Ceza

478 27 34
                                    

Smut İçeriklidir /// bu işaretle başlayış ve bitiş yeri gösterilmiştir.

Yazarın Ağzından:

Baekhyun ve Minwoo eve döndüklerinde küçük olan hyungunda ki garipliği sezmişti.
"Hyung bir şey mi oldu? Biraz düşünceli gibisin"
"Önemli bir şey yok Baek.Sejon amca evde midir? Bi konu hakkında konuşmam gerek."
"Evdedir herhalde."
Baekhyun ve Minwoo eve girdiklerinde Sejon salon da oturuyordu.Minwooyu görmesiyle ayaklandı.
"Hoşgeldin evlat.Sonunda dönebilmişsin.Eğitimin nasıl geçti?"
"Hoşbulduk amca.Eğitimim gayet iyi geçti.Eğer müsaitsen biraz konuşabilir miyiz?"
"Evet tabi ki.Baekhyun oğlum bizi biraz yalnız bırakabilir misin?"
"Peki baba.Ben dışarıdayım."
"Konuşmak istediğin konu nedir evlat?"
"Bugün Baekle birlikte Sehunu görmeye gittik."
"Sehun iyi miydi?"
"Yani iyi sayılırdı."
"Yüzünün halinden anlaşılırsa yolunda gitmeyen bir takım şeyler var."
"Bende tam o yüzden konuşmak istiyordum amca.Biliyorsun Sehun doğduğundan beri aurasını herkesden farklı hissediyorum.Aurası diğer vampirlere göre daha değişik.Gittikçe de güçlenmeye görmeye gittik."
"Sehun iyi miydi?"
"Yani iyi sayılırdı."
"Yüzünün halinden anlaşılırsa yolunda gitmeyen bir takım şeyler var."
"Bende tam o yüzden konuşmak istiyordum amca.Biliyorsun Sehun doğduğundan beri aurasını herkesden farklı hissediyorum.Aurası diğer vampirlere göre daha değişik.Gittikçe de güçlenmeye birlikte bir koruyucu da seçilir.Belki de Sehunun aurasını herkesden farlı hissetmen bundan olabilir."
"Bilemiyorum amca.Ama emin olmadan bir karara varmak istemiyorum.Tamamen emin olmak istiyorum.Ben bir sonuca varmadan bu konu hakkında kimseye bahsetmeyelim.Sehun da dahil.Eğer delta Sehunsa yakında güçleri uyanacaktır."
"Peki evlat senin dediğin gibi olsun."
"O zaman ben gideyim artık amca iyi akşamlar."
" Sanada iyi akşamlar Minwoo."
Minwoo evden çıkınca Baekhyunu görememişti.Ona da iyi akşamlar dilemeyi düşünüyordu.
Baekhyun ise evden çıktığında canı sıkıldığından dolayı yakınlarda ki ormana gitmişti.Sehunu üzgün görmek hele ki düşmanlarının yanında görmek onu kahrediyordu.Engel olamadığı için kendini suçluyordu.Baekhyun ormanda dalgın dalgın yürürken çalılıklardan ses gelmişti.
"Yahh kim var orada?"
Ses gelmemişti.Bu Baekhyunu daha da ürkütmüştü.
"Kim var diyorum orada? Hayvandır ya başka ne olacak demi yani?"
"Bravo kendi kendine de konuşmaya başladın artık."
Baekhyun çalılıkların arkasından alkışlayarak çıkan Chanyeol yüzünden çığlık atmaya başlamıştı.
" Ahhhhhhhhhhhh.Ya sen beni öldürmeye mi çalışıyorsun?"
"Öyle bi amacım yoktu ama sanırım sen beni bu genç yaşımda sağır edeceksin.O çığlık neydi ya."
"Hem önüme aniden çıkan sensin hemde suçlu benim.Hem sen burada ne arıyorsun?"
"Dolaşmaya çıktım."
"Vampir bölgesinde niye dolaşmaya çıktığını sorabilir miyim?"
"Güzel soruydu."
"Şimdi cevap ver soruma vampir bölgesine girmek yasak değil mi?"
"Hatırlatırım ki sizde bugün bizim bölgemize girmiştiniz.Ödeşmiş olduk."
"Aynı şey değil."
"Yoo bence aynı."
"Daha önce hiç gıcık olduğunu söyleyen oldu mu?"
"Birçok kişi."
"İyi o zaman artık gitsen diyorum."
"Gitmek istemiyorum bu ormanı çok seviyorum."
Baekhyun,Chanyeolu takmayarak yoluna devam etmişti.Ama büyük olanda beraberinden geliyordu.
"Sen niye beni takip ediyorsun?"
"Seni takip etmiyorum ki söyledim ya dolaşıyorum."
"İyi o zaman benden ayrı dolaş."
"Öff çok sıkıcısın buraya canım sıkıldığı için geldim beni görünce bir saat dırdır ederdin gitmem için.Bi sorun mu var?"
"Hayır neden bir sorun olsun ki? Hem bir sorun olsa niye sana anlatayım?"
"Bana bu kadar düşmanca davranmaktan vazgeçsen diyorum Baek.Sonuçta sadece biz sizin ırkınızdan kişiler öldürmedik.Siz de bizim ırkımızdan birçok kişi öldürdünüz."
"Ama biz senin anneni öldürmedik Chanyeol."
"Bunun için neden beni suçluyorsun ki.Sürünün yaptığı bir şeyin hesabını benden sorman hiç adil değil."
"Kapatalım artık bu konuyu."
"Tamam.Bugün yanında ki kimdi?"
"Minwoo hyung."
"Adını duymuştum ama hiç görmemiştim."
"Küçüklüğünden beri Amerika da eğitim alıyordu.Görmemen normal."
"Çok yakın duruyordunuz."
"Biz Minwoo hyungla kardeş gibiyiz.Fesat düşünme yani.Tabi Sehun için aynı şeyi düşünemeyeceğim."
"İyi sevindim o zaman."
"Neden?"
"Hiç öylesine."
"Peki madem.Artık gitsen diyorum.Burası senin için hiç güvenli değil."
"Sen beni mi düşünüyorsun?"
Chanyeol sırıtarak Baekhyuna bakmıştı.
"Defol Chanyeol."
"Ama gitmek istemiyorum ki."
Büyük olan sevimli olmak için dudaklarını büzmüştü.
"İyi o zaman ben giderim."
Baekhyun arkasını dönerek hızlıca uzaklaşmaya başladı.Bu kurt bozuntusu Baekhyunu acaip derece de sinir ederken aynı zaman da her gördüğünde kalp ritminin değişmesine neden oluyordu.
#########################
Luhan yüzünde ki sırıtışı silmeden Sehuna yaklaşırken küçük olan yutkunmuştu.
"Luhan ne yapıyorsun?"
Luhan,Sehunu yatağa yatırıp üzerine çıkmıştı.
"Cezanı çekme zamanı bebeğim."
///
Luhan,Sehunu öpmeye başladığında küçük olan yine mühürlenmiş gibiydi.Luhanı üzerinden itemiyordu.Sanki eli kolu bağlanmıştı.Tuhaf bir şekilde Luhanın öpüşlerine karşılık verirken buldu kendini.
Büyük olan küçüğünün dudaklarını sakince öpüyordu.Sehun karşılık vermeye başlayınca Luhan daha da cesaretlenerek öpücüğü sertleştirdi.Luhan dilini küçüğünün ağzına yollamıştı.Sehun ise büyük olanın üst dudağını ısırarak emiyordu.Luhan küçüğünün dudaklarını bırakarak boynuna izler bırakmaya başlamıştı.Her seferin de Sehunun boynunu sertçe emiyordu.
Sehun,Luhana ne kadar karşı koymak istese de yapamıyordu.Bir tarafı bunun çok yanlış olduğunu söylerken diğer tarafı da bunda yanlış bir şey olmadığını söylüyordu.
Luhan,Sehunun boynunu sertçe emdiğinde küçük olan kısık sesli bir inleme bırakmıştı.Bu inleme Luhanı daha da etkilemişti.Sehunun ve kendi üzerinde ki kıyafetlerden kurtuldu.Küçük olanın boynundan diliyle izler bırakarak göğüs uçlarına inmişti.Göğüs uçlarından birini ağzına alırken diğeriyle eli ilgileniyordu.
"A-ahh Lu-luhan"
Luhan küçüğünün inlemelerine daha fazla dayanamayacaktı.Sınırına gelmişti.Büyük olan diliyle küçüğünün kasıklarına gelmişti.Yarı sertleşmiş penisin başına öpücük kondurduktan sonra ağzına alarak sertçe emmeye başladı.
"Ah-ahh Lu"
Sehunun beyni şu an aldığı zevkten dolayı pelte olmuştu.Luhanın saçlarını tutarak kendine daha çok bastırmaya başladı.Kısa süre sonra Sehun,Luhanın ağzına boşalmıştı.
"Tadın harikaydı bebeğim."
Luhan,Sehunun bacaklarını ayırırken parmaklarını Sehunun emmesi için uzatmıştı.
"Seni genişletmeliyim ki bebeğim içine girdiğimde daha az acısın."
Sehun kendisine uzatılan parmakları ağzına alarak emmeye başlamıştı.Luhan yeterli olduğunda parmaklarını çekip Sehunun dar deliğine konumlandırmıştı.İlk parmağı yolladığında Sehunun vücudu gerilmişti.Acıyla inlemişti.Diğer parmaklar da eklendiğinde büyük olan makasa başlamıştı.Yeteri kadar emin olduktan sonra Luhan sıkı delikten parmaklarını çıkararak penisini sokmuştu.
"Ah-ahh Lu acı-acıyo."
"Bu başta biraz acıtabilir ama daha sonra zevk alacaksın bebeğim."
Luhan,Sehunun içinde gel-gitlere başlamıştı.Sehun mükemmeldi.
"Ah-ah bebeğim de-deliğin çok sıkı."
Luhan,Sehunun içinde sertçe gel-gitlerine devam ediyordu.Sehunun zevk noktasına vurduğunda küçüğün ağzından zevk dolu bir inleme kaçmıştı.
"Lu-luhan oraya v-vur sertçe v-vur."
Luhan,Sehunun zevk noktasına vurdukça Sehun kendinden geçmiş şekilde inliyordu.Kısa süre sonra Luhan küçüğünün içine boşalırken Sehun da Luhan ve kendi karnına boşalmıştı.
///
Büyük olan yatağa yatarak küçük olanıda kucağına çekmişti.
"Bu harikaydı bebeğim."
Sehun çoktan uykuya dalmıştı.Yarının ne getireceğini bilmeden.

Bu bölümüde yazıpta gideyim dedim.2 hafta boyunca buralarda olamayacağım.Kendinize iyi bakın.Sizleri Seviyorum😘😘

Love Or RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin