Fransa'da yüzyıllardır devam
eden şeytan ayinleri 1803 yılında Louisiana'nın günümüz Amerika'sına satılmasıyla Amerika'ya taşındı. Bu tarihten öncesinde de ayinler yüzyıllarca sürdü ve yüzbinlerce insan kurban verildi. Ayinlerin temel amacı, taptıkları ve uğruna kendi evlatlarını kurban verdikleri şeytanı, iblisleri ve beraberindeki kötü güçleri dünyaya getirmekti.
İnsanlar nesillerdir bu ayinleri gerçekleştirdiler. Kimse düzene karşı çıkamadı, kimse bu güçlerle savaşamazdı da. Ama o bir şekilde kaçtı. O şeytan ayinlerinden kaçabilen ilk ve tek kişiydi. O bir efsane oldu. Ama kaçmak, kurtulmak demek değildi. Kurtulamadı da zaten. Çünkü bu boyundan çok daha büyük bir işti. Bu, şeytan ayinleriydi.
Ayine göre her kabilenin 16 yaşındaki ilk genç kızı 16. yaş gününde kabile tarafından düzenlenen bir törenle destansı bir şekilde kurban verilir ve inanışa göre dünya varolduğunda Tanrı tarafından güçleri alınıp etkisiz hale getirildikten sonra cehennemde tutsak olan şeytan, biraz daha güç kazanırdı. O, eski gücünü yeniden toplayıncaya kadar kurbanlar verilecek ve o hazır olduğunda dünyaya gelecekti. Tabii beraberindeki kötü güçlerle birlikte.
Ayin ilk olarak Fransa'da doğdu. Fransa'daki Virgina kabilesi bir cadı kabilesiydi -hatta ilk cadı kabilesiydi-. İlk defa o zamanlar bazı cadılar toplanarak bir kabile kurmuşlar ve buna Virgina demişlerdi. Tabii bu kabiledeki tüm cadılar iyi değildi. Kötü olanlar birleşip şeytanı yeryüzüne getirmek için bu ayini düzenlemek istediler. Çünkü onlar şeytana tapıyorlardı. Fakat kabilenin bir kısmı bunu kabul etmedi ve engellemek istediler. İşler çok büyüdü ve iyi cadılar ile kötü cadılar arasında bir savaş başladı. Ama cadılık kuralları vardı ve bu kurallara göre bir cadı başka bir cadıya zarar veremezdi. Aksi takdirde doğanın dengesini bozar ve bedelini canıyla öderdi. İşte Virgina'da da aynen bu oldu ve o savaşta tam 216 cadı öldü. İnanışa göre bu cadıların öldüğü yerde 216 cadının gücü saklı ve yine inanışa göre bu gücü bulan insanlar ölümsüzlüğe erişebilir. Fakat kimse buranın tam olarak nerede olduğunu bilmiyor. Bu olaydan sonra geriye kalan kötü cadılar ayinleri başlatmış ve giderek büyütmüşlerdir. Hâlâ akla gelebilecek her şehirde bu şeytan ayinleri yapılmakta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koyu Beyaz
Fantastikİnsanlık tarihinin en karanlık çağları. Şeytan ayinleri. İyiler ve kötüler. Cadıların savaşı. Kan. Kurbanlar. Ayinler. Saf kötülük. ..... Korkuyorum. İliklerime kadar korkuyorum. O kadar korkuyorum ki konuşamıy...