Mijn eerste verhaall,veelsuc6♡
{Sanna}
Zo het iss zomervakantie en ik verveel me dood. Ik denk terug aan gisteren, toen ik mijn moeder vond op de snelweg. Ik was helemaal bang en in de sok. (spreek je uit als : sjok). İK bracht haar naar huis, toen kwam ze rustig bij en ik vroeg:'Ma wat deed je helemaal op de weg van mijn school,(20 minuten hiervandaan)? en ze antwoordde:'Meisje ik wou zeggen vergeef ver- ver- vergeef en toen viel ze in slaap. Ze is nog steeds niet wakker en het is 1 dag&2uur geweest! ik ben zoooo banggg. En nu zit ik maar op mijn kamer, ik hoor gekreun naast mijn kamer en ik ren ernaar toe. İk zie mijn moeder in de badkamer en schreeuw: Ma-haaaa wat doe jij hierrr!. 'Meiske lief ik wou naar de wc',antwoord ze. İk laat haar plassen en ik breng haar vervolgens weer naar haar kamer.
Wanneer ik in mijn kamer ben kijk ik op mijn telefoon en ik zie een berichtje. ik open het en lees het gauw: Sanna! je moet gauw komen er gebeurd wat met David!!... ik bel Roos: Roos w-wat is er?!
-David',huilt Roos
Wat is er met Davidd?
-Een lang verhaal schattie kom snel', zegt Roos'Davidd!!Nee! schreeuwt ze als laatst en haar telefoon gaat uit.
Maaar ik kan me moeder toch niet alleen latenn!. Ik ren maar buiten blijf ik staan. ik weet niet eens waar ze zijn. Ik ga gewoon Anne bellen ze zit zeker ook bij Roos. Roos is mijn beste vriendin en David is mijn ex. nou het is niet echt uit alleen ik negeerde hem. Anne is gewoon een stomme trut die mijn vriendje + bff wilt afpakken nou dacht het ff niet hoor....
-Hallo met Anne Zwartebon.
'Hallo Anne, zeg ik met nadruk.
-Wat moet je?
Weet je waar David is?
-Hoezo vraag je dat aan mij?
NOu denk ff na waarom mongool.
-Mongool ben je zelf en hij zit nu met mij op mijn bed we kijken tv.
Ha-Ha-Ha mag je dromen want er is nu wat gebeurd met hem dus dat kan even niet hoor.
-W-Wat dannn?
Kom je wel achter doei.
Sannaa.... hoor ik nog maar ik hang op. Ik heb Roos al 5x gebeld en ook nog geappt. waar kunnen ze zijn? o jaaa wacht bij de strand jaa. ze zouden nog met z'n allen gaan zwemmen maar ik kon niet door mijn moeder. Opeens komt er een gedachte dat mijn moeder weg gaat van huis. Wat was die vergeef me ofzo?neejoh dat doet ze niet. Ik ren naar de strand en ik zie Roos. Rooosss! gil ik. Roos kijkt mij lachend aan en komt me knuffelen. David loopt achter haar ook met een glimlach. Hee waarom lachen jullie&Roos David is ook gewoon heel. David wilt me knuffelen ik ook maar Roos komt midden in en knuffelt mij eerder dan David. David doet alsof hij boos is en doet alsof hij weggaat. Dan komt hij rennend en we zoenen elkaar lang&fantastisch. Nou nu even het verhaal? zeg ik en ik word enthousiast. We wouden gewoon kijken of je echt van David hield en jaa je bent geslaagd zegt Roos. 'Ja babyy i love you en ben blij dat we weer met elkaar praten', zei David. Dan zie ik die trut Anne ze gilt 'Daviddd!, en rent naar hem toe. David zegt 'hej poepie' en raak haar kont aan of terwijl knijpt erin. 'Hahaha liefiie', zegt Anne en kijkt mij geirritteeerdd aan. 'Roos kom dan gaan wij naar huis', zeg ik chill maar stiekem ontplof ik. 'Hej baby ik kom ook', zegt David. 'Dat dacht je, ik laat je nooit gaan lekkerding', zegt Anne en trekt David naar zich toe. David knuffelt haar heel hard en ze vallen op elkaar op het zachte zand. Anne lacht en rolt, totdat ze op David ligt. Ze knuffelen elkaar nog steeds. Nou ik ben ondertussen dus jaloers. 'Roos nu of nooit!, gil ik wanneer ik zie dat ze lacht. 'Nu', zegt ze met een schaterende lach.
Soory het is een beetje vies maar anders was het niet spannendd. Don't you like it? comment.
JE LEEST
SPijT!.,
RomanceSanna&David hebben verkering, maar Anne wilt ook verkering met David. Sanna heeft problemen thuis. Haar moeder wilt weglopen maar telkens betrapt Sanna haar maar op een dag niet.... Ze zoekt haar stiefmoeder op maar daar gebeurd er ook iets ergs waa...