"Siz Suzan Küçükköy Mustafa Köprülü yü kocalığa kabul ediyormusunuz"
"Evet ediyorum"
"Siz Mustafa Köprülü Suzan Küçükköy ü Karılığa kabul ediyormusunuz"
"Eveeett ediyorum tüm benliğimle ediyorum iliklerime kadar ediyorum"
Bende sizi Konya Büyükşehir Belediyesi nin bana ve.."
" Mustafa hay babanın düşmanlarına şimdi, ulan kalksana sınav var lan kalk!!!""Osman dur belediye yetki veriyordu oğlum naptın lan naptın ... Lan saat kaç sınav gitti lan yetişebilirmiyim "
"Yetişirsin hadi giyin çabuk ulan iyice anan gibi oldum bi donunu yıkamadığım kaldı valla kalk hadi ben kapıda bekliyorum seni çabuk ol"
Yataktan kalktığım gibi üzerime bi tişört bi kot geçirip evden çıktım karnım zil çalıyor ve gözümde çapaklar halay çekiyordu yahu öğrenci olmak kadar zor ne var deseler zürafaya tango yaptırmak derim resmen hayatta kalmak için yaşamsal faaliyetlerimi erteliyorum acıkmamak için tuvalete girmiyorum mesela yahu evde suyu kestiler hayrattan bidonla su taşıyıp duş alıyorum daha ne yapiyim bi çözüm şart iş bulmam lazım evet evet okuldan arta kalan zamanlarda uyumak yerine çalışmalıyım yoksa daha çok tuvalete ugramamam ve de daha çok hayrattan su cekmem gerekicek vb. Düşünceler ile yolu çoktan bitirmiş amfinin önüne gelmiştim bile sınav için yerimi aldım saçma sapan hayaller kurup mutlu oluyordum ne bileyim hayko cepkin yanımda belirip off deme oh de falan diyordu içeriye ufo giriyordu merhaba dünyalı carrık curruk bişeyler söylüyordu falan filan inter milan derken bütün hayal bulutlarım cuvvv diye yok olmuştu birden hepsinin yerini Suzan Suzi alıvermişti yahu ne vardı sanki verseydin numaranı ne vardı bana bir şans vereydin ne vardı kırk yıllık beton çayıra çimene dönseydi ahh ahh...
" Sınav bitmiştir kalemleri bırakın "
Yok ya yanlış duydum hadi ya öyle olsun "bitemez" diye bağırsam yok o da olmaz ahh lan Suzan içine ettin dünyamın ...Sınav da kaydı gitti ,büte kaldı aşkımız ikimiz de şaşkınız Kampüsü tavafa durmuşken arkamdan
" Pardon bakar mısınız? "
"Bakmam canım sonra aşık oluyorum"
Arkama bile dönmeden cevabı yapıştırdım ne yani haksızmıyım ..
" Nasıl beyfendi anlamadım"
Ne yapıştın bee hee dönüyorum arkamı..
"Buyrun ablacım ne vardı"
Arkamı döndüm ve gördüklerim karşısında cidden umudum tekrar filizlendi...*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Komedi
Romansa(İlgi bekliyor YB için destek) Ekmek aslanın ağzında mutluluksa senin dilinin ucundaydı...