Hoofdstuk6

144 6 2
                                    

(Anne)

Ja en nu sta ik voor de deur van Sanna. Ik heb een lange jas aangedaan zodat niemand buiten mijn kont kon zien. Ik heb mijn haren snel gekruld en ook nog een beetje lipgloss opgedaan. Ik bel aan en Sanna's moeder doet open. 'Hey mevrouw', zeg ik.

Hey schatje, kom binnen.

'Dank u wel',zeg ik en geef haar een kus.

Wanneer ik boven ben gluur ik in de kamer van Sanna en zie dat zij op mijn schatje ligt. Ik klop op de deur en zeg ehm ehm ehm.. Sanna schrikt en doet gelyk haar joggingbroek aan. Als David me ziet word hij blijer. Hij doet een domme gebaar en wijst richting Sanna aan. Sanna is gelijk verdrietig als ze mij ziet en zegt:'Wat doe jij hier. Nou ik kom gewoon even op bezoek. Toen deed ik alsof ik David niet zag en deed mijn jas voor hem uit, zodat hij mijn kont zag. Hij zei:'fietttfieiwww, Sanna heb jij ook zo'n mooie jurk. Ik vroeg express wat te drinken zodat ik kan zoenen met mijn schatje. David begreep het en zei mag ik ook chocola baby?. Sanna kwam naar hem toe en trok aan zijn arm dat hij even moest komen. David kwam ze waren in de hal. Sanna zei:' JIj gaat niets doen met dat meid, oke schatje?. Jaaaaahaaa antwoord David. Sanna wilt David zoenen maar David wil snel naar mij. Dus hij geeft haar toch een zoen. Wanneer David naar binnen is en wij horen dat Sanna naar beneden iss. Gaan we gelyk in haar bed zoenen. David doet zijn handen in mijn jurk. Ik voel iets branden. Maar dit wil ik helemaal niet dit dit... maar toen David bij mijn borsten kwam was het super en ik smeltte.Nu gaat David op mij liggen en gaat met zijn handen in mijn kont terwijl hij ook kusjes geeft op mijn nek. David ligt nu op mijn rug. HIj is niet echt zwaar. Ehm horen we maar we gaan nog steeds verder.

SPijT!.,Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu