Marinette pov
E asa perfect... Imi vine chiar acum sa sar in bratele lui si sa il sarut nebuneste...Doamna profă: Marinette! Capitala Islandei!
M: ADRIEN!!! ... ăă... adica Franta... ăă... nu! Rekjavik, da... hehe...
Toti se uitau ca la masini straine, in special Adrien...
D.P: Okaaaaay? Deschideti cartile la pagina 93 si... bla bla bla...
Al: (soapta) La ce te gandeai? Stai sa ghicesc, la Adrien, nu?
M: Of, Alya...
Vine pauza. Chloe se indreapta spre banca mea.
Ch: Ia asculta aici, vaco! Sa nu te prind ca ii mai pronunti numele iubitului meu! Nici macar sa nu te mai gandesti vreodata la el!
A: Nu sunt iubitul tau, Chloe!
Ch: Iubitel, te rog sa nu te amesteci...
A: Las-o pe Marinette in pace!
Ch: Dar trebuie invatata minte sa nu se mai amestece in iubirea noastra...
A: Poftim? Chloe, abia daca te pot numi prietena...
Ch: Cum?!? Las' ca mai vedem noi...
Imi arunca o privire ucigatoare si pleaca din clasa.
M: M... mersi, Adrien...
A: Cu drag, daca cineva se mai ia de tine, poti sa ma chemi, stii doar...
M: √€×Π√#*()€#-+&))*&-¶
Adrien zambeste si se duce in banca la el.
Al: Wow, ai inventat un nou mod de a vorbi cu Adrien?
M: Ooooof... Nu stiu ce e in capul meu...
Dupa ore ma duc acasa ca in orice alta zi. Mama ma intampina cu fursecuri. Iau cateva si urc in camera mea.
Ti: Mereu o faci de oaie...
M: Stiiiu...
Ti: Stii ce ar trebui sa faci? Ia o poza cu el si imagineaza-ti ca e chiar in fata ta si purtati o discutie.
M: Tikki! Ce idee!
Sar din pat si deschid dulapul de unde scot un teanc cu poze Adrien.Ti: Wow!
M: Pe care sa o aleg?
Ti: Toate sunt la fel...
M: Ok, am gasit.
Era una in care se uita la camera, ca si cum s-ar uita la mine.Ti: Hai, da-i drumul!
M: Hei, Marinette! Ce mai faci?
M: Ăăm... cu mine vorbesti? Pai... ăă... si eu pe aici... mai fac o schita, mai sunt Buburuza... te iubesc...
Ti: Marinette! Ai cartofi in loc de creier?!?
M: Stai, ce am zis pana acum? Eram fermecata de ochii lui... ce ochi minunati...
Ti: Of Doamne! Mai bine te descurci in fata adevaratului Adrien...
M: Sunt o toanta si jumatate...
Ti: N-as zice chiar asa, esti doar... indragostita...
M: Tikki, transformarea!
Ti: Ce?
M-am facut Buburuza si sar pe geam, de pe el pe casa, de pe ea pe alta si tot asa pana la turnul Eiffel. Ma pun jos si incep sa plang. Se insereaza. Cerul arata minunat in culori calde si blande, fara nici un nor... Cineva ma atinge pe umar. Era motanul...
M.N: Hei... plangi?
B: Mmm...poate?
M.N: Ce motiv ar avea o domnita ca tine sa faca asta?
B: Of...
Imi ia mana intr-a lui si ma priveste fix in ochi.
M.N: Te ascult...
B: Pai, e un baiat... Imi cam place de el dar nu simte la fel... Mereu ma balbai cand sunt prin preajma lui si o dau in bara...
M.N: Cum il cheama?
B: Nu iti spun... Ai avea un indiciu despre identitatea mea...
M.N: Ma gandeam eu... esti prea desteapta pentru asta... si frumoasa... si buna si adorabila si blanda si frumoasa si... si...
Cred ca motanul ma cam place...
B: Termina... nu sunt asa...
M.N: Ba da, esti...
Imi ia fata in maini si ma saruta pe nas. Apoi isi ia zborul printre case. Ce a fost asta? Privesc in gol cateva minute, apoi ma duc si eu spre casa.
Sar pe geam, ma detransform si ma pun in pat obosita. Deodata patul dispare, la fel si camera mea si tot ce era in jur. Totul era negru, iar eu pluteam in intuneric. O voce masculina se aude dintr-o data.
V: Marinette!!!
M: Ăă... da, eu!
V: Gandeste-te la ceva ce iubesti foarte mult.
Instinctiv imi apare in minte imaginea lui Adrien. Apoi, apare chiar Adrien in fata mea, plutind si el in vazduhul intunecat.
A: Ce se... Marinette?
M: Oh... Ad...dr...r...ri...e..en..
V: Spune-i!
M: Adrien, te iubesc!
A: Si eu, Marinette!
Ne apropiem unul de altul incet. El imi pune mainile pe solduri iar eu pe umeri si ne apropiem buzele. Un centimetru ne mai despartea... RIIIIIING! RIIIIIIIING!
M: Poftim?!?
Ma trezesc transpirata si gafaind. Am visat... Alarma idioata! De ce suna la doua dimineata?!?
M: Inca un vis prostesc de al meu...
Ma intind obosita si adorm iar...
Hei voi! Voi de aolo! Da, voi! Cu voi vorbesc! Pareri?
CITEȘTI
Miraculos
FanfictionStiti si voi cum sta treaba, cei doi cu vietile lor secrete de super-eroi, idioata de Chloe si restul. Spor la citit!