Sinem köyden hâlâ gelmedi Suzanla birlikte onların evinde kalmaya başlayalı tam 3 gün oldu Suzanla sabahtan akşama kadar beraberiz çok konuşmuyoruz pek sevmiyor konuşmayı .. Ama film izlemeye bayılıyor hele de Romantik komediye hiç sevmedigim kore ve hint filmlerinin hepsini ezberledim nerdeyse ... En çokta tuvalet ve banyo kısmında çok utanıyor benden ama ne yapabiliriz ki baya gözlerim kapalı yardım ediyorum ona o durumlarda ama içimde en ufak kötü bir niyet beslemiyorum zaten...
****
Yaklaşık 4 haftadır Suzanla aynı evin içinde yaşıyoruz ona olan hislerimi söyleyememiş olsam da yeterince yakınlaştık eskiden konuşmayı sevmeyen Suzan şimdilerde her şeyini bana anlatır olmuştu onunla ilgili herşeyi biliyorum artık mesela kahveyi içerken fincanı iki eliyle tutuyor çayı çok sevmesede çayını tek şekerli içiyor uykusu gelince asla dayanamıyor kafasını koyduğu her yerde uyuyor hatta bir kez küvette uyumuş bunu bana anlatacak kadar samimiyet kurduk. Sizin anlayacağınız artık sadece seni seviyorum Suzan diyip kucaklama bölümü kalmıştı bizim romantik komedi filmimizin finali içinSinem artık geri döndüğü icin tekrar kendi evime taşındım ama günün istediğim saati Suzan'ın yanına gidip onunla kahkaha dolu sohbet ediyor onun yeşil gözlerini her saat görebiliyorum bu benim için milat kadar önemli ancak hayatımda önemli olan başka şeylerde var üzerimde kalan sirket kıyafetlerini geri iade etmem gerek vizeler yaklaşıyor ders notlarını alıp deli gibi çalışmam ve de yeniden iş bulmam gerek bunları en kısa zamanda tamamlayıp Suzan için tekrar çabalamaya geri dönmem gerk gibi gibi hayatım boyunca hiç bu kadar yoğun olmamıştım sanırım artık gerçekten büyüyorum diyebiliriz...
******
"İyi günler Kenan bey elbiseleri teslim etmek için geldim kusura bakmayın baya geç kaldım ""Nerdesin kaç haftadır ilk iş günü kaçan tek mesai arkadaşımsın Mustafa derdin ne senin hani paraya ihtiyacın vardı"
"Kenan bey ciddi sorunlarla karşılaştım sevdiğim kız kaza geçirdi onunla ilgilendim sizce para ne kadar önemli olabilir ki ? "
"Bekle beni burda bi yere kaçma yine "
Nereye gidiyon be adam al şu elbiseleri de daha bissürü işim var benim yav ders notlarını alıp ders çalışıcam Suzanla ilgili hayallere dalıcam sonra iş arayacam...
"Mustafa !! Hemen elbiselerini giy ve işinin başına geç "
Dur bi saniye ben yanlış duymadım dimi Kenan bey beni tekrar işe mi aldı Allah'ım sen ne büyük bir Yaradansın
"Hemen Kenan abi aman bey "
Suratsız Kenan beni işe aldırmak için patronla konuşmuştu sağolsun sayesinde işsiz değildim ...
******
Suzan ve Sinem akşam film için çağırıyor elimde çiçekler ve Cebimde ki son para ile aldığım pudra rengi bi elbise bu gün bu iş ya olucak ya da olucak daha da oluru yok...
****
Yüreğim bir volkan gibi kaynıyor sanki etlerim Çürüyüp yerlere dökülüyor Allah'ım bu nasıl bi acı nasıl dinecek bu kalbimdeki sancı bir kaç saat evvel saçlarımı taradığım ayna da Suzan için aşk sözcükleri dolu provalar alırken şimdi Suzan'ın nişanlısı ile oturup çay içiyor ve Sinem'in sevgilisi rolünü oynuyorum bence artık ölsem diyorum Azrail seni bekliyorum gel al beni bu ortamdan yoksa ben bu herifin suratını asfalta sürterek kıvılcım çıkarıcam
*****Arkadaslar hikayenin okunma sayısı ve de oy sayısı çok az bundan sonra devam etmesini istiyen olursa yorum atarak destek vermesini istiyorum aksi takdirde Mustafa ile Suzan Tarihe karışacak sizleri seviyorum beni de sevin laa :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Komedi
Romance(İlgi bekliyor YB için destek) Ekmek aslanın ağzında mutluluksa senin dilinin ucundaydı...