8 • hediye

1.1K 69 21
                                    

teddy lupin & victoire weasley

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

teddy lupin & victoire weasley

°

Soğuk hava onu sakinleştirse de her an ağlayacakmış gibi hiss ediyordu. Ellerini ceplerine sokup kasaba meydanında yürümeye başladı. Günlüğü de alamamıştı. Gerçi alsa ilk sayfaya ne yazacağını biliyordu. Bugün Scorpius Malfoy'u öptüm. Aslında o beni öptü ama ben de karşılık verdim. Neden mi? Çünkü ona aşığım, HALA. Ne yaparsa yapsın ikinci bir şans istiyorum, hala 13 yaşındaki Lily gibi onunla sevgili olmak istiyorum.

Çok aptaldı, çok! Scorpius Malfoy'u öpmek de neydi? Tamam, dudaklarına yapışan oydu, ama başka çözüm aramak yerine onu yanağından öpen de Lily değil miydi?

Sinirle oflayıp önünde durduğu kafeye girdi. Sıcak bir çikolata alıp pencere önünde bir yere geçip oturdu. Düşüncelerine boğulmuştu, sonra ne yapacağını kestiremiyordu. Şimdi onu nerede görse kaçacaktı, oysa ki önce ne güzel kendinden emin yürüyordu. "Şanssızsın, Luna, şanssız."

(...)

Teddy herkesin geldiğine emin olduktan sonra eve dönecekleri ile ilgili bir şeyler söyledi, ardından hepsi geldiği yolu geri dönerek Malfoylar'ın evine doğru ilerledi. Lily Rose'un koluna girerek onunla sohbet ediyordu. Fıskiyede buluştuklarından beri bir kez de olsun Scorpius'un yüzüne bakmamıştı. Lily kuzenine olanları anlattı, Rose da ona. Anlaşılan Noel ikisi için de kafa karıştırıcı şeyler getirmişti.

"Akşam Secret Merlin için hediyen hazır mı?" Lily her şeyi bir kenara bırakarak sinsice güldü. "Kesinlikle!"

Kızlar tüm dertlerini unutmuş, kahkahalara boğulmuştu. Neye güldükleri meçhuldü, ama diğerlerinin anladığı kadarıyla komik bir şeydi. 

Uzun bir yürüyüşten sonra eve varmıştılar, kış kendisini belli ediyordu, hepsi soğuktan titriyordu zira. Lily atkısı ile beresini koltuğun üzerine bırakarak mutfağa girdi. Her kese sıcak çikolata hazırlamak istiyordu. Victoire ile Rose da onu takiben mutfağa girdiğinde elindeki büyükçe kazanı ocağın üzerine koymak üzereydi. "Dur yardım edeyim." Victoire asasını sallayarak ocağı yaktı, çikolataları ekleyerek sıcakta erimesini bekledi. Lily karışıma süt, şeker, krema gibi ekstraları da ekleyince sıcak çikolata hazırdı. Rose'un dolapda bulduğu kupaları sıcak çikolotayla doldurduklarında iki tepsiyi dolduracak kadar dizerek salona geçtiler. 

James, Hugo ve Teddy yerde oturmuş Çikolata Kurbağa koleksiyonlarını karşılaştırıyordular. Victoire Teddy'nin yanına geçerek onun beline sarıldı, Rose onların içeceklerini verdi. Lily başka şansının olmadığını anlayarak elindeki tepsiyi parmaklarıyla sıkıca kavrayarak pencere önünde gülüşerek sohbet eden ikiliye yaklaştı. Scorpius onu gördüğünde sustu, Albus da bunu farkederek bakışlarını kız kardeşine çevirdi. "Sıcak çikolata yaptım, hava soğuk." 

Akrep ve Zambak || ScorLilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin