{Sanna}
'Mama,mam! w-wat is er ge-gebeurd meneer Gordel?' vraag ik bang
Meneer Gordel wordt rood en zegt vervolgens:'Ze, ze durft je niet aan te kijken.'
'Mam-', ik word onderbroken door mijn moeder. 'Sanna sorry', zegt ze maar kijkt me niet aan. En gaat verder :'İk weet niet hoe ik het zeggen moet, maar ik houd niet meer van je', zegt mijn moeder en kijkt mij 2 seconden aan, ze ziet dat ik tranen in mijn ogen heb. İk durf niks meer te zeggen. İk begin te rennen, ik ren naar huis pak mijn koffer ik vul het in met mijn kleding, daarna pak ik mijn İpod mijn Nintendo 3ds mijn İphone en mijn lader mijn oordopjes en dan neem ik ook een paar boeken mee en al mijn pyjama's. Heel mijn kast is leeg. Ow ik vergat bijna mijn laptop! ik ga eerst even op Facebook. İk zoek mijn stiefzus op en ik kan haar vinden. Ze heeft bij familie mijn vader ook als vriend, bij die gedachte begin ik harder te huilen alsof net niet genoeg was. İk huilde helemaal van de politie bureau tot mijn huis. İk stuur haar een vriendschaps verzoek en ze accepteert het meteen. İk begint te typen: heeejj, ben jij Kiara?
-Ja ik ben Kiara en wie ben jij
Nou ik ben Sanna misschien heb je wel gehoord van mij??
- huh we hebben dezelfde vader bij familie getagt? hoe kan dat? ow ben jij mijn stiefzus of half zus ofs.
Ja nou ik noem het gewoon stiefzus, maar is mijn stiefmoeder er?
-Ja wacht ik roep haar wel zussiex
Nou hoezo stuurt ze mij een 'x' ze lijkt wel lief maar het is mijn vader!
-Hoi ik ben Anne.
Hoi mama', typee ik verdrietig, ik zeg gewoon mama tegen haar.
-Mama? :O ow lieffie, heb je me geaccepteerd eindelijk!!
Nou mag ik komen? ik wil praten.
-Ja tuurlijk, mag het wel van je moeder?
U bent mijn moeder nu MAMA', type ik en begin te huilen.
-Oke ik kom je wel ophalen met Kiara maak jij je alvast klaar?
Okay tot zoo!
-Doeg liefiee!
İk sluit mijn facebook en ik lig op mijn bed en ik val in een diepe slaap. Tot de bel gaat, ik ren naar beneden en ik hoop dat het mijn nieuwe moeder is. İk borstel ondertussen gelijk mijn haar, gooi mijn kam in mijn koffer en doe de deur open. İk zie een mooie slanke vrouw, niet te dik en niet te dun. İk hoor iemand roepen:'Heej zussie!. İk maak mijn nek langer en zie mezelf ongeveer. We lijken best op elkaar. BruinBlond haar net niet op ons kont. Zij is alleen een beetje donkerder dan mij. İk heb bruine ogen en zij ook. We zijn ongeveer even lang, alleen Kiara is 2 centimeter langer. Ze stapt uit de auto en kijk met open mond. 'Wat', zeg ik en glimlach. 'Mama had ik een 2ling??', zegt Kiara. En we liggen in een deuk.
Mensen ik ga een korte alinea houdem over Lissane (echte moeder van Sanna).
{Lissane}
'Waarom zei je dat?' vraagt Meneer Gordel.
'İk kan het gewoon niet aan, ze gaat haar stiefzus nooit accepteren', zeg ik.
Nou ze kunnen ook goed opschieten hoor.
'Dan ken jij Sanna nog niet goed! ik moest gewoon iets bedenken zodat ze niet meer van me hield.'
'Maar waarom dan? ze is en blijft voor altijd jou dochter', zegt Meneer Gordel.
Ja schat, maar dat gaat nu niet zo, ik kan ook niet terug naar huis.
Schat? hmm.. kom dan bij mij?
Heb je geen vrouw ofzo?
'Nee ze is ook overleden', zegt Rick Gordel droevig.
'Nou dan zijn wij bestemd voor elkaar',zeg ik en sta op, loop naar Rick en zit op zijn schoot. Hij kust me en we beginnen te lachen.
JE LEEST
SPijT!.,
RomanceSanna&David hebben verkering, maar Anne wilt ook verkering met David. Sanna heeft problemen thuis. Haar moeder wilt weglopen maar telkens betrapt Sanna haar maar op een dag niet.... Ze zoekt haar stiefmoeder op maar daar gebeurd er ook iets ergs waa...