H26

32 1 2
                                    

p.o.v Sanna

'Beng', deur achter me sloot. Dit was het. Het einde. Voor de 2e keer verlaat ik een huis. Waarom heb ik zoveel problemen gehad met deze familie. Met het leven. Ik bel Rick, maar hij nam niet op. Mama belde ik ook. 'tutt tutt tutt,'hij gaat af maar ze neemt niet op. Nou ja, wie moet ik nu dan bellen. Mijn laatste keus is David. Als Rick nog boos kan zijn. Op zo een dag laat hij mij alleen. Neemt hij mijn telefoon niet op. 'David, ik ben weggegaan heb je tijd? kan je me ophalen?' David nam gelijk op. 'San, wat is er gebeurd???'vroeg hij met angst. 'Niks, eigenlijk heel erg veel.' 'San eigenlijk ben ik nu.' Voordat hij zijn zin af kon maken, verbrak ik de verbinding. Hij gaat zeggen dat het belangrijk is en dat hij nu niet kan komen. Al dat gejammer, in zulke tijden zie je je beste vrienden. Ik ga gewoon naar huis lopen, hopen dat ik mijn moeder wel kan zien. Na een half uur gelopen te hebben, was ik er. In mijn wijk, de wijk waar ik veel dingen heb beleefd. De wijk waar ik mijn moeder bijna verloor, de wijk die mij uitelkaar heeft gehaald met mijn 1e geliefde David. Alle herrineringen kwamen naar boven. Ik kreeg tranen in mn ogen, alles kwam eruit. Vooral toen mama de deur niet opendeed had ik een angst in me. Dat ik niemand meer had. Niemand. 'klik klik' ik hoorde de slot omdraaien. Ik keek snel achterom en zag mama. Met kleintje in der handen. 'Ma, het spijt me van alles. Je had gelijk, ik weet alles over jullie. Over jullie vriendschap, over jullie disco tijden en over papa. Het spijt me zo zo, ik begrijp je volledig mama.'
'Sanna, what happend (wat is er gebeurd) schatje,' zei ze angstig. 'Ma...' K nam diepe adem'Ik ben weggegaan van die kutwijf,' zei ik en ademde dieper. 'Wat?, kom kom binnen lieverd,' zei ze ook geschrokken. Binnen vertelde ik alles. Tot slot zei mama:' moeders weten het beste lieve schat, ik wist dat je een keer spijt zou gaan krijgen. Ik heb nu een heeeeele andere leven, ik ben van een zwak moeder heel sterk geworden. Ik weet niet, maar als je het wilt proberen kan je meedoen. Met dít leven. Ik lijk wel wat rijker, maar heb nogsteeds niet genoeg geld. Ik hoop dat je het niet erg vind, je bent mijn baby nogsteeds lieveschat ik heb jou 9 maanden gedragen, dan kan ik je never nooit laten schatje. Je bent mijn kleine sannie en dat blijft zo for ever.

I'm back peopleee🙋🏼. Ik heb niet meer zoveel tijd om te schrijven. Ook mijn inspiratie voor dit boek is best wel verdwenen. Ik heb nieuwe boeken als jullie die checken zou ik het leuk vinden ehh g 😂❤️. Ik hoop dat jullie het nogsteeds leuk vinden. So naar mijn zusjes (+family) die me altijd steunen en mijn grootste fan zijn! Die altijd mijn boeken als eerste lezen. Loveyouu all mensen, tot de volgende hoofdstuk lovies ❤️👯.

SPijT!.,Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu