Hoofdstuk8

125 6 0
                                    

(Sanna)

Zo dat was een avontuur net alleen ik geloof niet dat David het meende toen hij zei het spijt me. Ik heb ze net naar huis gestuurd. Maar wacht eens even waar is mijn moeder. Ik loop naar mijn moeder's kamer en doe de deur open. Maar ik zie mn moeder niet. Ze heeft haar deken ook meegenomen. Wachts een even :O ik ga even in haar kast. Oh neee... ze heeft al haar spullen meegenomen nee mama.. neee hoe laat je mij achter net als papa. Mijn vader is vorige maand overleden door een auto-ongeluk. Ik ga mijn moeder zoeken en nu meteen.

's avonds 8uur.

Ik ben net pas thuis&heb mijn moeder nog niet gevonden. Ik huil me hier dood, ze kon het niet meer aan. Ik kreeg een sms-je binnen. Ik open het en zie dat het van Mamaaa♥ is. Ik open hem en lees en huil ook: Lieve lieve dochter. Ik kan het alleemaal niet meer aan. Jij weet het niet maar je vader heeft nog 1 dochter en dat is van een andere vrouw. Ze heet Kiara. Toen je vader ongeluk had zag ik haar in het ziekenhuis, we begonnen te vechten en toen ging je pa opeens dood. Ik kan het alleemaal niet meer aan lieverd. Vergeef me alstjeblieft meis. Ik hou van je en ik laat je nooit achter. Tot de volgende wereld. Groetjes je moeder.

Ik begin harder te huilen en ik heb het berichtje wel 5x gelezen. Dus ik heb een half-zusje Kiara. Dan stuur ik een sms-je naar de politie: Meneer Gordel ik heb een sms ontvangen van mijn moeder paar minuten geleden, ze vertelde er heleboel dingen in die ik niet ken. Kunnen we haar gauw opzoeken voordat ze zelfmoord pleegt.

Binnen 2minuten krijg ik een bericht terug: Lieve Sanna kan je het berichtje doorsturen naar mij, ik bel je voor meer informatie. M.v.g Gordel.

Ik wacht op antwoord, het is al 1 uurtje geweest. Dan besluit ik mijn moeder te bellen. Hij gaat aan en ik begin te praten: Mamaa mamaaa kom terug alstublieft en ik begin te huilen. Ze wacht 1 minuut en zegt vervolgens: Het spijt me! en ze hangt op. Ik stuur haar gauw een sms : Mama ik heb alles gelezen, wij kunnen het wel aan samen. Kom aub terug. Mama ik kan niet zonder je. Ik ben bang. Mama mama mama kom aub terugg! en ik druk op verzend. Ze heeft mijn berichtje ontvangen maar zet haar telefoon nu helemaal uit. Tringedongetring hoor ik mijn mobiel gaan. Hallo meneer Gordel zeg ik huilend.

-Hallo lieve Sanna ik heb goednieuws voor je.

Owja wat dan? zeg ik enthousiast.

-Ik heb je moeder gevonden, nou ik weet waar ze is. We hebben haar nu opgepakt en mijn collega's hebben haar naar het ziekenhuis gebracht kom je daar ook.

Ja ik kom eraann.

SPijT!.,Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu