La intalnire cu un pisoi

3.1K 221 143
                                    

   Marinette pov
   Ma trezesc fara nici un pic de chef de viata. Azi e marti. Saptamana viitoare e saptamana altfel apoi vacanta de vara. Abia astept sa scap de toate temele si testele.
  
E fara un sfert. Ma pregatesc repede si plec la scoala. Nu intarzii, asta e bine. Intra si profa de mate.

   Pr: Tema pe masa, va rog. Cine nu a facut-o, patru in catalog.
   
   M: Alya! Mi-am uitat tema!

   Al: Uf... Ce naspa de tine...

Se pare ca Adrien m-a auzit. Se intoarce cu fata la mine si imi zambeste, apoi se intoarce inapoi.
  
Ce a fost asta? Doamna ajunse la randul meu. Apoi in spatele meu, apoi la Alya, apoi stramba din nas si se uita urat la mine.

   Pr: Domnisoara Dupain? Tema!

   M: Pai, stiti? Eu...

   A: E la mine! Am vrut sa vad ultimul exercitiu. Poftim, Marinette...

Adrien imi intinde tema lui. Ma fac rosie ca o cireasa.

   Pr: Hmmm... Foarte bine, Marinette! Tema ta e impecabila! Cat despre tine, Adrien, ma astept sa fie prima si ultima oara. Clasă! Deschideti manualele!

Raman inmarmurita. A facut Adrien asta pentru mine?

   Al: Foarte frumos din partea lui...

   M: Cat il iubesc...

Alya surade. Dupa ora il bat usor pe umar pe Adrien.

   M: Hei... ăăă... poftim caietul... si... mersi mult de ajutor... ăă... nu multi ar face chestia asta pentru mine...

   A: Cu placere. Si hei, doar suntem cei mai buni prieteni, nu?

   M: Ăăb... Maanduxjebfckslabekf...  Sjdjc ... d.. da... Xkekfhznd...  sigur...

   A: Heh

Ma imbratiseaza si se pune in banca. Eu raman impietrita. M...m-a imbratisat? A fost cel mai lung contact fizic pe care l-am avut pana acum...

Dupa ore isi face aparitia si omul akumatizat. Era ,gen, un om soarece care transforma oameni in soareci.

  O.Ș: Va urasc pe toti!

Sar peste cladiri. Motanul ajunge odata cu mine (nu ma prea pricep la descris lupte, asa ca voi trece la partea cand bat amandoi pumnul).

   B, M.N: Bate!
  
   M.N: Hei, stii, ma gandeam... ai vrea sa... mancam ceva... mai pe seara?

   B: Adica... sa iesim... la o... intalnire?

   M.N: Daca asa vrei sa o numesti...

Eram cat pe-aci sa zic ,,nu,, si sa ii stric toate sperantele, dar ma gandesc... el e primul baiat care ma place, sa ii dau o sansa... Ma apropii de el si ii ating nasul.

   B: Ne vedem la 8...

Sar peste cladiri pana la casa mea si ma detransform.
  
   Adrien pov
   A... a acceptat... Yuhuuuuuuuuu!!!
Stai putin... dar nu stiu unde...
Raman daramat in picioare un sfert de ora. Dupa care ma duc si eu acasa. Ma fac Adrien si ma arunc in pat.
  
   Pl: Bravo, tigrule!

   A: Mdaaa...

   Pl: Esti trist?
 
   A: Pai, nu stiu unde sa ne intalnim...
  
   Pl: Pai stiu si eu, ai putea sa o astepti la locul voatru de patrulare, daca nu vine ai putea sa o suni...
  
   A: Aa... chiar ca...

   Marinette pov
   Se pare ca m-am pricopsit cu o intalnire...

   Ti: Marinette, dar unde va veti intalni?
  
   M: Aaa, pai asta e simplu, ne vom intalni... la... vai de mine, am uitat!!!

   Ti: Uff... Mai bine o astepti in turnul Eiffel, unde va intalniti cand patrulati...

   M: Tikki, esti foarte isteata.

   Peste cateva ore, adica la 7:50 Motan Noir/Adrien pov
   Eram la turnul Eiffel, drept in varf. Acolo ne odihneam eu si Buburuza dupa ce patrulam. Peste cateva minute apare. Era mai frumoasa ca niciodata... defapt avea doar parul desprins, in rest acelasi costum uimitor de mulat.

   M.N: Buna seara, draga mea!

   B: Hei, hei! Am acceptat deja sa ma intalnesc cu tine, nu trebuie sa ma impresionezi.

   M.N: Ok, ok... ăăăm... astea sunt pentru tine...

Ii intind florile si mini cadouaşul pe care le tineam la spate.

   B: Aaaaw... esti un dulce...

Ma saruta pe obraz. Raman in transa cateva secunde apoi ne luam de mana si coboram pana la un restaurant. Totul era foarte romantic. Muzica suna usor si lin. Chelnerii s-au mirat cand au vazut cei mai mari eroi ai Parisului dandu-si intalnire chiar in restaurantul lor.

De aceea ne-au condus la cele mai bune locuri si ne-au servit foarte repede.

   M.N: Esti foarte frumoasa, Bugabu...

   B: Hai sa nu mearga chiar asa... din compliment in compliment...

   M.N: Ăăm... ok...

Ramanem tacuti cateva minute  până rup eu tacerea.

   M.N: Cum arata baiatul de care iti place?

   B: Uff... absolut incredibil, exclama ea visatoare.

   M.N: Mai exact?

   B: Pai, e foarte bun cu fetele, chiar si cu cea mai enervanta si rea fata din scoala, e foarte destept, ma pierd mereu in ochii lui de jad...

Ochi de jad... ca ai mei... dar mai sunt baieti care sa se poarte frumos... cu cea mai enervanta... fata din... scoala... Dap, Buburuza e indragostita de Adrien.

   M.N: E chipes?

   B: Oo, mama! Toate fetele din scoala il plac... stii, e fotomodel...

Dap, nu mai am nici o indoiala ca sunt eu. Pana acum, Bubu m-a caracterizat pe mine...

   M.N: Siii... e blond?

   B: Iti dau cam multe detalii...

Ii iau mainile in ale mele. Nu imi respinge gestul ceea ce ma bucura.

   M.N: Ce are el si nu am eu?

   B: Esti... un tip marfa, dar pe Ad...ăăă ...adica pe el il stiu de mai mult timp si mi-a castigat admiratia si dragostea... plus ca esti mai arogant...

   Imi pun capul pe masa dezbadajduit. De ar sti ca eu sunt iubirea vietii ei...

   M.N: Sunt sigur ca tine mult la tine...
  
   B: Zici tu?

   M.N: Da... apropo, deschide-ti cadoul...

   B: Ooo, da, chiar ca!

Desface usor funda care ii tinea capacul si scoate de acolo un colier ce reprezenta o inima pe care scria: ,,I 💜 you,,
  
   B: 😄, Motanel! Mersi mult, da chiar nu trebuia...
  
   M.N: Eh... pai... ăăm... na...

Ma saruta in coltul gurii. Eu mai mai sa lesin.

   B: Hihi, se face tarziu, hai sa incheiem...

   M.N: Te iubesc...
  
   B: Ce ai spus acolo?

   M.N: Ăăm... te iubesc... restaurantule... ca m-ai facut satul si... ăăă... chelner! Nota!

   C: Pentru voi nu face nimic. Macar atat dupa ce ne-ati salvat orasul de atatea ori...

   B: Multumim, o seara buna!

Eu si Bubu iesim. Ma imbratiseaza strans.

   B: Multumesc de cina, a fost superba.
 
   M.N: Cu... placere...

Ma pupa pe obraz si isi ia zborul.
E absolut incredibila...

Pareri?
 

MiraculosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum