Excursia, part. 12

1.6K 126 104
                                    

Adrien pov
Ma indrept spre toaleta ecologica din coltul părculețului. Chloe statea acolo unde am lasat-o, la 50 de metri departare...

Intru in cabina.

Blabla
(Iși face treaba lui acolo)
Blabla

Ies din cabina. Huh... nebuna a plecat, deci ma pot duce la tobogan...

Ma intreb daca Marinette a gasit banca despre care vorbeam...

Ma indepartez cu pasi repezi spre locul nostru de intalnire, unde... of, Mari n-a ajuns... si nici inghetata n-am... sper sa nu se topeasca in mainile ei cautand toboganul asta foarte tentant, dupa parerea mea... NU! Adrien, controleaza-te! Ai 15 ani, nu mai esti copil... poti trai si fara sa te dai in fiecare tobogan pe care il vezi... plus ca e roșu... eu as fi vrut albastru... roșu e pentru fete...

E bine... vad ca toata lumea se distreaza... mai putin Nathanael... of, saracul, deseneaza in spatele unui copac... crec ca e cel mai trist din lume... ca Mari nu-l place... eh, sa fie el sanatos... nu o merita!

Imi las capul pe spatarul bancii si inchid ochii... hmm... hai Marinette! Vreau inghetata!

Deodata, doua buze apetisante se lipesc de buzele mele... hehe, oare Marinuta are chef de glume?

M: A...Adrien? se aude un glăscior lui Marinette de undeva departe... hmm... daca Marinette ma striga de undeva de cine stie unde... atunci cu cine ma sarut eu acum?

Deschid ochii... la capatul celalalt se afla... mda... scarbos... se afla Chloe... nu Marinette... stai, M-AM GIUGIULIT CU VACA DE CHLOE!?!

Ridic capul, o vad pe Marinette un pic mai incolo, cu ochii cat cepele, inlacrimati si cu inghetata mea pe jos...

A: Marinette, stai! Nu e ceea ce pare!

M: Esti un bou!

Și fuge plangand cine stie unde... Chloe abia se abtinea sa nu râdă...

A: Mă cac pe tine, Chloe!

In secunda doi, palma mea face coliziune cu moaca ei fardata inrosind-o si umflandu-i obrazul.

Fug dupa Marinette care parca s-a evaporat... nu e nicaieri... ueee... si azi voiam sa o cer de iubita... firar...

A: Marinette?!

Toti se uitau la mine, gandindu-se ce animal striga in halul asta...

A: Marinette!!

Dar nu imi pasa... am facut cea mai mare greseala din viata mea si trebuie sa o repar...

Marinette pov
Nu pot sa cred... de asta s-a dus la baie? Ca sa se pupe cu aia pe la spatele meu? Nu imi vine sa cred... nu... nu se poate... acum o seara mi-a spus ca ma iubeste... m-a sarutat... de mai multe ori... deci... totul a fost o minciuna? Tot? Totusi... poate a fost un accident... nu... l-am vazut cum zambea, ii placea... avea ochii inchisi... el si prefacuta aia care nu il iubeste decat pentru banii si faima lui...

Ma fac Buburuza. Sar de pe un bloc pe altul, pana dupa o teava inalta de aerisire...

Ma ghemuiesc si ma pun pe plans... of... e oribil... sa ai inima sfasiata... si speram sa fim acuși impreună și mai știu eu ce...

B: OH! DOAMNE! DE CE AI ADUS-O PE CHLOE PE PAMANT?! strig din toate puterile cu mainile ridicate...

Într-un final ma intind deznadajduita si plang in continuare...

Adrien pov
A trecut cam o juma de ora... unde e fata asta?! am cautat-o peste tot... of... de acum, ma jur pe ce am eu mai de preț, ca atunci cand o mai vad pe Chloe prin preajma mea, o iau la palme... tâmpita...

Ma intind trist pe iarba rece... ma uit la nori... unul seamana... cu draga mea inghetata pe care a scapat-o Mari pe jos... of, ce ar merge o inghteata acum...

Inchid ochii... dar mai bine ii tin deschisi, sa nu mai frang vreo inima...
(Nathanael=Na)

Na: Amice, esti bine?

A: Ce-ți pasă ție...

Na: Mda, sincer chiar nu imi pasa, dar stateai asa amarat aici jos si m-am gandit ca ai ceva pe suflet...

A: Of... m-am certat cu Mari...

Na: Pe bune?

Observ expresia brusc luminata a roscatului...

A: Nu, tipule, nu intelege gresit, m-a vazut pupandu-ma cu Chloe si a fugit plangand, si de atunci nu o mai gasesc...

Na: Sincer esti cam bleg... de ce ai pupat-o, in puii mei?

A: Nu, stai, ea m-a pupat pe mine... si acum Mari ma uraste...

Ma intorc pe partea cealalta, o lacrima scurgandu-mi-se din ochiul stang.

Na: Hmmm... prevad cam 2 saptamani si cateva zile... dar dupa cum o stiu eu pe Marinette, cred ca maxim 3 saptamani va fi suparata pe tine...

A: Wut? De unde stii?

Na: Hai pe o banca, iti explic acolo...

Bon, asta e ciudat venind din partea lui... totusi ma ridic si il urmez, chiar sunt curios ce o sa-mi spuna...

Ne asezam pe banca, se pune picior peste picior, isi da parul din ochi si incepe:

Na: Asadar, tristetea are 5 etape, prima, in care va plange mult, incontinuu, pur si simplu plangi si nu mai faci nici o miscare, pana te usuci de tot, pana nu mai ai apa in tine, in fine... etapa a doua, furia, e perioada in care ori te va lua la bataie, ori te va injura, ori nu te va baga in seama deloc si va inghiti in sec, asta depinde de la persoana la persoana, deci, in cazul lui Marinette ar fi ori prima, ori ultima varianta, pentru ca ea nu injura... Etapa a treia e negarea, pur si simplu nu te va baga in seama, va incerca sa creada, sa isi pacaleasca creierul ca tu nu existi, ca nimic nu s-a intamplat. Etapa a patra reprezinta cam toate celelalte etape adunate la un loc, adica, in cazul lui Marinette, e posibil sa te ia la pumni cat timp plange si isi imagineaza ca nu existi. Etapa a cincea si ultima e cea in care accepta trecutul si ce s-a intamplat si incearca sa se impace cu persoana cu care s-a certat.

A: Fraaate... de unde stii atatea despre tristete?!

Na: Mpaaai... eu sunt trist mai mereu... deci...

A: Ue, mersi frate, chiar m-ai ajutat...

Na: Mda...

Ma ridic de pe banca.

A: Ma ajuti sa o caut?

Na: Eu sunt in etapa a 3-a a tristetii, deci inca incerc sa cred ca tu nu existi, asadar raspunul e nu...

A: Mda... acelasi Nathanael ai ramas... oricum, bafta la ce ai tu de gand sa faci...

Ma indepartez de tipul asta ciudat. Ma apuc sa o caut iar pe biata fata...

Intre timp, cat timp Nathanael ii explica fazele tristetii lui Adrien*
Marinette pov
Ma dau jos de pe cladire, cu maxima atentie, fara sa ma observe nimeni si ma detransform. Huh! Nu m-a vazut nimeni. Colegii inca sunt pe ici pe colo, asadar mai stam un pic... Il vad pe idiotul si tampitul de Adrien stand de vorba cu Nathanael, cred... of, ce i-as bate pe amandoi...

Ma duc la autocar si ma pun jos, la locul meu, in spate, fierband de manie...

Păreri? :3

PS' Capitol dedicat lui FelicityForNow92 Scuza-mi intarzierea💋

MiraculosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum