1ο Κεφαλαιο

2.9K 92 1
                                    

Ηταν ξημερωματα οταν γυρισα σπιτι,δεν πρεπει να πινω τοσο πολυ και το ξερω!Δεν επρεπε να αφησω την Γωγω να με πισει να παμε στο.μπαρακι.Μολις γυρισα σπιτι πεταξα το φορεμα και τα τακουνια μου και ξαπλωσα με τα εσωρουχα στο κρεβατι,δεν αργισε να με παρει ο υπνος.Το επομενο πρωι ξυπνησα με εναν τρομερο πονοκεφαλο.Σηκωθηκα φορεσα μια γκρι φορμα και μια κοντομανικη ροζ εφαρμοστη μπλουζα.Πηγα στην κουζινα ηπια τα παυσιπονα και εφαγα πρωινο,κλασσικα γαλα με δημιτριακα.Αφου τελειωσα το πρωινο και ειχα ηρεμισει κανω ενα ντουζακι,ντυθηκα,πηρα το αυτοκινητο και ξεκινησα για το εργοστασιο του πατερα μου.Τα τελευταια τρια χρονια εχω αναλαβει την διοικηση του εροστασιου μιας και ο πατερας αποφασισε να κατσει να ξεκουραστει μετα απο τοσα χρονια στο χωρο καθως ηθελε να αναπληρωσει το χαμενο χρονο με την μητερα μου επειδη ελειπε πολλες φορες για τον λογο οτι επρεπε να περιβρισκετε σε καποιες συναντισεις.Παντως αμα εξαιρεσουμε αυτο ειναι τρελα ερυτευμενοι ο ενας με τον αλλο και τους θαυμαζω αραγε εγω να βρω ποτε το αλλο μου μισο?Μολις εφτασα χαιρετησα την γραμματεα του πατερα μου"Καλημερα κ.Ασπασια!"
"Καλημερα κοριτσι μκυ!Σου εχω αφησει στο γραφειο σου τα καινουργια σχεδια και τον καφε σου."μου ειπε.με την γλυκια της την φωνη."Σας ευχαριστω πολυ"αφου την ξανακαλημερησα μπηκα στο γραφειο,εκατσα στην καρεκλα και αρχισα να εξεταζω και να μελεταω τα κανουργια σχεδια για το αμα μας συμφερουν ή οχι.Μετα απο τρεις ωρες εργασιας με παιρνει τηλεφωνο η Γωγω(η κολλητη μου)
Γ"Ελα μωρο μου τι κανεις?"με ρωταει με την νοιαζαρικη φωνη της
Ε"Καλα ειμαι εδω στο εργοστασιο εχω πολυ δουλεια,εσυ πως εισαι?"
Γ"Καλα μωρε!Ελεγα να βγαιναμε σημερα μιας και ειναι Παρασκευη"
Ε"Ρε Γωγω παλι?Χθες δεν βγηκαμε?"
Γ"Εεεε και?Μια ζωη εχουμε και πρεπει να την γλεντησουμε!Θα ερθεις δε παρακαλωωωω?"
Ε"Καλα θα δουμε,αλλα να το ξερεις το Σ/Κ τα δυο μας στο σπιτι!"
Γ"Τελεια!Ενταξει Ελενακι θα κατσουμε σπιτι γιαβτο κλασσικο μας σαββατοκυριακο"(που εννωει ταινια,σουβλακια,πατατακια κτλ)"...λοιπον πρεπει να γυρισω στην δουλεια φιλια!"
Ε"Φιλια Γωγω μου"
Η Γωγω ειναι δικηγορος σε ενα πολυ πετυχημνο γραφειο και σε αντιθεση με εμενα ειναι ποιο ομορφη με ξανθια μαλλια και καστανα ματια,με ομορφο κορμι,για αυτο τον λογο αλλωστε οι αντρες την περιτρηγυριζουν.

Μολις τελειωσα την δουλεια γυρισα σπιτι,με την Γωγω ξαναμιλησαμε και συναινεωθηκαμε να βρεθουμε στο γνωστο μερος κατα τις 12:00.Οταν γυρισα ηταν 9:00 εφτιαξα ενα τοστ να φαω να μην παω νυστικη,εκανα μπανιο και πηγα στην ντουλαπα μου να αποφασισω τι θα φορεσω.Τελικα κατεληξα σε ενα κοκκινο φορεμα πανω απο το γονατο με τις μαυρες μου γοβες.Εκανα τα μαλλια μου μπουκλες και μετα τα επισα μια αλογοουρα,τελος βαφτηκα ελαφρα και ημουν ετοιμη.Η ωρα ηταν 23:45 πηρα κλειδια κινητο και το τσαντακι μου το μαυρο και ξεκινησα για το στεκι μας.

Μπηκα μεσα και εντοπισα κατευθειαν την Γωγω.Παραγκηλαμε και αρχισαμε να χορευουμαι,το κεφι ειχε φτασει στα υψη!Καποια στιγμη αποφασισα να παω στο μπανιο ωστε να διορθωσω το μακιγιαζ και μαλλον θα ηταν καλητερα να μην πηγαινα.Ειδα εναν ομορφο αντρα,ψηλο,γυμνασμενο,με μακρια ανακατεμενα μαλλια να πηδιεται με μια ξανθια κοπελα(ο θεος να την κανει)ζητησα συγνωμη και εφυγα.Παλι καλα που αυτη τη φορα δεν ηπια πολυ οποτε ημουν σε καλη κατασταση(ευτυχως αυριο ειναι Σαββατο και δεν χρειαζεται να παω στο εργοστασιο).

Το πρωι ξυπνησα απο τον θορυβο που εκανε το κινητο μου και δεν ελεγε να σταματησει να χτυπαει.Οσο και να μην ηθελα έπρεπε να το σηκωσω αλλιως δεν θα σταματουσε ποτε.Το σηκωσα και με αγουροξυπνησμενη φωνη ειπα
Ε"Παρακαλω?"
Μπ"Πριγκιπισσα μου!Τι κανεις,σε ξυπνησα?"Ηταν ο πατερας μου,δεν με επαιρνε συχνα τηκεφωνο,αλλα χαρηκα πολυ οταν ακουσα την βαρια του φωνη.
Ε"Μπαμπακα μου τι κανεις?Οχι δεν με ξυπνησες,οτι ειχα ξυπνησει και εγω η μαμα τι κανει?"
Μπ"Καλα ειμαστε αγαπη μου μας λειπεις πολυ!"οι γονεις μου εμεναν στο Ναυπλιο οπου εκει ειναι και το πατρικο μου,αλλα εγω δυστυχως μενω μεσα στην βαβουρα και την κινηση της Αθηνας.Τωρα που το σκεφτομαι πρεπει καποια στιγμη να παω να τους δω.
Ε"Και μενα μου λειπετε μπαμπακα μου!Αν ειναι θα προσπαθησω να τελειωσω αυτη την βδομαδα την δουλεια ωστε να ερθω το αλλο Σ/Κ"
Μπ"Ελενα κοριτσι μου για αυτο σε πηρα,πρεπει να ερθεις εδω να συζητησουμε καποια πραγματα που θελω να σου πω!"
Ε"Τι εγινε μπαμπα ειναι ολα καλα,μηπως η μαμα επαθε τιποτα?"η ανυσηχια μου ηταν εμφανες.
Μπ"Οχι οχι κοριτσι μου μια χαρα ειμαστε εγω και η μαμα,προκειται για το εργοστασιο"
Ε"Ενταξει μπαμπα θα προσπαθησω να ερθω το Σ/Κ"
Μπ"Οχι κορη μου,αν μπορεις να ελα σημερα και αν χρειαστει να μινεις παραπανω θα ενημερωσω την Ασπασια να αναλαβει τα καθηνοντα ο Αποστολης"
Ε"Ενταξει μπαμπα μου παω να ετοιμαστω και θα ξεκινησω.Καλημερα."
Μπ"Καλημερα πριγκιπισσα μου!Καλο ταξιδι!"ειπε και εκλεισε το τηλεφωνο,τωρα τι ηταν αυτο να ανυσηχησω ή οχι?

Πηγαινω στο δωματιο καιαφου φοραω το.σκισμενο μου το τζιν,με μια μαυρη μπλουζα και τα φλατ παπουτσια μου,βαζω σε μια μικρη βαλιτσα καποια ρουχα και πραγματα που θα χρειαστω αν χρειαστει να μεινω παραπανω οπως μου ειπε ο πατερας μου.Παιρνω κινητο, κλειδια και ξεκιναω για το Ναυπλιο!

Κοριτσια εγω ειμαξ η antirunnergirl επειδη ο λογιαριασμος μου δεν λειτουργει ξαναγραφω την ιστορια σε αυτο τον λογαριασμο.Συγνωμη!😘

Το Πεπρωμενο ΜουWhere stories live. Discover now