11 • ama benim canımı yaktın

1.1K 60 37
                                    

jessica humphrey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jessica humphrey

°

"Beni hiç sevdin mi?"

Scorpius duyduğu soru ile dumura uğradı. Cevabı belli değil miydi?

"Her hangi bir zaman diliminde mi?"

Lily başını yerden kaldırmadan onayladı. Alaylı bir hah sesi çıktı Scorpius'un dudaklarından. Oturduğu yerden kalkıp yavaş adımlarla kıza yaklaştı. Her adım sesinde genç kız daha da geriliyor, sırayı biraz daha sıkıyordu.

Scorpius nazik hareketlerle çenesinden tutup yüzünü kaldırdı, hüzünlü şekilde baktı ona. "Sevmedim." Lily kalbinin paramparça oluşunu, içine oluk oluk kanın aktığını sezdi. Gözlerini kapatarak göz yaşlarının akmasına izin verdi. "3 yıl öncesini ve ne anlamda sorduğunu iyi biliyorum, kızıl. Seni o anlamda sevmedim."

Lily başını salladı ve inmek için tekrar yeltendi. Ne yazık ki çenesindeki parmaklar izin vermiyordu. Hıçkırığını bastırmak için dudaklarını dişliyordu deminden beri. Scorpius ona engel oldu, sıraya oturttu ve ilk başta yaptığı gibi dibine girdi. "Şimdiyi merak ediyor musun?"

Kaybedecek neyin kaldı ki?

Başını salladı tekrar. Scorpius sakince yaklaşıp saçlarını geri itti. Kulağına yaklaşarak fısıldadı. "Sana aşığım."

Hıçkırığın firar etmesi bu ana tekabül ediyordu. Scorpius kızın sarsıldığını hissedip birazcık geri çekildi, Lily'nin yüzünün gözyaşlarıyla ıslanmış, dudaklarının da parçalanmış olduğunu görünce kendi canı acımışcasına yüzünü buruşturdu. Bir elini kızın beline sarıp, diğer eliyle yüzünü temizledi, okşadı. Buz gibi olan parmakları yara bere içindeki dudaklarda gezdi, Lily son bir çabayla hala ısırmaya çalışıyordu. Dudaklarını dişlerinden kurtarıp fısıldadı. "Yapma, acıtma canını."

"Ne farkı var? Sen acıttın ya." İçindeki ona sarılarak hüngür hüngür ağlama isteğine engel oldu. "Akrep Kral, herkesin gözdesisin, değil mi? Ama benim canımı yaktın." Scorpius dolu gözlerini umursamadan ona baktı. "Seni sevmiştim, belki çocukçaydı, ama seni sevmiştim ben. Sırf benimle aran bozulmasın diye Iris'le aranı yaptım senin! Gelmiş bana aşık olduğunu söylüyorsun!" Ses tonunu düşürüp derin bir nefes aldı.

"Eski Lily buna sevinirdi. Mutlu olurdu. Ama ben? Benim umrumda değilsin! Bugün aşığım der, yarın başkasının peşine düşersin. Sen benim canımı yaktın, bir daha yakars-"

Dudağında hissettiği baskı ile başı döndü bir an. Scorpius alt dudağını kavramış, yaraları iyileştirir gibi öpüyordu onu. İtmek istedi, engel olmak istedi yine. Genç adam onun bileklerinden tutarak gitmesine karşı çıktı. Ve tam yarasının üstünden öperken bir şey oldu.

Akrep ve Zambak || ScorLilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin