Geçmiş olsun dileği

32 3 1
                                    

  HATIRLATMA:  (Yüreğim bir volkan gibi kaynıyor sanki etlerim Çürüyüp yerlere dökülüyor Allah'ım bu nasıl bi acı nasıl dinecek bu kalbimdeki sancı bir kaç saat evvel saçlarımı taradığım ayna da Suzan için aşk sözcükleri dolu provalar alırken şimdi Suzan'ın nişanlısı ile oturup çay içiyor ve Sinem'in sevgilisi rolünü oynuyorum bence artık ölsem diyorum Azrail seni bekliyorum gel al beni bu ortamdan yoksa ben bu herifin suratını asfalta sürterek kıvılcım çıkarıcam )

Herifin adı Bora'ymış resmen Türk dizisine döndü hayatım bu defteri de burada kapatıyorum demektir Suzan artık hayallerimden çıkar mısın lütfen çünkü sen ellerin kadınısın seni sevemem ... Arabesk şarkı sözleri kapşonlu ceket karamsar bakış açısı hoşgeldiniz. Gönül kondum sen de tekrardan örümcek bağlayabilirsin parfümler ve ütülü gömlekler sizlerde tarihe karışabilirsiniz artık.

    Uzun bi zaman gönlüm ağır acılar çekip kalbim sıkışacak sonra da Suzan unutulacak hep böyle olur zaten çok seversin ve kaybedersin Suzan'a bir suç bulamıyorum zaten suçlu olduğunu da söyleyemem çünkü kendim gelin kendim güvey oldum kız bana ümit vermedi mutlu olurlar inşallah...

    Aylardır zombi gibi geziyorum unuttum diyemem ama artık alışmaya başladım Suzan bazen aklıma geliyor ama sadece yüzümde bir tebessüm olup yok oluyor . Konya bana yaramadı arkadaş iyice kilo aldım göbeğm çıktı ben böyle biri degilim ani karar almayı seviyorum üniversite birinci sınıf çoktan bitti Şehir ve Bölge Planlama Bölümü ikinci sınıf oldum artık , mağaza da da baya kalifiye oldum patron beni önemsiyor Kenan bey artık benimle muhabbet ediyor işler yavaş yavaş yoluna girmeye başlamış durumda Osman memlekette evde Selamiyle kalıyoruz Selami iyice bokunu çıkardı evde bile kullanır oldu uyuşturucuyu Osman gelsin şutlayacaz Selamiyi . Selami iyi çocuk seviyorum ama bu bağımlı olduğu gerçeğini degistirmiyor
****

    Sabahın köründe çalan kapı ve telefon dışında hayat ne kadar da güzel, uykumun içine ettiniz lan ne var tak tak vuruyonuz kapıya ....

" Selami evde mi ? "

Kapıda 2 tane Rocky balboa  durmuş Selamiyi soruyor inşallah arkadaslardır aksi takdir de dövmeye geldilerse Selami ikindi ye mutakip Musalla Mezarlığı na ...

"Uyuyor du abi bi saniye"

"Biz uyandırırız çekil "

Kesin dövmeye geldiler polis mi çağırsam acaba....

TAK ! TAK ! TAK !

***

" Üç el silah sesi ve koşarak çıktılar Selami yerde yatıyordu komiserim vallahi başka bildiğim birşey yok "

" iyi düşün Mustafa aklına başka birşey gelirse bizimle hemen irtibata geç ifadeni imzalayıp gidebilirsin"

Şaka gibi bi olay yaşadım izin günüm ev arkadaşım öldü ve gece yarısına kadar karakolda geçirdim ya Manisa çok sakin di yada Konya çok hareketli hızına yetişemiyorum son zamanlarda yaşadıklarımın . Kim di bu adamlar Selami den ne istiyorlardı ve neden onu öldürüp beni sağ bıraktılar kim ardında tanık bırakmak ister ki amaçları kaçmak olsaydı beni de öldürür öyle kacarlardı kafam iyice karıştı eve gidemiyorum olay yeri inceleme içerde, Selami adli tıpta, ben se sokaklar da offf bırakıp gidicem memlekete artık ama önce bu adamlar kim onu çözmem lazım Selami benim arkadaşımdı ve onu gözümün önünde öldürdüler annesini şimdiden düşünüyorum nasıl kaldırır bu acıyı okumaya gonderdigi evladı kefene sarılı gidiyor memlekete ...

****
  " Alo, Kenan bey ben sizden izin istiyorum belirsiz bi süre, gelemiyorum başım belada arkadaşımı vurdular haberlerde duymuşsunuzdur can güvenliğim yok saklanıyorum "

" Mustafa hemen söylediğim adrese geliyorsun, mesaj atıcam adresi itiraz istemiyorum "

Yahu ne garip bi adam bu Kenan vallahi şu Selami nin katillerinden ricam olucak Kenan ı da vursunlar yeter da ..

***

"Kenan abii kenan abiii !!!! Yav nerdesin adam çağırdın beni bu saçma sapan yere kimse yok burda "

(SMS) "Bağırma Mustafa yürümeye devam et yaklaşık elli metre sonra merdiven var ordan A bloğa geç ameliyathane de seni bekliyorum"

Yav siktir git ben gidiyorum terkedilmiş hastaneler falan korku filmi gibi bi yer burası bide mesaj atıyor hayvan herif .

(SMS) "Mustafa asla geri gitmeyi düşünme hemen yukarıya gel yoksa burdan sağ çıkamazsın"

******
Arkadaşlar vote ve yorumla destek  olmayı unutmayın yb'de görüşürüz. ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Romantik KomediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin