Tesadüf mü?

546 45 82
                                    

Dün olanları hala sindirememiştim.Kabul ettiğimi söylemiştim evet ama bu benim için hiç kolay bir şey değil.Ben kurtlardan ölesiye nefret ederken onların alfasıyla nasıl evlenebilirim ki? Her ne kadar istemesemde anneme ihanet etmiş gibi hissediyorum.Bu beni daha da çok mahvediyor.
"Sehun,bizimkilerle avlanmaya çıkıyoruz hadi sende gel."
"Peki hyung.En azından kafamı dağıtmış olurum."
"Biz aşağıda salonda bekliyoruz seni."
Evet salon.Doğru duydunuz.Biz doğaüstü varlıklarda evlerde yaşıyoruz.Bazı özelliklerimiz insanlar gibi.Onların kullandıkları arabalardan kullanıyoruz,onların yaşadıkları evlerde yaşıyoruz,onların okudukları okullarda okuyoruz...Yani çoğu zaman insan içinde oluyoruz.Tabi insanlar doğaüstü varlıklar olduğumuzu bilmiyorlar.Bilmemeleri daha iyi bilseler bu büyük bir kaosa yol açar.Hyunglarımı daha fazla bekletmemek için hızlıca üzerimi değiştirip aşağıya inmeye başladım.Hepsi benden büyüktü.Benim ailem onlar.Küçüklüğümden beri daima benim yanımda olup,her şeyden korudular beni.Şu evlilik olayı benim kadar onları da üzmüştü.Çünkü onlarda kurtlardan nefret ediyorlardı.Kurtların da bizi pek sevdiği söylenemez.Biz iki ırk daima birbirimizden nefret etmişizdir.Tarihte daha önce bir kaç tane kurt ve vampir aşkları olmuştu.Acı sonla biten aşklar.İki düşman ırkın birbirine aşık olması ve evlenmesi yasaktı.Ta ki şimdiye kadar.Xiao Luhan şu ana kadar gelmiş geçmiş en güçlü kurt.Herkes onun gücünden korkuyor.Korktukları için bu evliliğe karşı çıkamıyorlar.Benimle neden evlenmek istediği hakkında hiçbir fikrim yok.Yine bir şeyler planlıyordur büyük ihtimalle.Sinsi tilki.Bence yanlış doğmuş tilki olmalıymış.Daha çok yakışırmış.
"Sehun da geldi."
"Selam hyunglar"
"Sehun dünden beri zayıflamışsın,çökmüşsün resmen."
Bunu söyleyen bana daima anne şefkatiyle yaklaşan Soo hyungtu.
"Gerçekten iyi misin Sehun? İstersen avlanmaya gelme."
"Nasıl iyi olabilirim ki Lay hyung?"
"Dayan Sehun delta yakında ortaya çıkacaktır."
"Keşke delta ben olsam ilk işim o itin kemiklerini derisinden ayırıp seni kurtarmak olur Hun."
Taonun bu dediğiyle kıkırdamıştım.Benim kıkırdamamla herkes mutlu olmuştu.
"Hadi yeter artık bu kadar somurtmak.Cildim için iyi değil."
Bunu söyleyen tabiki de Baek hyungtu.
"Hadi avlanmaya gidelim."
Xiumin hyungun dediğine uyarak hepimiz dışarı çıktık.Yakınlardaki ormana gidecektik.İnsan kanı içmiyoruz.Hayvan kanı içiyoruz sadece.Kendi ihtiyaçlarımız için insanlara zarar verecek kadar cani yaratıklar değiliz.
Ormana yaklaşmaya başladıkça içimi huzur kaplamıştı.Küçüklüğümden beri hep bu ormanı sevmiştim.İlk avlanmaya annem ve Baekle birlikte bu ormanda çıkmıştım.Tabi ilk denememde başarısız olmuştum.Başta avlanmak istememiştim.Çoğu çocuk gibi hayvanları seviyordum.Eski anılar aklıma doluştukça yüzümde ufak bir gülümseme belirdi.

####################################

"Luhan bizim şu vampirler avlanmaya çıkmışlar."
"Bizimkileri topla Kai.Şu küçük vampirciklere bir süpriz yapalım."
Yüzümde sinsi bir gülümseme oluştu.Eğlenceli olacağını hissediyordum.Hemde çok eğlenceli.
Yüzümde ki sırıtışla aşağıda beni bekleyen çocukların yanına indim.Bayılıyordum bu çocuklara hepsi en az benim kadar acımasızlar.İşte bu yüzden benim arkadaşlarım.Konumum gereği bana efendim deselerde kendi aramızdayken normal arkadaşlar gibiydik.Tabi ne kadar normal olabilirsek.
"Benim de canım sıkılıyordu iyi oldu bu gidip şu küçük vampircikleri biraz sinir edelim."
Bunu söyleyen Chanyeoldu.Niye bu kadar heyecanlı olduğunu tahmin edebiliyorum.Sehunun abisi olan kız kılıklıyla uğraşmak için şu an nelerini vermezdi.İşin aslı bende heyecanlıydım.Müstakbel eşimle biraz uğraşmalıydım sanırım.Aslında Sehunla evlenmem o kadar kötü bir fikir değil.Aklımda şeytanice planlar olduğu için Sehunu istemiştim.Onu kendime aşık edicektim.Ve Bamm.Bütün dünya benim olucaktı.Daha da güçlenecektim.Eğer evlenip onu kendime aşık edeceksem Sehunu kendimin yapmamak için hiçbir sakınca yoktu.
Sehun gerçektende güzel bir vampirdi.Sivri çenesi,derin koyu gözleri.küçük pembe dudakları.Ahh kan güney bölgeme yoğunlaşmaya başladı.
"Hadi gidelim,şu küçük vampirciklere güzel bir süpriz yapalım."

##################################

"Ahh ama Baek hyung o benim avımdı.Ben gördüm ilk.Bi de yakalayamadın da."
"Yahh bücür sen hyungunla nasıl konuşuyorsun? Şimdiki nesilde çok terbiyesiz.Cık cık cık."
"Dedemiz gibi konuştun hyung.Sanki çok yaşlısın."
"Bi dakika sizde kokuyu alıyor musunuz?"
"Ne kokusu Soo hyung?"
"Kurtlar var yakınımızda."
Soo hyungun dediğiyle hepimizde farketmiştik.Çok yakınımızda kurtlar vardı.Bu bizim için tehlikeli olabilirdi.
"Doğru tahmin baykuş görünümlü vampircik."
Gelen sesle hepimiz irkilmiştik.Bu Kaiydi.Gelenlerde Luhan iti ve onun it arkadaşları.
"Burda ne işiniz var sizin.Yoksa itlerini gezdirmeye mi çıkardın Xiao?"
"Avlanmak için geldik biz Baekciğim.Tabi sizi bilemeyeceğim.Sonuçta boş kişilersiniz."
"Sana burdan bi çakarım Chanyeol boşuda görürsün Baekciğimide."
"Owww sinirlenmiş mi küçük vampircik."
Sinir kat sayım yavaş yavaş yükselmeye başlamıştı.O kadar yer varken bu ormanda karşılaşmak zorunda mıydık? Hem burası vampirlerin bölgesi.
"Avlanmak için başka bir yer mi bulamadınız?"
"Tesadüf müstakbel karıcığım."
Müstakbel karıcığım? Şu an karşımdaki arsızca sırıtan müstakbel kocacığımı(!) öldürmemek için zor tutuyorum kendimi.
"Tesadüf mü? Farkettiyseniz burası bizim bölgemiz.Sizin buraya girmeniz bile yasakken ne tesadüfü."
"Ah senin benim mi var artık Sehun? Yakında evleneceğiz zaten."
Geçmiş karşıma bi de evlilikten bahsediyor ya.
"Eğer giderseniz avlanmamıza devam edeceğiz de.Gitseniz diyorum."
"Oysa ki biz bu kadar yolu sizi görmek için gelmiştik.Bizi kovuyor musunuz yani?"
Dalga geçer bir tonda söylemişti.Bu da ancak beni daha da fazla sinirlendirmişti.Karşımıza çıkmaları yetmiyormuş gibi bir de bu ormanda karşımıza çıkıyorlar.Bu orman benim için çok değerliydi.Annemle çoğu anılarımız bu ormandaydı.
"Bizi sinirlendirmeden defolup gider misin?"
Hala kibarlığımı koruyordum.Annem daima kim olursa olsun karşımda ki kişiye karşı kibar olmamı söylemişti.Biraz da sanırım korkuyordum.Burda bir kavga çıksa zarar gören taraf biz olurduk.Hyunglarıma bir şey olmasını istemiyordum onlar benim tek ailem.
"Owww sinirlenince ne kadarda tatlı oluyorsun.Sanırım evlenince seni hep sinirlendirmeliyim."
"Ya ya öyle olur zaten.Şimdi defolup gidin!"
Bu yer en az ben kadar Baekhyun hyung içinde değerliydi.
"Peki daha da sinirlendirmeyelim küçük vampircikleri.Yapacak daha önemli işlerimiz var."
Hah küçük vampircikmiş.
"Çok yakında görüşmek üzre Sehun.Evimizde."
"Hiç görüşmemek üzre."
Son defa bana göz kırparak gitmişti.Kendini ne sanıyorsa.

Avlandıktan sonra eve döndük.Babam benimle konuşacakları olduğunu söylemişti.Babamın çalışma odasına kapıyı tıklayarak girdim.
"Gel otur oğlum."
"Ne hakkında konuşacağız."
"Düğün hakkında konuşmamız gerekenler var."
Düğün lafını duyduğumda yüzüm düşmüştü.
"Seni dinliyorum baba."
"Düğün iki gün sonra olacak.Daha doğrusu pek düğünde denemez.Sonuçta biz insanlar gibi değiliz.Ama sonuçta Kore vatandaşı olduğumuz ve kimse bizim doğaüstü varlık olduğumuzu bilmediği için formalite icabı küçük bir düğün yapılacak."
"İki gün sonra mı? Bu çok kısa bir süre değil mi?"
"Öyle ama karşı tarafın isteği bu."
"Peki..bitti mi konuşman?"
"Evet oğlum.Özür dilerim seni böyle zor bir duruma soktuğum için."
"Senin suçun değil baba."
Umarım delta bi an önce ortaya çıkarsın.

Hikayeyi dün yayınlamama rağmen 2 bölüm atan benden yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemezsiniz umarım^^En azından oy verin.Bazı okuyucular oy vermiyo ve bu gerçekten üzücü bir durum.Sonuçta biz yazmak için emek harcıyoruz.Umarım beni dikkate alırsınız^^Ve bu arada 4-5 gün bölüm atamayacağım büyük ihtimalle.

Love Or RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin