Excursia, part. 03

2.1K 181 128
                                    

    Marinette pov
Eu si Adrien coboram la parter, unde, Sabrina statea intinsa in fotoliu ca o balega, iar sefa ei, Chloe, se plimba de colo colo cu mainile in solduri.

   Ch: Iubituleee!

Nesuferita sare la gatul lui Adrien incercand sa il sarute.

   A: Uff... Chloe, am vorbit despre asta...

   Ch: Iubi, termina cu aiurelile si hai sa ne plimbam.

   A: Nu ma plimb cu tine nici mort.

   Ch: Ahaha! Esti foarte amuzant, acum haide...

Pițipoanca il ia de mana si incearca sa il traga dupa ea, dar Adrien opune rezistenta.

   A: Chloe, te rog, plimba-te cu colega ta de excursie, haide Marinette...

Ma ia de mana si mergem la barul cu gustari din colt.

   A: Fac cinste!

   M: Adrien, serios, nu-i nevoie, nu mi-e foame...

   A: Atunci, poate un suc.

   M: Hai afara, te rog... aerul de aici e cam... inchis...

   A: Ok...

Iesim afara si ne sprijinim de gărduțul care imprejmuia hotelul.

   A: Te simti bine?

   M: Mdaah... sunt doar putin...  melancolica...

Ramanem tacuti cateva minute. Imi inchid ochii si incerc sa ma bucur de briza racoritoare care se plimba printre șuvițele parului meu desfacut. Era o liniste deplina.  

Imi relaxez fiecare muschi al corpului. Brusc, imi simt buzele atinse. Instinctiv, deschid ochii. E...era... Adrien...
   M...m-a sarutat...

   A: Oh... vai de mine, nu trebuia, imi... imi pare rau... nu m-am putut abtine...

   M: N...nu-i nimic... ăăă...

Ne privim in ochi pret de cateva minute si ăăm... păi.. ăămm...

   Pandalie pov
   Hehe! Asta e cam ciudat, deci, cei doi sunt prea absorbiti unul de altul ca sa mai poata povesti, asa caaa.... voi continua eu de aici.

Asa deci, cei doi se uitau unul in ochii celuilalt mai ceva decat mine uitandu-ma la fundul Buburuzei😂😂.

Dupa 5 minute, Doamna Bustier ii cheama inauntru si îi aseaza in randul deja pregatit de drumetie, cei doi in cauza fiind ultimii, iar in fata lor, Chloe si Sabrina. Clasa a inceput sa mearga cu doamna profesoara in fata. Urmatoarea destinatie era un muzeu de arta.

Oh, gata, se pare ca Adrien și-a revenit, hehe, si-asa nu imi place sa fie eu povestitor.

   Adrien pov
Ce s-a intamplat? Woah... eram afara, apoi nu stiu de ce am sarutat-o... hmmm... ia stai! Poftim?! Ce am facut?!?!? Dar ea si Buburuza si ea si nu eu ci ea cu cealalta si nu trebuia sa fie ea dar dansa a fost si apoi...

   Pandalie pov
Defapt... cred ca voi mai povesti eu putin😅.

Dupa un sfert de ora de mers, clasa a ajuns la muzeul ala plictisitor. Doamna a inceput sa palavrageasca acolo in fata lor, dar mai nimeni nu o asculta, in special ăștia doi de s-au pupat mai inainte. Ooo, ia stati, Marinette are ceva de spus:

   Marinette pov
阿德里安吻我!我簡直不敢相信!是他!我!上帝!這是超級真棒!我不知道他是否感覺的東西......等等,因為中國我曾經知道嗎?

   Pandalie pov
   Sau poate ca nu...😅😅😅

   Dupa vreo doua ore in care sunt mai mult ca sigur ca nu va pasa ce au facut, doamna i-a dus la o terasa ca sa manance ceva. E ora 6. Adrien si Marinette stateau si mancau tacuti la masa pana cand el a distrus tacerea.

   A: Șiiii... cum ți se pare locul?

   M: E frumos aici...

Hmmm... ce atmosfera incinsa...

   A: Auzi? Am putea sa ne prefacem ca nu s-a intamplat nimic? Cred ca ar fi mai bine pentru amandoi...

   M: De acord...

   Marinette pov
M-am prins... sarutul ala nu a insemnat nimic pentru el... Uff... mi-ar prinde bine ajutorul Alyei acum...
   Dupa ce mancam, eu, Adrien si restul clasei pornim inapoi spre hotel. Ajunsi acolo pe la 7, doamna ne-a lasat pe fiecare in camerele lor.

   Eu si Adrien urcam in camera noastra si incuiem usa (men, cum suna!😂😂). Ma pun obosita in fotoliu.

   A: Și acum?

   M: Nush...

Stam cateva minute tacuti, eu in fotoliu, el intins pe pat. Brusc se face bezna. Uff... s-a luat curentul... e de-a dreptul super...

   M: Ăăm, eu trebuie sa ma schimb...

   A: E-n regula, nu vad nimic.

   M: Ok, super...

Imi dau bluza jos, apoi ma uit in jur, nu se vede si nu se aude nimic. Imi dau si sutienul jos, apoi simt o mana pe șold.

   A: Oh! Vai de mine! C...chiar nu am vrut, e...eu doar cautam p...patul...

   M: Mmm... e...era chiar placut... ăă... ba nu! Ăăm... nu... stai... ăăăm... nu conteaza...

Simt cum se indeparteaza. Imi pun repede bluza si imi prind parul intr-un coc.

   Incerc sa caut patul, apoi simt cum un corp strain se loveste brutal de capul meu...

   A: Scuze, nu te-am vazut...

   M: N...nu-i nimic...

Imi simt mana apucata, apoi trasa usor pe ceva moale... patul.

   A: Bon, am reusit.

Deci... ma aflu in acelasi pat cu iubirea vietii mele. Imi vine sa explodez. Incerc sa ma dau mai la margine.

   M: Au!!!

   A: Marinette, esti bine?

   M: Ohh... cred ca am cazut...

In urmatoarea clipa ma simt luata pe sus de doua brate puternice si lasata usor pe așternutul moale, dupa care un pupic pe frunte.

   M: M...mersi...

   A: Heh, pentru putin. Noapte buna, printesa!

   M: N...noapte b...buna...

   Stau ghemuita si timida, orice ar fi numai sa nu il ating. Dupa jumatate de ora imi simt mana atinsa, apoi degetele mele erau impletite cu ale lui.

   M: Ăăm... Adrien?

Nu se aude nimic...

   M: Adrien! Dormi?

Huh! Doarme... Imi pun si cealalta mana peste a lui si incerc sa adorm.

Hmmm... ma intreb de ce m-a sarutat acum cateva ore... oare simte si el ceva? Uff... transpir... imi deschid telefonul, e ora 10, iar eu nu pot adormi...

Hehe... păreri?

MiraculosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum