Kazandım!

183 10 3
                                    

Yıllardır çalıştım didindim ve başardım babamın gözün de işe yaramaz olsam da etrafımda bana inanan çok sayı da insan olmasa da başardım evet sonunda yaptım ben yaptım afilli ismi olmayan sıradan sizden biri olan ben başardım merak ettiğinizi biliyorum ne başardı bu ampul diyorsunuz çok büyük bişey değil aslında benim icin büyük insanlık için küçük bir adım belki bir Neil Amstrong değilim aya adım falan atmadım ama kendi cabalarımla üniversiteyi kazandım daha fazla sizi sıkmak yada egomu yükseltmek niyetinde değilim ama bu hikayenin başlangıç noktası çünkü ben ne yaşadıysam Konya'ya geldikten sonra yaşadım uzatmadan konuya giriyorum eve gelen mektupla annem baya bi sevinmisti " oğlum başarmışsın vallahi tutturmuşsun ahh telli babaya ettiğim dualar bağladığım cabutlar yaktıgım mumlar hele o okunan sular pirin..."
" Anneee ! Yeter da dur hele bi anlat nolmuş ne tutmuş kim kazanmış ?"

"Oğlum Konya Selçuk Üniversitesi ni kazanmışsın vallahi tutturmuşsun"

Elinden kaptığım gibi zarfı fırladım odaya önce liseden arkadaşları aradım sonra Buse'yi malum sevgiliyiz ya aradım işte liseden çıktığında bana sırılsıklam aşık olduğunu söyleyen Buse ilk seneden tutturmuştu Üniversiteyi İstanbulda okuyordu hayalleri büyük kendisi ise basma kalıp sistem uşağı bir kızdı hâlâ sevgilim kendisi ama ayda bir kere telefonla günde de 10 15 dakika sosyal medyada konuşuyoruz sanırım bitiyor yada çoktan bitti de ben sokukluğumdan kabullenmiyorum Buse telefonu açmadı zaten o konuyu ileri bölümlere bırakıyorum ve ilk bölümü bitiriyorum az da olsa aklınız da canlanması için ise size kendimi tanıtmaya geçiyorum ; Adım Mustafa Türkiye de her 13 erkekten biri Mustafa digerleride Ahmet Mehmet Hüseyin vb. Ama elimde olsa adım Bora olsun isterdim nedense Bora ismine bi hayranlık besliyorum neyse işte Adım Mustafa yaşım 23 liseye iki yıl üniversiteye de iki yıl aralık katarsak yaşım çıkıyor zaten ortaya Manisa da doğdum büyüdüm çok farklı bir insan falan da değilim en azından Konya'ya gelene dek değildim tipsiz değilim ama yakışıklı olduğumu da kimseler dile getirmedi bu güne dek çalıştığım beden işleri ve yaptığım sporlar sebebiyle baya imrenilesi bi vücudum var çok şükür boyum 1.82 kilom 71 fiziksel olarak buyum ama ruhsal olarak ta değişken bi yapım var nedense arkadaşlar arasında popüler yapıyor buda beni iste Mustafa Köprülü bu annem ve babamla yaşadım başka bir yerde asla kalmadim kendi başıma tatile bile çıkmamış ben şimdi bilmem kaç kilometre uzağa taşınıyordum 2. Bölümde görüşürüz ..

Romantik KomediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin