.Μαλλον η ζωη της δεν ηταν και πολυ ευκολη,ξανα αποροφηθηκα στις σκεψεις μου,που δεν ηταν και οι καλητερες,επρεπε να βρω μια λυση δεν μπορω να ζω ετσι!
Ευτ.“Τι εχεις κοριτσι μου?”με αποσπα η ευγενικη ηλικιωμενη,με γλυκια φωνη
Ε“Τιποτα!”δρν την επεισα,γιατι σιγουρα δεν επεισα ουτε τον ευατο μου.
Ευτ“Εμενα δεν μου φαιμεται για τιποτα!Κατι απασχολει αυτο το ομορφο μυαλουδακι σου.Θελεις να μου μιλησεις?”τι καλη που ειναι.Της τα ειπα ολα για τον Αχχιλεα,για μενα και την ζωη μου χωρις τα.επιθετα.Δεν ξερω με αυτη την κυρια ενιωσα μια αισθηση που δεν ειχα ξανανιωσει,ηθελες να μιλας μαζι της για ωρες,ειναι πολυ καλη και γλυκια!
Ευτ“Μαλιστα,εγω πιστευω...πως σε λενε ομορφη μου νεαρα?”
Ε“Ελενα,εσας?”
Ευτ“Ευτυχια”τι ωραιο ονομα σου δινει ελπιδα“...κοιτα Ελενα εγω πιστευω οτι πρεπει να το ρισκαρεις”
Ε“Κ.Ευτυχια δεν.θελω να πληγωθω”
Ευτ“Κοιτα κοριτσι μου”και μου επιασε στοργικα το χερι“...η ζωη δεν θα γινει ποτε ευκολη,πρεπει να παλεψεις για να βρεις την ευτυχια!Ναι θα ερθουν στην ζωη σου ανθρωποι που θα σε εκματαλευτουν,θα σε προδωσουν,αλλα θα ερθουν και ανθρωποι που θα ειναι εκει για σενα!Και οι δυο αυτες κατηγοριες θα σε γεμισουν με αναμνησεις και εμπειριες θα σου φανουν πολυ χρησιμες στην ζωη σου!”
Ε“Χχμμ...αλλα θα θυμαμαι αυτα που περασα και θα χαλιεμαι γιατι θα πιστευω οτι επρεπε να κοιταξω καλητερα ποιον εμπιστευτω!”και χαριζω ενα θλιμενο χαμογελο
Ευτ“Ναι μπορει να τα θυμασαι,αλλα.θα εισαι ποιο δυνατη”σταματαει και προσπαθει να βρει τα καταλληλα λογια για να με ορμηνευσει“...η ζωη κοριτσι μου ειναι μια μαχη,υπαρχουν οι νικες,αλλα.υπαρχουν και οι ηττες.Μετα απο καθε ηττα πρεπει να σηκωνεσα ακομα ποιο δυνατη!”
Ε“Κ.Ευτυχια φοβαμαι”και ειναι η αληθεια τον αγαπω αυτο τον ανθρωπο,αλλα δεν μπορω να ειμαι μαζι του ενω δεν.με θελει καταστρεφουμε.τις ζωες μας ετσι!
Ευτ“Και γω φοβωμουν και παντα θα φοβασαι,ομως πρεπει να ρισκαρεις και ας σημαινει να πληγωθεις”ημουν στην αγκαλια της και μου χαϊδευαι την πλατη,οπως εκανε η μητερα μου οταν ημουν μικρη και εβλεπα εναν εφιαλτη και για να με ηρεμισει με επαιρνε αγκαλια,μου χαϊδευαι την πλατη και μου ελεγε με την γλυκια της φωνη ιστοριες με.πριγκιπισες!
Ε“Πιστευτε οτι αμα ρισκαρω θα βρω την ευτυχια?”
Ευτ“Αυτο ειναι στο χερι σου,μικρη μου νεαρα!”και μου δινει ενα γλυκο.χαμογελο“..για αυτο σηκω και πηγαινε κοντα στον αγαπημενο σου και ζησε,βρες την ευτυχια!”
Ε“Αυτο θα κανω λεω αποφασισμενη!”και την παιρνω μια σφιχτη αγκαλια.Της ελεγα συνεχως ευχαριστω γιατι μου ειχε ανοιξει τα ματια.“Πηγαινε και να εισαι παντα χαρουμενη!”
Ε“Αυτο θα κανω!”την ξαναγκαλιαζω και σηκωνομαι,γυριζω για να την αποχαιρετησω για τελευταια φορα μια ειχε ηδη εξαφανιστει.Ετσι ξαθνικα ηρθε,ετσι ξαθνικα εφυγε,σαν τον φυλακα αγγελο που εχουμε ολοι μας!
YOU ARE READING
Το Πεπρωμενο Μου
RomanceΕνα ζευγαρι που αναγκαζετε να ειναι μαζι,χωρις να το θελουν!Μια συμφωνια,ενας ορος που ια τους αλλαξει την ζωη,θα τα καταφερουν να περασουν τα εμποδια που δημιουργουνται και να βρουν το μονοπατι της ευτυχιας ή οχι?