Adrien pov
AH! Viață...Frunzele fosnesc la pasii grabiti ai celor din jur. Sunete. Inafara de propria rasuflare si lungi si aproape infricosatoare fosnete de pasi... niciunul.
E ciudat.
Ma pun jos pe un butuc uscat intrat in descompunere. Daca nu cer prea mult imi si permit sa inchid ochii pret de 5 secunde... dar apoi, se aude ea...
Ea... ca... ca o veverita fara blana, ca un sarpe cu picioare, ca un uliu cu maini si ca... nah, doar atatea comparatii am...
Marinette...
Sare prin copaci silentioasa ca un samurai... impuscandu-i pe toti... rand pe rand... lăsând desertul la sfârșit... eu...
Ma ridic de pe butuc, daca vreau sa castig, trebuie sa o impusc eu primul...
Deodata, brusc si pe neasteptate, o lovitura taioasa in spate.
Previzibil.
Ma intorc si o vad pe Marinette, imbracata toata in culori, mai putin cercul de pe burta, cel la care ceilalti nu au reusit sa ajunga si pe care eu trebuie sa il impusc.
A: Buna.
Nu imi raspunde. Dar imi zambeste. Un zambet pehlivan si viclean.
Face un pas obligandu-ma si pe mine sa fac unul inapoi.
A: Uite, ne cunoastem de atata timp si...
Isi inchide ochii pe jimatate, aproape facundu-ma sa cred ca vrea sa ma omoare...
A: Stii ca te iubesc, da?
Expresia feței îi devine neutra.
Ramanem nemiscati un timp. E o liniste totala. Brusc incep sa alerg, Marinette trage, cred ca m-a ratat deoarece nu sunt murdar.
Fugim amandoi unul de altul cand imi aduc aminte ca am si eu pusca.
Alerg uitandu-ma inapoi si incercand sa o nimeresc, dar... a disparut.
In secunda doi, ma simt impins, cad pe jos, iar piciorul colorat al lui Marinette imi striveste pieptul si incepe sa rada.
M: Si eu te iubesc.
Imi impusca ținta de pe stomac.
M: Iar asta e pentru ca stai cu ochii inchisi intr-un parc public.
Cuvinte urmate de o impuscatura dureroasa in frunte.
Totusi, raman uluit, am descoperit o latura noua a lui Marinette... curajoasa, independenta, sigura pe ea... exact ca... Buburuza.
Ma ridic de jos si o ajung din urma.
A: Cum ai invatat sa faci asta?
M: Sa fac ce?
A: Sa sari prin copaci, sa te rostogolesti sa... zbori.
M: Oamenii nu pot zbura. Dar pot spune ca am o oarecare conditie fizica.
A: O oarecare?! I-ai batut pe toti la rand!
M: Meh. Norocul incepatorului.
Ajungem la cabana de la care am plecat. Acolo sunt toalete cu dusuri, unde turistii se spala dupa ce joaca paintball.
Cand ma vad ceilalti colegi cu vopsea albastra in frunte, izbucnesc cu totii in ras, chiar daca m-au putut vedea pe ecranele din cabană conectate la camere video peste tot prin padure.
Ma duc in dus, imi spal vopseaua din frunte si urechi si ma imbrac.
Afara, toti ma asteptau, chiar si Marinette, in ciuda zvonului ca fetele stau in baie cu orele.
Ne urcam in autocar si o stergem.
M: A fost o experienta interesanta.
O iau de mână impletindu-mi degetele cu ale ei. Ne uitam in ochi cateva secunde dupa care ne apropiem usor. Cand ne desparte doar 2 milimetri, imi pune mana pe buze si zambeste.
M: In baie nu era clor, nu?
A: Marinette, nu imi spal gura cu clor. E toxic.
M: Nu gura, doar buzele.
A: Dar...
M: Lasa-ma in pace, te pupi la toate gardurile si apoi vii la mine cu mofturi? Hm hm!
Ma las descurajat in scaunul meu. Nu imi vine sa cred ca Marinette m-a refuzat. Pe mine! Adrien Agreste! Mie nici o fata nu imi rezistă. Adica nu imi rezista... Off, trebuie sa fie a mea, neaparat...
Peste ceva timp ne oprim la o pizzerie. Coboram. Eu si Marinette ne hotaram sa luam o pizza mare, picanta, pentru amandoi.
Ne punem la una din mesele de piatra asezate sistematic afara.
A: Picanta, hă?
M: Pariu pe o dorinta indeplinita de celalalt ca nu poti sa mananci o felie fara sa lacrimezi.
A: Imi place cum gandesti.
Iau un triunghi din fostul cerc de pizza si ii indes capatul in gura.
M: Hmmm, parca i-ar mai trebui niste sos.
Desfac un pliculet de ketchup picant si mi-l torn in gura.
Marinette face ochii cat cepele.
Termin ce a mai ramas din felie lingandu-mi degetele.A: Randul tau.
M: B...bine.
Ia o felie tremuratoare si musca putin din ea. O mesteca pe indelete. Mai musca odata. O mesteca... o mesteca... inca putin... mai ia o gura si o scuipa intr-un tufis si pleaca sa comande un suc.
Cand vine inapoi, Marinette arata ca in autocar dupa ce am pupat-o pe Chloe si avea sticla goala.
M: Manca-o-ar cânii de pizza! Mi-a cazut limba.
A: Haha! Acum trebuie sa imi indeplinesti o dorinta.
M: Mi-o pui acum sau...
A: Ei, varta, mai incolo, altfel unde ar mai fi farmecul?
Zambeste. As mai continua cu mancatul dar simt ca imi ia foc poponeața dacă mai continui, asa ca ma obisnuiesc cu gandul ca m-am saturat.
Doamna ne striga, urcam in masina. Soarele e din ce in ce mai jos pe bolta cerului.
A: And?
M: And what?
A: What are we doing now?
M: I don't know, want you kiss me?
A: Uuu, you are the best, of course!
M: Did you wash your lips?
A: Yeeeees?
M: You lie.
A: Nay.
M: No sure!
A: You know I love you.
M: I know I know...
A: Hai sa lasam engleza.
M: Mbine.
A: Marinette, am facut dus!
M: Iaca.
A: Hai zi ce pot sa fac inafara de spalatul cu clor?
M: Să... mda, ai dreptate, saruta-mă.
In secunda doi, perechile lui de buze erau peste ale mele intr-un vioi dans erotic.
Hey guys! De acum postez in fiecare duminica. Ca sa fie mai smeker, ok?
Soo, ciau!
CITEȘTI
Miraculos
FanfictionStiti si voi cum sta treaba, cei doi cu vietile lor secrete de super-eroi, idioata de Chloe si restul. Spor la citit!