Hoofdstuk 12 Berichten

125 7 3
                                    

heeejj ik ben van plan om nog een boek te schrijven, ik hoop dat jullie die boek ook lezen. Veel succes met het lezen van deze verhaal. PS: LET NIET OP DE SPELFOUTEN! ;P

{Sanna}

'Kiaraa!lieve zussie,wakker wordeh!"gil ik. We sliepen op dezelfde bed. İk sliep bij de voetjes van Kiara en zij bij mijn voetjes. We sliepen pas om 4 uur 'snachts en het is nu 7 uur. 'Haaayy schat, ben wakker', zegt Kiara en gaapt heel hard. İk lig in een deuk van het lachen.

'Mijn meisjes', zegt mijn moeder en komt de kamer in' vandaag gaan we shoppen, kleed je aan om 8 uur gaat de stad open en ook la Chika vandaag.

'Yessssss LaChika!' gilt Kiara.

Wat is er zo bijzonder aan die 'LaChika'? vraag ik.

Nou zussie, er zijn heleboel leuke kleding enz.

"Ow nou dan houd ik er vast ook wel van", zeg ik en we lachen met z'n 3en.

İk open mijn telefoon en ik wacht tot hij aangaat. İk hoor "plingg" dat betekend dat hij aan is. İk pak hem en zie 2 whatsApp berichten. İk open hem en ik zie een van mijn moeder die ik als "onbekende vieze leugenaar" heb opgeslagen. ik begin te lezen :

hej lieve meid. ik heb het hier erg gezellig. Je wilt het niet weten maar ik ben zwanger. Van MeneerGordel. Hij is zo'n schattt!. Ik ben al een week zwanger. Je kan wel weglopen of me niet aanneme thuis, dan mag je wel weten dat ik nu nog gelukkiger ben. Meneer gordel had mij gelyk op zijn schoot getrokken en toen hebben we lang gezoend en toen vroeg hij me mee naar zijn huis, omdat we dachten dat jij mij niet zou accepteren. Nou meissie: ik ben heel blij met onze nieuwe Sanna! ik vergeet je snel. Tot nooit. Als jij mij niet wil, willen ik en je poeppielollie papie en Sanna je ook niet.

Ik begin te huilen. Kiara is gelukkig haar haar aan het kammen in de badkamer. Ik mag niet huilen. 'Sanna niet huilen Sanna' hoor ik in mijn oor. Ik stop met huilen en stuur een berichtje terug:

Hoe durf je me nog een app te sturen. Hoe durf je te gaan met meneer Gordel. Hoe durf je je baby Sanna te noemen. EN JA IK WIL JE NIET. VIEZE VIEZE TRUT. ik ben van huis dus ga maar met die lelijk arrogant politie agent. Ik ben nu bij iemand die veeeeeeel liever dan je is. Veeel liever! veel liever!.

Ik huil en ga dan verder:

zij zorgt nog goed voor me. Ik ken haar niet maar wil nu al voor altijd bij haar blijven. Doeiiii vieze lelijke arrogante vrouw!

Nou het boeit me niet. Ow ik had nog een bericht. Ik kijk even en zie dat het van "PolitieagentGordel" is. IK open hem en lees:

Hai meid. Je moeder is erg boos op je. Dat mag je haar niet aan doen. Ze is je moeder, ze heeft je 9 maanden gedragen. Volgens mij was je wel te zwaar ;))

Kan hij daar nog om lachen! ik type gelyk een berichtje als ik zie dat hij online is:

mafkees, ik d8 dat je een politie was, niet verdwaalde mensen lover ofzo. Je moet niet doen alsof die vrouw er niet is ofzo, ik weet alles. Ik ben veilig hiero. Geen zin om met jullie te praten stelletje kleuters.

Ik zie een tekentje ✔, dat betekend dat hij het heeft gelezen. Ze lachen me nu zeker uit, maar ja. Een beter moeder als die van KIara kan je niet wensen.

SPijT!.,Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu