Ik heb heel mijn gesprek aan Kiara laten zien met Simone. Kiara vond het vreemd en dacht precies het zelfde. Ze begon te appen met Simone en ik las (sowieso😏) mee.
Kiara: eej meid, okeei je bent mijn best friend wel sinds groep 3, maar dat betekend niet dat je mij en mijn zusje wilt scheiden. I know she is beautiful, but she is mineen ze blijft van mij✋.
Binnen 2 minuten kwam er een berichtje terug.
Simone: heeft ze het gelijk doorvertelt. Ja ik wou haar afpakken! Lekker voor je. Jij gaat met Nick en vergeet mij altijd. En dat gaat Sanna sowieso niet doen! En ze is van mij, maar word van mij bitch!👋.
Ik kan het niet geloven en typte op Kiara's telefoon:
Simone, ik vond je wel lief enz maar je bent dus gewoon een vieze trut. Meer dan die trut Anne. En ik heb met Rick en dat laat ik ook door niemand verpesten. Ik geloofde je, ik vertrouwde je, maar nee dus. En ik blijf van Kiki en zij ook van mij. Bitch ben jij, dus donder gewoon op.
Ik verzond het en zag Ki huilen. Dit keer huilde ze echt en ik trooste haar. 'Kiara ik ben van jou en ik blijf van jou schat, niemand breekt ons,' zei ik. 'Echt?' Vroeg Kiara en glimlachte. 'Ja schat, loveyou babe, maak je geen zorgen.' Ze lachte door haar tranen heen en begon me te knuffelen.
-school-
Ik loop richting Simone en tik haar aan. 'Meid wat denk je dst je doet en dat je bent,' schreeuwde ik. Ik begon haar te slaan. 'Lekker voor je, trouwens die kut zusje van je heeft niet meer met Rick, dankzij mij,' zei ze opgewonden. 'Dat neem je terug,' schreeuwde ik. Ik begon haar te klappen en laat haar huilen. Wanneer ik klaar ben zie ik dat haar oog rood is en blauw kleurt. Haat lip is helemaal paars. Wauw ik wist niet dat ik zo sterk was. Dan zie ik Kiara verbaasd komen ze vraagt geschrokken :'Sa wat heb je gedaan?'
'Ze zei dat het uit was door haar met Nick,' zeg ik
'Dat is wel waar, maar het was een misverstand we hebben weer met elkaar, lekker voor haar. Geen medelijden.'
'Goedzo zus,' zei ik en we liepen arm in arm weg.
-thuis-💃
Wanneer ik met Ki thuis kom hoor ik mama in de keuken. We lopen samen naar de keuken en zien haar daar. 'Heei ma,' zeg ik.
'Ha schatjes, hoe ging school.'
'Goed,' zei Kiara snel
'Ik heb een briefje ontvangen, van school. Ik ga hem even lezen, ze begon hardop te lezen:
Geachte mevrouw Anne, u dochters hebben vandaag gevochten. Morgen wil ik met ze spreken en ze moeten nablijven. Wij vonden het niet goed, want Sanne heeft het meisje in elkaar geslagen. Het ging bij Kiara om een of andere jongen en nog wat. Hierbij hoop ik dat ik u genoeg heb geinformeerd. Mvg, directeur.
Mama begint beetje boos te kijken maar lukt haar niet. Ze wilt dat we heel het verhaal vertellen. Dat deden we ook en ze zei:'Goedzo bitchez, jullie hebben gelijk. Zij moet sorry zegge.' We lagen alle drie in een deuk, toen gingen ik en Kiara naar boven rennen. Ik appte met Rick en Kiara met... Najaaa, Nick dus. Het gaat super tussen hun. Pftt 😪 eindelijk. IloveKi, Rick, Nick en mamaaa Anne❤️
JE LEEST
SPijT!.,
RomanceSanna&David hebben verkering, maar Anne wilt ook verkering met David. Sanna heeft problemen thuis. Haar moeder wilt weglopen maar telkens betrapt Sanna haar maar op een dag niet.... Ze zoekt haar stiefmoeder op maar daar gebeurd er ook iets ergs waa...