'Kiara', zeg ik wanneer we richting huis fietsen METT Simone'denk je dat het ooit goed komt met mijn moeder en ik?'
Waarop Kiara antwoord;'K denk het wel, maar dan laat je me niet alleen.'
Neee, echt niett
Dan kijken ik en Kiara naar Simone, ze ziet er wit en verdrietig uit.
Dan besluiten we te stoppen en te gaan praten. We stoppen bij het pleintje vlakbij ons huis.'Simone wat is er, je ziet zo wit en verdrietig,' vraag ik
'Nee niks hoor,'zegt ze en begint te huilen.
'Weet je het zeker schat?' Zegt Kiara
Simone kijkt op en vraagt;'schat?'
Nu weten we wat er aan de hand was, ze dacht dat we haar niet mochten.
Kiara was een beetje verlegen maar praatte dapper:
'Kijk simone, ik ken je al heeeeeel lang. Ik ken je ook heeeeel goed, dus ik laat je niet zomaar in de steek. Oke ik kom me zusje tegen na al die jaren, we dachten zelfs dat ze ons haatte. Dus misschien ga k wel wat vaker om met haar, omdat zij mijn zusje is en ook een nieuweling is. Maar schat onthoudt dat jij op nummer 1 als vriendin staat schatje. Tuurlijk staat Sanna ook op nummer1 maar dan als zusje. Ik vind zusje beter passen dan bij vriendin bij haar. Dus baby, heb je het begrepen, maar ik vond het niet leuk dat je Sanna wou scheiden van mij, omdat ik haar nog net had gevonden. Maar schat wij blijven altijd samen oke? Niet meer huilen om dat gedoe.'
Wauw dat was erg goed van haar
'Wauw dankje schat, maar ik heb nog een probleem thuis. Mijn moeder ligt in het ziekenhuis, omdat ze is aangereden. Toen Sanna begon over haar moeder, dacht ik aan mijn moeder en wou ik ook dat jullie met mij praatten. Dat is het dus schatjes.' Zegt Simone
'Ahnw schat, ik weet hoe het voelt zonder moeder thuis, ik heb nu nog mijn moeder Anna, maar waarom wou je ons scheiden dan?' Vraag ik en knuffel haar, Kiara doet het ook
Omdat ik dacht, dat, dat, als mijn moeder overleed niemand met mij zou omgaan en niemand naar mijn verhalen zou luisteren en laten uitpraten. En omdat Ki jou heeft dacht ik dat ze me ook niet kwam helpen.
Nu vind ik het erg erg erg zielig voor Simone.
'Simone voordat moet je alles met ons delen oke?' Zegt Kiara en Simone knikt en we omhelsden elkaar lang totdat we iemand horen gillen.
'Sanna!' Hoor ik een jongens en een meisjes stem
Dan zie ik wie deraan komtt! David&Roos.
'Nee, David, Roos, nee blijf uit mijn buurt!' Gil ik
Wanneer ik Roos zie, sta ik stil. Ze staat hand in hand met David.
'Roos?' Zeg ik'Nee we hebben niks,' zegt David
'Daarom zitten jullie in elkaar geknoopt, donderop bij Sanna, ze wilt jullie niet', zegt Simone
Roos luistert niet naar haar en zegt;' je moeder is bevallen.'
Maar dat, dat kan niet, ze was met een paar maanden zwanger
Jaa, helaas is het baby te vroeg geboren, 4 maanden te vroeg en je moeder ligt nu in het ziekenhuis en slaapt al 2dagen.
Wat? Maar als ze dood is?
Daar heeft ze 90% kans op, maar je moeder zei bij de bevalling steeds Sanna
Jaa, baby gaat ook Sanna heten he, logisch
Kom je mee, Sanna, doe het voor mij schat
Sorry dat ik dit zeg Roos, maar jij bent nu verledentijd en ik ga nu niet naar mijn moeder nadat ze zoveel dingen heeft gedaan met mij. Altijd heeft ze verkeerde dingen vertelt over Kiara en mijn moeder Anne, terwijl ze super lief zijn.
'Dus je woont nu bij hun? En watt... Ben ik verledentijd?' Nu begint Roos te huilen en rent weg.
'Sorry Roos, sorry', schreeuw ik nog achter haar. Terwijl ik David zie renne achter haar aan.
Ik draai me om en zie Kiara huilen nu echt;' Wat is er schat?' Vraag ik
Je kwam super leuk voor me op schat, maar mijn stiefmoeder zit in de gevaar en daar kan ik dus niet tegen, zij is de vrouw die jou 9maanden in haar buik heeft gehouden, je kan haar nooit terugbetalen schat.
'Ki heeft gelijk schat, je kan haar niet opnieuw dragen 9maanden, nu heeft ze de kans, de kans dat ze dood gaat. Dit is dus ook jou kans', zegt Simone.
Ik draai me om en wil weglopen, maar keer me terug en knuffel Ze allebei, dan barst ik in huilen uit.
'Roos was mijn allerbeste vriendin, mijn alles, mijn schat, nu heb ik haar in de steek gelaten en moet ze met Anna in die oude wijk omgaan', zeg ik nog steeds huilend
'Hoezo alleen met Anna?' Vraagt Simone
Omdat wij enigste kinderen waren in die lange straat, op de strand zijn er alleen toeristen en dergelijke maar die gaan ook gelijk weer weg, dus Roos heb ik gewoon gegeven aan, aan Anna
'Oh😁,' zeggen Ki en Simone tegelijk, dan barst kiara ook in huilen uit en ik denk dat Simone aan haar moeder dacht, want ze begon ook te huilenn...
JE LEEST
SPijT!.,
RomanceSanna&David hebben verkering, maar Anne wilt ook verkering met David. Sanna heeft problemen thuis. Haar moeder wilt weglopen maar telkens betrapt Sanna haar maar op een dag niet.... Ze zoekt haar stiefmoeder op maar daar gebeurd er ook iets ergs waa...