Daar is ze dan. Met haar kleine neus en grote ogen. Met haar mooie bruine haren en haar kleine lippen.
'Mam.. Mama, is dit SSSanne?' Vroeg ik een beetje met open mond.
Toen ik naar mama keek zag ik dat ze heel blij was. Heel blij met haar leven, heel blij met haar man, heel blij zonder mij. Deze leven kan nooit stuk en dat wil ik ook niet. 'Mama het is beter dat ik met Anne meega en je later bezoek, deze familie is sterk en ik wil niet dat ik het verpest.' Mama reageerde niet en keek me aan. Haar ogen glinsterden. 'Sa,' 'Sanne,' zei ze met moeite. 'Kijk hoe mooi ze is.' 'Ja mama dat zie ik ook wel, daarom wil ik niet dat zij een zus heeft die weg is gegaan van haar familie, daarom wil ik niet dat ik haar die erge dingen laat herkennen, daarom vind ik het beste dat ik vertrek,' zei ik en ik kon mijn tranen niet bedwingen. Ik wou nu dat Rick naast me zat, een arm om me heen sloeg. Opeens voelde ik een arm om me heen. Huh? Kwamen mijn dromen uit ofzo. Ik keek om me heen en zag David.. Ik pakte zijn arm en gooide het van me af. 'Wat denk jij wel niet, eerst met Rosa zoenen en vervolgens komen flirten met me,' zei ik boos.
'Nee ik flirt niet, ik weet alleen te goed dat je altijd een knuffel nodig hebt op zulke dagen, op leuke maar ook op sommige slechte dagen,' zei David. Wauw gesproken. 'Dankjewel maar voor deze ene keer,' zei ik en gaf hem een knuffel. Ik huilde, alles kwam. Alles die ik heb meegemaakt. Zodat mama het niet zou zien zijn we naar buiten gegaan. Nogsteeds knuffelend. Totdat ik Rick voor me zag. 'Heb je het naar je zin?' Vroeg Rick
'Het is niet zoals je denkt Rickie,' zei ik en werd bang. Ik liep naar hem toe met David achter me. 'Dus dit is David?' Vroeg Rick en keek naar David. 'Nou veel plezier en succes met hem, ik kwam helemaal hier heen om jou te troosten, om jou te knuffelen, om jou blij te maken, maar wat gebeurt er? Ik word verdrietig naar huis gestuurd,' zei Rick. Wauw dat raakte me.
'Nee het is niet zoals je denkt.'
'Het is echt...' Wou David zeggen maar Rick onderbrak hem.
'Jij moet helemaal stil zijn.'
Toen Kiara aan kwam lopen, ging Rick weg. Ik probeerde hem nog bij te houden maar het lukte me niet. 'Kiara ik denk dat het uit is,' zei ik en vertelde heel het verhaal. 'Oke schat, kom thuis dan appen we hem wel,' zei Kiara en we liepen naar huis. Ik appte mama Anne en zei dat ze de groeten moet doen en kleine Sanne een kusje moet geven.
Thuis aangekomen pakte ik mijn mobiel. Ik zocht Rick. Mybabe👫💞.
Zo had ik hem opgeslagen.S❤️R: Rick het is niet wat je denkt, David heeft met Rosa. Hij ging mij troosten omdat ik een knuffel nodig had. Hij was trouwens mijn vriend.
Er kwam een bericht. Een bericht van @R.. Huh hij heeft zijn Whatsapp naam veranderd. Eerst was het R👫S. Maar nu gewoon R.. Ik las zijn bericht
@R.. : je zegt het zelf, hij was trouwens je vriend.
S❤️R : Rick ik hou niet van andere mensen, jij bent mijn hart, jij bent mijn wereld please doe niet kinderachtig😭.
@R.. : daaraan moest je denken toen je zat te knuffelen met je ex.
Ik reageerde niet. Dan moet het maar zo. 'Kiara ik ga niet meer met Rick praten,' zei ik en dat was nu vast. Of toch niet????Hallo mensen, omdat ik met andere boeken ben begonnen, heb ik niet meer veel tijd aan dit besteden. Dit was een hoofdstuk. Misschien kort maar toch fijn. Inspiratie? Dat heb ik ook niet meer érg veel omdat ik enthousiast ben over mijn andere boeken. Nu heb ik een nieuwe boek genaamd: in love with the badboy. Ik ga sowieso wel verder met deze boek, omdat het mijn 1e wattpad boek is en erg belangrijk is voor mij❤️.
X @ffenerrbahce
JE LEEST
SPijT!.,
RomanceSanna&David hebben verkering, maar Anne wilt ook verkering met David. Sanna heeft problemen thuis. Haar moeder wilt weglopen maar telkens betrapt Sanna haar maar op een dag niet.... Ze zoekt haar stiefmoeder op maar daar gebeurd er ook iets ergs waa...