'Ma zou je me nog willen? Kan je me nog accepteren dan. Ik ben nog echt jong en ik heb zoveel aan mijn hoofd. Ik weet niet meer wat ik wil. De ene kant David en Rick. Andere kant Kiara, waarbij ik haar moeder als hoer heb verklaard vandaag....' Zei ik en begon te huilen.
Ik zag dat mijn moeder mij met gespreidde ogen en een open mond aankeek.
'W...wat heb jij gedaan?' Zei ze geschrokken. Ik zie dat ze teleurgesteld is maar tegelijkertijd een beetje wraak gevoel heeft.
'Sorry mama, ik weet dat je teleurgesteld ben omdat ik niemand zo mag noemen ookal is het mijn vijand. Maar zo uets accepteer ik niet. Ze heeft mijn vader gewoon afgepakt en de manier hoe. Ze ging gewoon izjen gekke lapdance geven aan hem.' Wow wat gebeurd er? Hoe praat ik. Op mijn school waren veel marrokanen en mijn squad bestond daar ook uit. Daardoor zitten er veel woorden in mijn hoofd.
Ik dacht dat mn moeder boos zou zijn maar ze ging los. Ik keek haar aan en begon mee te lachen. 'Izjen gekke? Oh my gawd Sanne wat was dat ,' zei ze en ging helemaal plat. Dit had ik gemist. Mijn oude moeder. Ookal heeft ze Sanne nu, ookal draagt ze strakkere dingen ze is en blijft mijn moeder !
'San, ik ga even bij kleintje kijken ja. Doe maar wat je wilt. Het is jouw huis,' zei ma en knipoogde. Yaaaaas ik mag weer in huis wonen. Dit huis, mijn eigen kamer die ik laaaang niet meer gezien heb.
Ik keek op mijn telefoon en zag 1.256 berichten. Ik zit niet eens in een groep ofzo? Ik klikte op Whatsapp en keek geschrokken naar die berichten.
De groepnaam was: SANNE KK HOER
Wow dat is al pijnlijk. Er staat beheerder : 'twinnieeee 👭' zo had k Kiara opgeslagen. Ik verander het gelijk in kutkind. Ik lees de berichten een voor een.- deze kk Sanne zegt gewoon tegen mijn moeder hoer eh? Begon de gesprek
Ik lees allerlei dingen:
- ah kkr kahba wat denk jij, houd je bek over mijn tante eh
-rwinaaaaa
-dames doe normaal misschien is het niet waarWaarop Kiara heeft geantwoord met : woesh denk je ik lieg? Zonder alles te lezen reageer ik gelijk.
- hhh hallo. Ik heb geen idee wat the fuck er gebeurd maar laat me het even uitleggen. Jullie praten zomaar en reageren op haar bericht. Heeft ze vertelt waarom ik haar moeder hoer noemde? Haar kaoulo moeder heeft mijn vader geschuurd in de disco en is elke nacht met hem geweest zeker alleen omdat hij geld had. Jullie weten niet dat mijn familie kapot ging eh? Ik bleef nog hayeck veel dagen slapen met deze chimie we waren echt close totdat ik hoorde dat dit was gebeurd. Ze mag opdonderen. Nu mogen jullie kiezen voor wie jullie staan maar laat me zeggen als dat geneurde bij de ouders van iemand hier. Eh sorry maar dan zouden jullie dat ook doen.
~ Ze heeft gelijk a drerries (matties) 😂.
~ Oh my god Kiara ik geef haar gelijk. Hoerenkind.
~ Rwinaaaaaa
~ hhh
~ A willieeeee sorry man Tessa 😘Omg zulke reacties wilde ik niet veroorzaken maar sorry als zij zo nodig mij wou chanteren met deze groep. Hahaha ik zag dat Kiara uit de groep ging. Poging mislukt. Ik kreeg nog een appje binnen. Van 'RICKIEEE 😭❤️ ' zo had ik hem opgeslagen toen het uitging. Wow mijn hart gaat tekeer.
- Tessa ~ Rick
~ hoi
- hai 😩
~ hoe gaat het met je, ik zat ook in de groepsapp maar ik ging er gelijk uit nadat ik die naam zag. Wat heb je allemaal gedaan, zodat je als hoer wordt genoemd ?Ik kreeg gewoon tranen.
- de waarheid vertelt.
~ hoe bedoel je 'de waarheid vertelt' gaat het om David en ik?
- nee, kunnen we het onderwerp sluiten aub. Hoe gaat het met jou?
~ niet goed
- whyyy 😩
~ ik mis mijn prinsesje, mijn hart, mijn wereldEen steek van jaloezie ging door me heen. Waarom vertel je dat aan mij. Het is nog net uit . Ik kreeg tranen en liet ze gaan.
- praat of bel haar dan. Dan kunnen jullie afspreken ofzo? 😑
~ ik praat nu ook met haar ,wanneer ben je vrij?OMG HIJ HAD HET OVER MIJ. Over mij!!
Nadat ik heb beantwoord loop ik gelijk naar boven. Over 10 minuten bij het parkje voor mijn huis. Ik was mijn haren. Zet ze in twee strakke vlechten. (Die helemaal van je hoofd begint you know? ). Ik heb lange haren dus de twee vlechten vallen bijna tot mij heupen. Wauw.
Ik doe een zwarte rok aan tot mijn knie en doe daarop een croptop aan. Ik doe een beetje donker roze lippenstift op en doe mijn lippen op elkaar. Zo dat is ook done. Daarna loop ik naar beneden en doe mijn fel roze nikeAirmax 2016 aan die toevallig in mijn kamer stonden. Ze passen bij mijn lippenstift. Ik denk dat mijn moeder ze heeft gehaald. Love her. Ik doe mijn lerenjack erover voor als het toch nog koud word en vertrek. Mama app ik zo wel dat ik weg ben.
Net toen ik Rick wou appen dat ik bij het parkje was zag ik iets. Ow shit...... Hell no.
Hello mensen. Danzij sommige berichten en reacties etc wil ik verder gaan met dit boek 🌚. Ik ga verder schrijven als ik ongeveer 10 votes heb. Thankya byeee xx ❤️
JE LEEST
SPijT!.,
RomanceSanna&David hebben verkering, maar Anne wilt ook verkering met David. Sanna heeft problemen thuis. Haar moeder wilt weglopen maar telkens betrapt Sanna haar maar op een dag niet.... Ze zoekt haar stiefmoeder op maar daar gebeurd er ook iets ergs waa...