Marinette/Buburuza pov
Ma arunc furioasa in pat. Nu il plac... in felul ăla... Plus ca i-am zis ca imi place de altcineva... cum sa indrazneasca el sa ma sarute... SI PARTEA CEA MAI NASPA E CA ACUM L-AS VREA LANGA MINE...Mai bine nu il respingeam... Cate ar fi putut schimba un sarut? Sunt o proasta...
Dimineata*
Ma ridic lenesa din pat... ma rog, dupa rutina zilnica si intarziatul la scoala ma pun in banca langa Alya.
Avem dirigentie.Pr: Copii, dupa cum v-am mai spus odata, doar ca Marinette nu era aici, vinerea asta mergem in excursie la mare. Acum, cine nu vine?, ca sa stiu sa fac lista si sa rezerv un hotel.
Rose, Ivan, Nino si Alya(!?!) au ridicat mana.
M: De ce nu vii?Al: Scuze, am planuri cu ai mei...
M: Si eu cu cine stau in autobuz?
Alya imi face cu ochiul... dap, voi sta cu Adrien...
Blondinul se intoarce cu fata la mine si imi sopteste:
A:Marinette, ai vrea sa stam noi doi in autobuz? Nino nu vine si nici in ruptul capului nu stau cu... Chloe...
M: Esti perfect...
A: Am s-o iau ca pe un da...
Adrien imi zambeste si se intoarce cu fata la tabla. Alya era toata un zambet.
Al: Bravo, fato!
Pr: Apropo, cu cine stati pe drum veti sta si in camera.
POFTIM? VOI STA INTRE ACEEASI PATRU PERETI CU ADRIEN?!? DOAR NOI DOI?
Simt cum ma ia cu ameteli...
De restul orelor nici nu-mi pasa. La sfarsit merg repede acasa sa imi concep un costum de baie.
Afara se aud sunete... bineinteles un tip akumatizat...
M: Tikki! Transformarea!
Ma duc la locul faptei. Motan Noir statea sprijinit de o cladire si un om era buimacit pe jos.
M.N: Ține!
Isi desface pumnul in care tinea fluturele akuma, apoi eu il deposedez.
B: Motan Noir, asteapta!
Isi ia talpasita fara vreun ,,Ramas bun,, fara vreun ,,Pa,, ... fara nimic... cred ca l-am ranit rău cand l-am respins... a rezolvat totul singur... fara mine... parca eram o echipa...
Ma duc acasa si ma detransform.
Ma pun pe pat si pe ganduri. Cum as putea sa ma revansez?Ti: Ai dat-o in bara rau de tot, Marinette! Motan Noir e foarte trist din cauza ta...
M: Stiu, stiu, dar ce as putea sa fac?
Ti: Vorbeste cu el... in noaptea asta cand patrulati...
M: Am sa vad...
Ma ridic si ma pun in scaun. Aleg niste țesături draguțe, le pun in ordine pe masa, apuc metrul si imi iau masurile.
M: Ce zici, sa aiba doua piese costumul sau una?
Ti: Eu nu prea inteleg gusturile la oameni, dar din ce-am vazut, cred ca mai bine doua...
M: Hmmm...
Ma apuc de desenat (Ok, deci, eu si costumele de baie feminine ca Andreea Tonciu si geografia😂, sa ne imaginam ca a iesit senzational, ca habar n-am sa descriu un costum de baie si nici nu vreau sa caut poze pe net sau ceva)
CITEȘTI
Miraculos
FanfictionStiti si voi cum sta treaba, cei doi cu vietile lor secrete de super-eroi, idioata de Chloe si restul. Spor la citit!