son açıklama

402 16 4
                                    

Ve bitti. Bu final bölümünün bu kadar uzamasının sebebi diğer bölümlerdeki gibi unutkanlık ve ya hevessizlik değildi. Gördüğünüz gibi bölüm çok uzun, 8000 kelime civarında. Final bölümünün kafamda oturması gerekiyordu, bitmesi gerektiğini biliyordum, ama nasıl bitireceğime dair bir fikrim yoktu açıkçası. Planı kafamda oturttuğumda geç olmadan yazmaya başladım ve inanın hiç bir zaman bu kadar uzun bir bölüm yazmamıştım. Her bölümü böyle yazan yazarlara saygım arttı gerçekten. Biraz da, final olduğu için ScorLily'ye layık bir şey olması için çabaladım.

Bu sürede bir de küçük bir düzenleme işine girdim. Hikayenin estetik açıdan güzel görünmesi için bu düzenlemeyi yapacağımı söylemiştim, o açıklamalar şimdi silindi ama. O fotoğrafları bulmam, her bölümde nasıl bir kolaj yapacağımın planını kurmam, Pinterest'de panolar hazırlamam, o kolajları yapmam bütün bir günümü aldı. Ama değdi gerçekten, bu hikayenin ilk halini hatırlayınca şimdiki eserimle gurur duyuyorum adeta.

İlk kez final yaptığımda 13.5 yaşındaydım yanılmıyorsam, o zamanki ben çok mutluydu ve bir şeyi bitire bildiği için sevinçli. Sonra bir kaç yıl geçti ve yazdığım şeylerin ne kadar basit ve ergence olduğunu farkettim (şimdiki hali de mükemmel değil gerçi). Ben de korksam bile bir düzenleme yapmak istedim. İlk başlarda sadece bir kaç hatayı  düzeltecektim, bölümleri biraz daha uzun, daha güzel yazacaktım (eski halini hatırlayan var mıdır bilmem, ama ilk 4-5 bölümde o kadar da büyük farklar yok), sonra nasıl oldu bilmiyorum ama bir bölüm kökten değişti, her detayı yeniden ve farklı halde yazıldı. Sonra bir kaç bölümde de aynı şeyler oldu ve bir baktım hikayeyi kökten değişmişim. Pişman mıyım? Hayır.

Lily ve Scorpius benim sevdiğim bir çift. İlk başlarda onları hiç yakıştırmamıştım, hatta Lily olası Scorpius ve Rose çifti için engel olarak beliriyordu gözümün önünde. Sonra bir Romes hikayesi okumaya başladım (şu an o hikaye ne yazık ki bu platformda yok, yazar kitabı kaldırdı ama ben hala umutla yeniden yüklenmesini bekliyorum) ve oradaki çiftlerden bir diğeri de ScorLily idi. Yavaş yavaş çift olarak sevdim onları. Ve bi baktım ki ben de yazıyorum.

Benim yazdığım Scorpius hem hayalimdeki erkek modeliydi, hem değildi. Lily ise olmak istediğim kişiydi sanırım. Yıllarca deneyip de pek başaramadığım, ne yazık ki. Alice ve Jessica karakterleri yıllarca beni desteklemekten asla vazgeçmemiş, en kötü anlarımda yanımda olmuş, Wattpad konusunda diğerlerinin aksine beni bir kez bile olsun yargılamamış dostlarımdı. 

Final bölümü ile ilgili bir kaç not düşmek istiyorum. Tarot ile ilgili kısım tamamen benim uydurmam, gerçekle alakası var ama çoğunu ben uydurdum.

Astorianın ölümü kafamda dönüp duruyordu, final bölümüne kadar bekledim ben de. En çok duygulandığım kısım oydu.

Bu hikayeyi seviyorum. Çünkü burda sizi tanıdım. Yorumlarınızı okuduğumda sevgilisinden mesaj almış aptal kız çocuğu gibi sırıttım ve burada olduğum kişiyi sevdim. Belki birazdan biraz fazla sorumsuz oldum, keşke daha çok ve özenli vakit ayıra bilseydim dedim. Ama ben de bir şeyler öğrendim. 

Belki bir gün başka bir hikayede görüşürüz.

Akrep ve Zambak || ScorLilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin