8ο Κεφαλαιο

1.2K 75 0
                                    

Το πρωι ξυπνησα αλλα δεν.το βρηκα διπλα μου.Στο κρεβατι ηταν τοποθετημενος ενας δισκος με πρωινο και με ενα σημειωμα~Ειχα μια δουλεια,δεν θα αργησω ,μολις γυρισω να εισαι ετοιμη~.Αφου εφαγα το πρωινο σηκωθηκα,για να ετοιμαστω,αλλα ειχα ξεχασει οτι δεν ειχα ρουχα.Τοτε το ματι μου πεφτει σε ενα ασπρο κουτι που ελεγε~Ελενα~μεσα ειχε ενα σετ κοκκινα εσωρουχα με μαυρη δαντελα,ενα τζιν,μια κοκκινη μπλουζα και ασπρα φλατ παπουτσια.Πηρα τα ρουχα εκανα μπανιο και ντυθηκα.Κατεβηκα κατω και τον ειδα να περιμενει.
Ε"Καλημερα!"λεω με ενα χαμογελο
Α"Καλημερα"λεει ξερα.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι αλλαζει χαρακτηρα,αλλα αμα το θελει ετσι θα γινει.

Μπηκαμε στο αυτοκινητο και ξεκινησαμε για Αθηνα.Στην διαδρομη δεν αλλαξαμε καμια κουβεντα και σκεφτομουν αμα θα ειναι ετσι παντα η ζωη μου.Χτυπησε το κινητο μου και ειδα το ονομα της κολητης μου ~Τρελο~
Ε"Καλημερα Τρελο μου!"τον ειδα να με κοιταζει,οποτε αποφασισα να το συνεχισω"...καλα ειμαι μωρο μου εσυ?".Η Γωγω καταλαβε τι εκανα και με βοηθησε.Πιστευε οτι μου αρεσει που στην πραγματικοτητα ειναι αληθεια,αλλα δεν το παραδεχομαι.Συνεχισαμε την συζητησει και τον εβλεπα να βραζει απο θυμο και μου ερχοταν να του πω"Τι εγινε Αχχιλεα μου ζηλευουμε?"αλλα ξερουμε ολοι οτι δεν θα το παραδεχθει.Μετα απο 5λεπτα μου παιρνει το κινητο και το κλινει.
Ε"Εεε τι κανεις?Δωσε μου το κινητο μου!"του φωναξα
Α"Με ποιον μιλαγες?"
Ε"Να μην σε ενδιαφερει,μπορεις να μου το δωσεις τωρα?"
Α"Οχι αμα δεν μου πεις με ποιον μιλαγες δεν στο δινω"σιγα μην του πω.Ποιος νομιζεομι οτι ειναι?Η διαδρομη συνεχιστηκε καπως ετσι,το κινητο μου χτυπαγε αλλα δεν ελεγε να μου το δωσει.


Φτασαμε σπιτι του.Ηταν ενα μεγαλο σπιτι με πισινα και γκαζον.Μπαινοντας μεσα με οδηγουσε στο υπνοδωματιο μου,ηταν υπεροχο,μπεζ με ενα μεγαλο κρεβατι στο κεντρο,μια βιβλιοθηκη,πολυθρονα,ενα τεραστιο μπανιο και μια μπαλκονοπορτα που εβλεπε την πισινα
Α"Εδω ειναι το υπνοδωματιο σου.Τα πραγματα σου ειναι τακτοποιημενα,αμα χρειαστεις κατι η Μαρθα θα σε βοηθησει"
Ε"Ποια ειναι η Μαρθα?"
Α"Η οικειακη βοηθος.Το δωματιο μου ειναι διπλα απο το δικο σου.Αμα θελησεις κατι μπορεις να το ζητησεις και θα στο φερουν"
Ε"Τελεια,θελω κατι!"
Α"Ναι.Τι?"
Ε"Το.κινητο μου"και του απλωνω το χερι μου.
Α"Οχι"
Ε"Και γιατι οχι?"
Α"Θελω να μαθω ποιος ηταν?"
Ε"Αμα σου πω θα μου το δωσεις?"
Α"Ναι!"δεν θα του ελεγα τιποτα αλλα το κινητο μου ειναι η ζωη μου.Το ξερω κακο αλλα θελω να το εχω κοντα μου.
Ε"Η Γωγω η κολλητη μου"με κοιταζει με δισπιτια"...δωστω μου να στο δειξω"
Α"Και που ξερω οτι λες την αληθεια?"τωρα το χοντρινε,το παιρνω απο τα χερια του και μπαινω στον καταλογο με τον οποιο μπορεις να δειχνεις ποιοι σε πηραν αλλα και τις αναπαντητες.Του λεω την ωρα και βλεπει το ονομα τρελο.Παιρνω τηλεφωνο και το βαζω ανοιχτη ακροαση
Ε"Ελα Γωγω μου!"
Γ"Ελα μωρο μου σε επερνα αλλα δεν το σηκωνες"
Ε"Ναι κατι προεκυψε!"
Γ"Μαλιστα καταλαβα!"
Ε"Τι?"
Γ"Αγαπη μου στο πηρε γιατι ζηλεψε,αρα το κολπο σου πετυχε"πρεπει να την σταματησω αλλιως θα πει πραγματα που δεν πρεπει."Μωρο μου σταματα εισαι σε ανοιχτη ακροαση"σιγη για λιγο
Γ"Γεια σου Αχχιλεα μην με ακους παντα βλακειες λεω!"αρε Γωγω τωρα πως θα το σωσω?
Α"Γεια σου Γωγω χαιρομαι που σε ακουω"
Γ"Και γω λοιπον μωρο πρεπει να φυγω εχω πολυ δουλεια θα τα πουμε φιλια.Γεια σου Αχχιλεα"
Ε"Γεια σου αγαπη μου"
Α"Γεια σου Γωγω"και το εκλεισε

Το Πεπρωμενο ΜουWhere stories live. Discover now