H28

12 0 0
                                    

Ja ik zie het goed. Rick met een Anne die huilt. Rick heeft haar gewoon in zijn Armen. Niet mijn exmoeder Anne maar die hoer Anne. Eerst David en nu Rick? Ik liep naar ze toe.

'Vieze vuile tering......' Ik hield me in;' EERST DAVID EN NU RICK ? WAT VOOR EEN MEISJE BEN JIJ !' Schreeuwde ik.

Rick hield me tegen.

'JIJ OOK WAT VOOR EEN JONGEN BEN JIJ. JIJ WAS HET ENIGE JONGEN DIE IK VERTROUWDE EN DAN KOM JIJ MET MIJN GROOTSTE VIJAND!' Ik schreeuwde het uit van de pijn en ik zag Rick lachen. Wat the piep die fucking jongen lacht gewoon nog. Ik rende weg. Naar huis.

Ik klopte en belde aan. Ik ben mijn sleutels vergeten. Huh wtf. Wat doet zij hier?!

'Hoe durf jij nog hier te komen?, rol weg ajb,' zei ik geïrriteerd. Ik wilde lachen door mijn reactie 'rol weg' wat was dat hhh.

'Ik wil praten,' zei Kiara droog. Ja zij stond nu in mijn huis voor mij en doet de deur voor mij open.

'Ok, wildan ik wil ook veel,' zei ik bot. Toch liep ik naar mijn kamer met Kiara achter me. Ik zag een ballon op de grond wtf dude? Ik ben morgen jarig maar helaas ben ik dan niet thuis. Moet ff voor school een project etc doen.

'Sanna sorry voor alles. Ik realiseerde pas later wat mijn moeder heeft gedaan. Maar gurl het is en blijft mijn moeder you know baby girl? Ookal heeft ze het gedaan, ik kan haar niet laten gaan meid. Je noemde mijn moeder een hoer maar het ligt niet alleen aan haar. Onze vader kon ook, als hij zoveel van je moeder hield, mijn moeder afwijzen. Dat heeft hij niet gedaan. Mijn moeder vroeg niet dat ie elke nacht zou komen. Onze vader kwam. Sorry Sanna maar ik kan niet zonder je, maar ook niet zonder mijn moeder. Zij is degene die mij 9 maanden heeft gedragen. Die een probleemkind heeft hhh,' zei ze en lachte.

Ik begon ook te lachen.

'Ahw laat dat onderwerp joh, loveyou en eindelijk heb ik je back,' zei ik en knuffelde haar stevig.

'Wat met onze ouders heeft te maken is verledentijd. Papa is er helaas niet, mama is er overheen en heeft een kleintje. Alles gaat prima. Alleen moet je geen sorry verwachten voor je moeder.'

'Ja iknow schat, laat het gewoon. En ja helaas is daddy weg. But kom naar beneden wil wat drinken.' Zei Kiara. Dude oke? We waren net beneden.

Net toen ik de deur wou openen zag ik slinger van onder de deur uitsteken. Maar het was helemaal donker in huis. Behalve mijn kamer maar die is nu ook donker.

'Zet die lamp aan ik begin bang te worden kill,' zei ik lachend. Ik zag Kiara niet maar voelde gewoon dat zij ook moest lachen. Ik deed de deur open en Kiara het licht aan.

'SURPRISE MA LADYYYYY,' hoorde ik Mama schreeuwen. Ja mijn eigen moeder. Daarachter zag ik David, Roos, Nick, Rick, Anne, kleine Sanne, Simone, Irem, Mo. Omg wat had ik Roos toch gemist, eerlijk gezegd Simone ook. Tuurlijk de andere ook. Mo en Irem waren een stelletje. Echt goals. SURPRISEEEEEE,' schreeuwde iedereen.

'Omg,' kreeg ik eruit en er kwamen allemaal confetti op me vallen en rozen. Ook nog eens ballonetjessss. Ik begon te huilen. Letterlijk tranen rolden over mijn wangen heen.

Anne liep naar me toe. Ookal was ik boos op dr, ik hield wel van haar. Zo lang ken ik haar al eh.

'Hai San, heb je zo erg gemist. Ik wil je vijand niet meer zijn. Dat met Rick hadden we expres gedaan zodat jij naar huis zou rennen. But gurl loveyou?' Zei ze soort van vragend. Rick kwam lachend aanlopen.

'Omg girl loveya back, vonki.' Zei ik. Vonki was onze bestie woord. Heeeeeel lang geleden toen we besti waren. Dit was dus gewoon het antwoord zovan dat ik echt erg van der hou.

'Omg vonkiiiii,' zei ze en knuffelde me stevig. Na een paar uurtjes dansen, film kijken en alles etc. Had ik eigenlijk nog geen slaap. We speelden flesje draaien. Ik ken iedereen hier goed goed dus ik vertrouw ze wel.

Wauw gelijk ronde 1. Anne en Rick. Dude.
Anne keek me aan en ik lachte. Wauw heb der gewoon back en KiKi ook. Met Simone heb ik ook lang lang gepraat, waarom ik niet meer naar school ging etc.

Anne ging richting Rick de lip, ik werd wel jaloers. Maar net toen ze naar Rick ging kwam ze bij mij aan en gaf me een kus op mijn wang.

'Dude ik weet dat jij erg jaloers ben, het is net goed baby girl HAHAH,' zei ze en lachte.

'Anneeeee sooo je kent me zo goed he, ben echt blij dat het goed is vonkeeeeey,' zei ik overdrijvend.

'Hallo mijn kus nog,' zei Rick opeens

'Wat, o meneer. Wil je zo graag een kus van Anne. Die neppe huil actie heeft volgensmy geholpen eh.....' Ik wilde verder praten maar hij onderbrak mij.

'Nee sukkel, ik wil een kusje van jou,' zei hij en ik sprong letterlijk op hem. We vielen naar achter. En nogsteeds zoenden we.

'Oke Rick draai nou maar,' dat was Irem. Volgensmij wilt ze zo graag zoenen ofzo hahahahahah. Ik ga bijna los door mijn reacite.

Rick draaide.

'Oke nee nu even serieus, bij wie het ook komt iedereen zoent gewoon ja. We zijn toch allemaal vrienden,' zei ik en iedereen knikte.

'Iemand jaloers? Die mag het nu zeggen zoniet doen we het gewoon.'

Had ik het maar niet gezegd. Rick draaide en het kwam bij dat ik Mo moest zoenen. Irem de vriendje ja. Ik keek Irem aan.

'Denk aan wat je net zei bae, ik vertrouw op jou,' zei ze en ik knikte. Mo was wel knap. Heel knap zelfs. Hij heeft nu een nike tech pak aan. Die grijze. Zo die staat het zo erg he. En Irem heeft rode van die aan dus zijn ze echt goals.

Ik ging rustig naar Mo de lippen. Mo keek me aan en het leek gewoon alsof hij mij riep. Omg wat gebeurde er. Iedereen keek ons aan. Ik kon er niet meer tegen.

Ik begon hevig te zoenen. Hij gaf mijn tong toestemming en hij ging door mijn haar met zn handen. Waarom laat hij niet los? Vind hij het leuk ofzo. Ahnw fuck it ik ga gewoon verder. K voelde Rick en Irem gewoon kijken naar ons, maar deze lippen waren gewoon..... Ik zag dat ik op zijn schoot was terecht gekomen.

'HALLO? Oke toestemming wel maar jullie gaan bijna nakken hiero,' zei Irem en trok aan mn haar.

'Wow wat gebeurt er, dacht dat het Rick was ofzo,' zei ik. Gelukkig geloofde Irem het. Ik keek Mo aan, hij knipoogde. Wauw. Ik keek Rick aan. Hij keek niet eens naar mij.

Wauw, nu is het gewoon dat Irem Rick moet zoenen.

'Nee daar ben ik het niet mee eens,' zei ik.

'Oh toen jij net mijn baby bijna ging doorslikken was je het er wel mee eens, nu is het mijn beurt,' zei Irem en ze lachte. Hhh oke. Ze heeft gelijk. Had ik het maar niet gezegd dat we vrienden waren en het gewoon mocht.

Irem ging op zijn schoot zitten. Terwijl ze aan het zoenen waren. Wow dit was volgensmy heftiger. Rick de handen gleden naar haar borsten maar hij durfte ze niet aan te raken. Omdat Mo deed alsof zn keel pijn deed.

'Hallo en dan zeg jij dat ik jou bae inslik, the fuck ga weg van hem ofzo,' zei ik en trok ook aan haar haar.

'Beter stoppen we anders gaan Irem en Sanna ruzie maken,' zei Simone.

'Youre right baby,' zei ik . We gingen op de bank zitten. David daarnaast Simone naast Simone zat Rick, Ik naast mij Mo. Jaaaaaa ik heb dervoor gezorgd HAHAHAH. Naast mij zit Irem.

'Ik ga even drinken halen,' zei Irem.

'Ik ga even naar de wc,' zei Rick na 2 minuten. Ik keek Mo aan.

'Denk jij aan wat ik denk,' zei Mo. We gingen lachen. Hij pakte mijn hand en we gingen richting de keuken. Bij de deur hoorden we stemmen. Irem en Rick.

'Je zoent echt goed,' zei Irem.

'Haahah jij ook hoor beauty,' zei Rick. Ik keek Mo aan en trok hem mee naar mn kamer.....

Hey, na een lange tijd weer een hoofdstuk !!. Jullie mogen best wel vote gooien hoor, loveyou all people !!. PS: dit hoofdstuk had ik blijkbaar al geschreven, maar niet gepubliceerd. Heb een paar dingen veranderd, veel leesplezier !. :)

SPijT!.,Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu