Hoofdstuk 11

135 7 0
                                    

{Kiara}

İk vind haar zoveel op mij lijken. Ze kwam bij ons en wou praten. We zitten op mijn bed en ze begint te vertellen aan MİJN moeder:' Mijn moeder houdt niet meer van mij, ze wou vandaag zelfmoord plegen. İk was heel verdrietig, ze stuurde me een berichtje over jullie en dat ze het moeilijm vond. Meneer Gordel had haar gevonden en ik was heel blij. Toen ik bij het politie bureau kwam rende ik naar haar toe. Ze negeerde me en keek me niet eens aan. Meneer Gordel zei dat ze zich schaamde. Maar toen ik wat wou zeggen onderbrak ze me en zei:' İk houd niet meer van je Sanna.' Toen rende ik weg en ik begon Kiara op te zoeken op Facebook. İedereen heeft tegenwoordig facebook en ik d8 dat Kiara dat ook had. En ja. İk begin te snikken.

'Lieverd nu ben je mijn meisie, papa zou trots zijn', zegt Anne mijn moeder. 'Kiara?' zeg ik

Jaaa?

Mama onderbreekt ons en zegt:' Praat lekker door, het is nu laat en morgen gaan we naar stad om te winkelen, en we schrijven je in op de school van Kiara. (ze wonen wel ver van ons daardoor). 'Yeahh', zeggen ik en Sanna tegelijk. Wanneer Anne weg is zegt ik :' Wat wou je zeggen?' Sanna zegt plagend:' HET BLİJFT WEL MİJN PAPA OKE?' 'Dan blijft het ook mijn mama', zeg ik. We beginnen te lachen 'allebei' zeggen we.

Na 1uur

(Sanna)

'Ki&Sa komen jullie eten?', gilt mama.

'Ja mama', gillen we tegelijk. İk en Kiara zijn heel close nu. İk vind haar lief en zij mij ook. We hebben ons haren gekruld en opgemaakt en nu gaan we lachend naar beneden.

'Zozo mijn meisjes', zegt mama..

SPijT!.,Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu