Gönül Kondum

70 4 2
                                    

Yok ki... fakirim ben gönül sarayım diyemem sana ama sen bi gel hele gönül konduma, en şatafatlı minderi sürerim altına belki kaliteli şaraplar sunamam sana ama çay demlerim yetmez mi ?

Sabah uyandım yüzümde tek tük çıkan sakallarımı kestim beyaz gömlek siyah pantolon üzerinde ismimin yazdığı isimlik bordo kravat iki dirhem bi çekirdek giyindim ilk iş günüm nasıl olsa bıkkınlık gelecek bu rutin hazırlıklardan bari bi kaç gün hevesle gidip geleyim... Bi giyim mağazasında satış personeli mevkinde çalışmaya başladım inşallah hayırlısı olurda geçimimizi sağlarım Osman da iş arıyor oda bulursa en azından dolabın fişini takmak için tekrar bi sebebimiz olabilir .

*****
Öğlen molası Allah'ım ömrüm boyunca çok işte çalıştım buna inşaatta dahil sen şahitsin Yarabbim ben bu güne dek bir öğlen molası için sana bu kadar hiç yalvarmadım ne suratsız mesai arkadaşıdır bu Kenan bey ya adam hiç konuşmaz mı geçtim konuşmayı ulan bi insan selam dahi almaz mı şükür ki 1 saat serbestim karnımı bi doyurayım ardından da bi çay falan ohaa telefonum çalıyor ve arayan Sinem .

"Efendim Sinem"

" Mustafa çok acil gelmen lazım Suzanla ilgili ......... hastanedeyiz acil gel"

Uzun bir dıt dıt dıt... jeton sonunda düştü biraz evvel Suzan ve hastane aynı cümlenin içinde gecti doğru mu duydum lan ben ...
*****

Uzak da olmama rağmen 20 dk sonra hastaneye girdiğimde daha acilin önünde volta atan Sinemi görmem bir olmuştu o kadar telaşlı gözüküyor du ki arkamı dönüp çıkmayı bile düşünmedim değil çünkü duyacaklarımdan çok korkuyordum

" Sinem Suzan nerde ! ?"

"Mustafa çok korkuyorum Suzan a bişey olmasın lütfen "

" Bi sakin ol ne oldu bi anlat Allah aşkına ölmek üzereyim anlat şunu artık"

"Bak biz yolda yürürken birden Suzan markete gitmek için karşıya geçti marketten çıktı iki adım attı ve kırmızı ışıkta geçen piçin teki Suzan'a çarptı ya Mustafa nefes alamıyorum Suzan yerde kanlar içinde yatıyordu ve ben ona yardım edemedim lütfen ona bişey olmasın"

Duyduklarım beni dehsete düşürdü nefesim boğazımda büyüyor yutkunurken bir yumruk gibi acıtıyor du canımı.
****

Tam 8 saattir hastanede Suzan'ın ameliyattan çıkmasını bekliyorum ameliyathaneye her giren çıkan doktordan bilgi almaya çalışıyor aldığım bilgiyi yetersiz buluyorum Allah'ım bu nasıl bir şey birkez gördüğüm bir insana nasıl böylesine önem veriyorum neden diğer insanlar gibi normal şeyler yaşamıyorum neden doğduğumdan beri hep zorlukla mücadele ediyorum diğer çocuklar gibi oyunlar oynamadan büyüdüm çünkü çalışmak zorundaydım hayatım hep zor levellerle doluyken mutlu olmaya ne zaman musait olucam bir aşkı bile normal yaşayamıyorum Türk dizisi gibi yaşamak zorunda kalıyorum isyan etmiyorum vardır senin bi bildiğin ama cidden zorlanıyorum ...

****

10 saatin ardından Suzan ameliyattan çıktı şimdi yoğun bakım da onu görmeyi onunla konuşmayı onu sevdiğimi söylemeyi istiyorum onu benden koparma alma Allah'ım sen yüceler yücesi alemlerin Yaratıcısı Rahman olansın merhametini bizlere yağdır Yarabbim...

Sinem uyuya kalmıştı ama uykusunda bile yorgun ve korkmuş olduğu her halinden belliydi uzun süre ağlamış gözleri şişmiş kıpkırmızı olmuştu onun bu hali olayı dahada korkunç bir hale getiriyordu. ..

*****

Bir günüm hastane koridorunda geçti gitti inanın sabaha dek gelen hastalar kazazedeler psikolojimi alt üst etmiş beni çılgına çevirmiş ti Suzan bi kaç saate kadar odaya çıkacak ve artık onunla konuşabilicektim bu benim için çok umut veren bi olaydı sabah erkenden Sinem okula gitti pek gitmek istemedi ama ben zorla göndermiştim vermesi gereken bi sınav vardı bu kafayla ne yapabilirdi bilmiyorum ama yinede girmesinde fayda var...
*****

Suzan odaya çıktı birbuçuk saattir onu izliyorum yeryer uyanıyor ama narkozun etkisinden anlamsızca sayıklayıp geri uykuya dalıyordu hâlâ çok güzel ve hâlâ Melek gibi ona neden bu kadar aşık oldum bilmiyorum sadece güzellik olsaydı bunun sebebi bu denli önemli olabilirmiydi acaba benim için bi etki vardı üzerimde ama ne ??

*****
Sinem alelacele köyüne döndü annesi rahatsızlanmış çok yazık ya kızın iki gün içinde yaşadıkları çok ağır şeyler önce Suzan sonra annesi Allah acil şifalar versin..

Suzan gözlerini açtı önce tavana uzun uzun baktı sonra ellerine ve en son da bana odayı uzun uzun izledikten sonra sessizliğini bozarak bana dönüp
" Mustafa hastane demi burası"
Diye sordu.

"Evet Suzan Hastanedesin ağrın falan var mı karnın açmı su falan vereyimmi yatağını kaldırabilirim az istersen"

Diye panikledim ne diyeceğimi bilemedim ve en iyisi susmak diyip sustum.

"Az bi su versene ağzım çok kötü kan tadı var ağzımda önemli bişeyim varmı doktor ne dedi ? "

Hemen atıldım bir bardak su doldurdum başından tutup biraz İçmesine yardım ettim bir yudum ictikten sonra eliyle iteledi elimi ve yeter işaretini yaptı elinin iç kısmıyla ona acıyormuş gibi davranmadım tebessüm edip koydum suyu sehpaya

" Yok be canım ne kötü bir şeyi aksine ameliyat çok başarılı geçti bacağında iki kırık varmış platin takıldı çok şükür iç kanama gecirmemişsin doktorlar çok güçlü olduğunu söyledi ee malum Anadolu kızısın kolaymı seni yıkmak "

teselli vermeye çalışıyordum ama gözleri dolu dolu bakmaya başlayınca kısa kestim ona acımıyordum ama üzülüyordum çünkü onu çok seviyordum. ..

****

Kantinden bi çay aldım bi de meyve suyu ile bisküvi, çay kendim için meyve suyu ve bisküvi de Suzan için di . Odaya girdiğimde ağlayan yaşlı bi kadınla karşı karşıya geldim Suzan ise anne ağlama artık lütfen diye ısrarla kadının gözlerini siliyordu annesi olduğunu anlamıştım ama neden bu kadar geç gelmişti .

"Bu kim Suzan erkek arkadaşın mı "

Suzan bu soruyu beklemiyordu bunu farkedince hemen lafa girdim.

" Ben Mustafa teyzecim Suzan'ın okuldan arkadaşıyım sizin düşündüğünüz gibi bir arkadaşlık değil "

Keşke öyle olsaydı ama henüz öyle degil ..

"Bende Neslihan oğlum Suzan'ın annesiyim memnun oldum senmi kalıyorsun Suzanımın yanında "

"Evet teyzecim Sinem'in annesi rahatsızlanmış memlekete gitmesi gerekti o yüzden ben bakıyorum Suzan'a "

" Nee !!! Saliha teyzeye noldu bana niye bişey söylemiyor bu kız çıldırıcam yaa " Suzan çok sinirlenmiş ti her halinden belliydi zaten.

Ben yine yapacağımı yaptım ve Sinemi de zor durumda bırakmıştım aferin bana arizona kertenkelesi gibiyim yav her zaman bişeyleri mahvediyorum..

"Ben artık gidiyim Suzan malum evde baban bekler"

Az evvel annesi Suzan'a gitmek mi dedi nasıl ya kızı bu haldeyken annesi nasıl gidiyor.

"Benim babam öldü anne şu adam için baban diyip durma nereye gidiyorsan git ben zaten senin için ne zaman değerli oldum ki varsa yoksa o adi adam "

"Yav kızım üzme beni nolur ben seni çok seviyorum biliyorsun ama kocam o benim ne ya.."

" Tamaam anne lütfen git !"

Az evvel kendime sorduğum neden bu kadar geç geldi ki annesi sorusuna bu olay cevap gibi olmuştu Suzan'a gerçekten çok üzüldüm ama belli etmemek için annesi odadan çıkar çıkmaz elimdeki bisküvi ve meyve suyu ile "bak sana neler aldım " diyip gülümsedim Suzan'da hafif tebessüm edip teşekkür etti gerçekten hayat dolu cok güzel bir kız onu tanıdığım için bile kurban kesebilirim...

******

Romantik KomediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin