Bazen düşünürüz bütün terslikler neden beni bulur.İsyan ederiz.Sonra yine düşünürüz bizden daha kötü olanları.Halimize şükrederiz.Şu an bende öyleydim.Bugün evlenecektim.Maalesef.Sadece yüzlük takılacaktı o kadar.O da sadece insanlara göstermelikten başka bir şey değildi.Sonuçta bizde Kore nüfusuna kayıtlı normal vatandaşlardık.Tabi ne kadar normal olabilirsek.Sade bir nikah olucaktı.Papaz,vampirlerden önde gelenler,arkadaşlarım ve kurtlardan önde gelenler Luhanın arkadaşları.Her iki ırkta bulundukları ortamdan memnun değillerdi.Sonuçta kim ezeli düşmanlarıyla aynı ortamda bulunmak ister ki? Zaten buraya gelirken her iki tarafla da anlaşma imzalanmıştı.Birbirlerine saldırmamak konusunda.
Damatlığımı giymiş odada oturuyordum.Papazın gelmesini bekliyorduk.Luhanla yaşayacağımız evdeydik.Ne kadar ev denirse tabi.Şatoydu resmen.Gösteriş meraklısı nolcak.
Delta ortaya çıkmamıştı.Yavaş yavaş umudumu yitiriyordum.
Büyük camdan aşağıya baktığımda bizimkiler ordaydı.Yanlarında da bir adet hyunglarımla uğraşan Luhanın arkadaşları.En çokta Chanyeol,hyungumla uğraşmayı aşırı derecede çok seviyordu.Sanırım hyungumdan hoşlanıyordu.Aynı şeyi Baek için söyleyemeyeceğim.Böylesi daha iyi zaten.Onların aşkları sadece acı getirir.Hyungumun üzülmesi ya da başına bir şey gelmesi bu dünyada en son isteyeceğim şey bile değildir.Annemden sonra tek dayanağım hyunguma da bir şey olursa yaşayamam.
"Hazırlandın mı gelinim? Papaz aşağıda bizi bekliyor."
Bide utanmaz arsızca gelinim diyo.
"Ordan bakınca kız gibi mi gözüküyorum?"
"Bilmem.Gece anlayacağız."
Bu dediğiyle ben şok olurken o ise göz kırpmıştı.
"Ayrı odalarda kalacağız."
"Ya ya tabi.Ne zamana kadar peki Sehun? Sonuçta az sonra eşim olacaksın."
Delta ortaya çıkıp sizi mahvedene kadar.
"Kapa çeneni de aşağıya inelim.Olsun bitsin şu saçmalık."
"Wuuuw sinirlenince çok seksi oluyorsun."
Dediğini takmayarak aşağıya inmeye başlamıştık.Bi de ben bunun koluna girdim.Düşünebiliyor musunuz ya?
Bu merdivenlerde in in bitmiyor.Asansör yapmak lazım.Her gün bu merdivenleri mi çıkacağız? Ahh ne diyorum ben ya? Sanki ömrümün sonuna kadar burada kalacakmış gibi.
Nihayet bahçeye çıktığımızda azda olsa bir kalabalık karşıladı bizi.Bizimkiler kurtlardan biraz uzakta bir tarafta duruyorlardı.
Düğün faslı on dakikaya bitmişti.Artık maalesef evliydik.Herkes teker tekerde dağılmaya başlamıştı.
"Sehun..."
Baekhyuna baktığımda gözleri dolmuştu.Onu öyle görünce bende gözlerimin dolmasına engel olamadım.
"Hyung..."
Sıkıca birbirimize sarıldık.İkimizde gözümüzden bir damla yaş akmasına engel olamadık.
"Sehunaa..Sakın umudunu kaybetme er yada geç ortaya çıkacaktır.Lütfen kendine dikkat et.Sana zarar vermesine izin verme.Seni sevdiğimi sakın unutma.Ve ben özür dilerim engel olamadığım için."
"Senin suçun yok hyung.Nasıl engel olabilirdin ki.Benimde seni sevdiğimi unutma.Ve ben sence kendime zarar verilmesine izin verir miyim? Ben Oh Sehunum senin kardeşin."
"Cıks yanlışın var Xiao Sehun artık."
"Sen bizi bi rahat bıraksana."
"Olmaz.Hadi sizde gidin artık.Sonuçta yeni evliyiz biz."
"Eğer kardeşime bir şey yaparsan seni öldürürüm."
"Ondan ondan.Hem bundan sizine artık benim eşim sonuçta."
"Hyung tamam ben hallederim.Sen babamlara yetiş."
Herkes gitmişti.Luhanla ikimiz bahçede yalnız kalmıştık.Bundan sonra olacaklar beni biraz tedirgin ediyordu açıkçası.Acaba ister miydi? Ben neler düşünüyorum.Tabi ki de öyle bir şey olmayacak.
Hızlı adımlarla bana gösterilen odaya çıktım.Bi an önce üzerimi değiştirip uyumak istiyordum.Hemde uzun süre uyumak.Kabus bitene kadar uyanmamak.Odaya girdiğimde bir adet üzerini değiştiren Luhanla karşılaştım.
Cırlamama engel olamamıştım.
"Sen niye benim odamdasın?"
"Bizim odamız."
"Ne? Seninle aynı odada kalmamı beklemiyorsun heralde?"
"Başka seçeneğin mi var? Hımm düşüneyim yok."
"Seninle aynı odada kalacağıma dışarıda yatarım."
"Tabi neden olmasın.Burası kurt bölgesi ve bazen sürümden olmayan yabancı kurtlar da etrafta dolaşabiliyorlar.Yani tabi senin kararın."
Bu söylediğiyle biraz korkmuştum.Bu genç yaşımda itlere yem olmak istemiyordum.
"O zaman bende başka odada yatarım."
Yastığımı almış tam odadan çıkacakken kolumun tutulmasıyla durdum.
"Burada yatacaksın Sehun."
Luhanın gözleri koyulaşmıştı.Sinirlenmişti.Sinirli bir Luhan çok korkunçtu.Elim ayağım bağlanmış gibiydi.Şu an hiçbir şey yapamıyordum.Luhan kolumu bırakıp gittiğinde anca kendime gelebilmiştim.Yatağa yatan Luhandan en uzak köşeye yattım.Sanırım bu gece rahat bi uyku yoktu.##################################
Bu kadar iyi davranmak yeterdi bence.Benden merhamet beklemesin.Sonuçta ben öz babamı sırf alfalık için öldürmüş bir canavarım.
Bugün ona dokunmadıysam elbet başka bir zaman dokunacaktım.Sonuçta daha vaktimiz uzun.
Uykuya dalmam biraz uzun sürerdi.Sehuna baktığımda çoktan uyuduğunu görmüştüm.
Tam uykuya dalacakken içime bir sıkıntı gelmişti.Sanki birisi acı çekiyor ve onun acısını ben hissediyormuşum gibi.Daha önce hiç böyle bir şey olmamıştı.
Yatakta ufak kıpırtılar olduğunda Sehuna döndüm.Terlemişti.Acı çekiyor gibiydi.Galiba kabus görüyordu.Peki Sehun acı çekiyorsa neden bende hissediyorum.Sanırım bunu araştırmalıyım.
"Sehun.Sehun uyan."
Sehunu uyanması için sarsmaya başladım.Acım biraz hafiflemeye başlamıştı.
Sehun sıçrayarak nefes nefese uyandı.Bi anda ağlamaya başladı.Ne yapacağımı bilemediğim için kendime çektim ve sıkıca sarıldım.
"Geçti sadece kabustu.Ağlama."
Ben Xiao Luhan kendimden beklenmeyecek hareketler sergiliyorum.Normalde şu an umursamam gerekirdi.Sadece acımın geçmesi için yapıyorum bunu eminim.
Biraz daha ağladıktan sonra sakinleşmişti.Bana sarıldığını farketmiş olmalı ki kendini hızlıca geri çekti.Uyuma pozisyonu alarak gözlerini kapattı.Bende diğer tarafıma dönerek yatmıştım.Acım geçmişti.Neden olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.Yoksa aklıma gelen şey olmasın? Saçmalama Luhan daha birlikte olmadan ne bağlanması? Hem Sehuna aşık bile değilsin.Hiç bir şekilde bağlanmış olamazsın.Başka bir nedeni olmalı.En iyisi yarın araştırmak.###################################
Çok kötü bir kabus görmüştüm.Daha önce hiç böyle birşey olmamıştı.
Sehunun Rüyası
"Sehun beni dinle lütfen.Her şeyi açıklayacağım."
"Neyi açıklayacaksın Luhan? Her şeyi başından beri bilmene rağmen beni nasıl kandırdığını mı?"
"Seni seviyorum Sehun."
"Hah beni güldürme Luhan.Buna nasıl inanma mı bekliyorsun?"
"Haklısın Sehun ama sana olan aşkım tamamen gerçek."
"Belkide sizin sonunuzu getirmemem için söylüyorsun?"
"Umrumda bile değil Sehun.İstersen beni öldür istediğini yap ama aşkıma inan Sehun.Aşkıma inanmaman benim için en büyük ölüm."
Gözlerimden yaşlar süzülmesine engel olamadım.Kabus aklıma geldikçe daha da kötü oluyorum.Sadece sıradan bir kabus muydu? Yoksa gelecek miydi? Ben kurtların nasıl sonunu getirebilirim ki?
Bütün bu olanlar ne? Şu an bu yaşadıklarımın da bir kabustan ibaret olmasını istiyorum.Asla görmek istemeyeceğim bir kabus.
Yarın ilk işim Baekhyuna gördüğüm kabusu anlatmak olacak.O eminim bir şeyler biliyordur.
Kötü bir şeyler olmamasını ummaktan başka çarem yok.Bir günde iki bölüm atan ben beni sevin ve yorumlarınızı esirgemeyin.Tatlı okuyucularım benim^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Or Revenge
FanficLove or Revenge? Belkide aşk kazanacaktı... Ya da intikam aşkın önüne geçecekti.. Kim bilebilirdi ki? Luhanın baskın olduğu bir hikaye.