Capitol dedicat lui Steli💛
Adrien POV
Deschid usa camerei lui Marinette. Era o liniste profunda inafara de apa care curgea la duș, evident, Marinette aflându-se acolo. Cred ca e singura de pe planeta care se spala la 4 dimineata...A: Marinette!
Nu raspunde. Cel mai probabil nu ma aude.
Intru în baie.
Îi vad silueta subțirică si sexy prin perdeaua semi-transparentă a dusului.
A: Marinette!
Ma sprijin de perete.
De dupa perdea, Marinette scoate capul.
M: Adrien?! Ce Doamne Sfinte faci la ora asta la mine in baie?!
A: Nu are voie omul sa-si vada iubita intr-o dimineata atat de frumoasa?
M: Soarele nici n-a rasarit... Of, iesi afara, termin in cateva minute.
Trage perdeaua la locul ei. Asta asteptam.
Ma indrept spre duș, feresc rapid perdeaua si ma delectez cu privelistea.
M: Bwaaaa! Handicapat nesătul, ieși in puii mei in clipa asta!
Mari își acoperă cu mainile, pe cât posibil, tot ce are mai bun, rosita si furioasa.
Nebăgând in seama apa care curgea, pașesc sub jetul cald
M: Idiotule esti imbracat! Doamne, vrei sa ma violezi?!
Gheboasa, cu mainile acoperindu-si pieptul, rosie si incruntata arata ca un animal straniu gasit in nu stiu ce vagauna.
In doi timpi si trei miscari, îi apuc mainile si i le țintuiesc de gresie, arunc o scurta privire bomboanelor de mai jos, si imi lipesc buzele de ale lui Marinette.
La inceput, geme, se zbate si incearca sa scape de stransoare, dar vazandu-ma asa relaxat, isi da seama ca nu vreau sa-i fac rau, ci doar sa... ne distram putin, asa ca se linisteste, si imi raspunde la sărutul care a devenit repede pasional.
Dupa cateva secunde, îi eliberez bratele, dar nu și le coboara, doar si le sprijina de cap.
Eu, in schimb, imi asez mainile pe sanii ei uzi si moi si îi strang putin. Marinette zambeste, îsi coboara bratele in jurul gatului meu si isi lipeste corpul ud si fierbinte de mine. Dupa cateva minute, imi cobor incet mâinile de pe sâni pe spate, pe care il mangai incet, apoi pe bazin.
Uzi leoarcă, infocați și lipiți unul de altul, arătam ca cel mai ciudat cuplu de extraterestri.
Limbile noastre se inecau in apă și salivă, buzele, aproape vinete, se luptau pentru dominație. Din cand in cand îi mușc buza de jos ceea ce ii ofera o mare placere domnișoarei.
Dupa alte cateva minute, imi cobor mainile pe fundulețul ei si îi strang una din pernuțe
M: Heiiiiii!
Brusc, se opreste si deschide ochii incruntata.
Cred ca am facut ceva ce nu trebuie...
In secunda doi, genunchiul ei imi loveste mortal... nucile...
Singurul lucru pe care mi-l amintesc, e ca am cazut ca un pietroi pe gresia băii, răpus de o durere înfundată...
Cât am lâncezit pe podeaua băii nu știu. Dar un lucru stiu sigur, de la buric in jos corpul meu e inert...
Incerc sa ma ridic in picioare, cu eforturi supraestimabile. Întredeschid tremurând ușa băii, si o vad pe spărgătoarea de nuci stând picior peste picior într-un fotoliu, îmbrăcată într-un halat mai scurt de genunchi, pufos si alb, cu un prosop in cap si făcându-și unghiile.
CITEȘTI
Miraculos
FanfictionStiti si voi cum sta treaba, cei doi cu vietile lor secrete de super-eroi, idioata de Chloe si restul. Spor la citit!