9.Bölüm

676 74 10
                                    

-----------------------------------------

Leyla Çetin

Gözlerimi açtığımda karşımda Mehmet Ali'yi görmek beni çok mutlu etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi açtığımda karşımda Mehmet Ali'yi görmek beni çok mutlu etti.En mutlu uyandığım sabahlardan biri bu.Gülümseyerek Mehmet Ali'nin yüzüne baktım.Tuttuğu elimi dudaklarına götürüp minik bir öpücük bıraktı.Yüzümdeki gülümseme genişledi.

"Günaydın"

"Günaydın,canım"

"Nasılsın bugün?"

"Güne seninle başladığım için gayet iyiyim şuan.Tek ihtiyacım olan,kahvaltı" Yerimde doğrulup saçlarımı düzelttim. "Hemen hazırlarım"

"Başka yerde yaparız diye düşünmüştüm.Olur mu?"

"Marinaya mı gideriz?"

"Daha işlek ve gözleme yapan bir yere"

Hevesle başımı salladım ve yataktan kalktım.On beş dakika sonra ikimizde hazırdık.Freud'u Nalan ablaya emanet edip arabaya bindik.Arabayı çalıştırmadan önce elimi tekrar öptü.

Yolda ilerlerken telefonumu kontrol ettim.Babam iki mesaj atmış.

-Hülya,iki gün sonra defnedilecek.

Ona göre burada olun,kızım-

-Tamam,baba-

Yine kafamda Mehmet Ali'ye nasıl söyleyeceğimi tarttım.Bugün gerçekten mutlu göründü gözüme.Dün gece birlikte uyuduğumuz için olabilir,düşüncesi bile içimi kıpır kıpır etti.

Daha az önce kardeşinin gerçekliğini öğrenmişken,hislerimi yorumlamak bencillik mi?

"Ne düşünüyorsun?" Gülümseyerek ona baktım. "Hiiç...Yol biraz uzamadı mı?"

"Geldik,beş dakikaya park ederim arabayı"

--------------

Kahvaltı için sipariş ettiğimiz her şey geldi.Çayımı yudumladım.Mehmet'in morali bozulabilir ama söylemem gerek.

"Mehmet" Çatalındakini ağzına attı,tek kaşını kaldırarak baktı. "İki gün sonra cenaze yapılacak...Biletlerimizi alalım" Yavaş yavaş başını salladı. "İçime doğmuş sanırım.Ben de iki güne kadar dönelim,diyecektim"

"Çok üzgünüm" Uzanıp elimi tuttu. "Biliyorum.Tatilimize devam edelim.Geriye döndüğümüzde üzüleceğiz zaten"

"Kafanı dağıtabiliyor musun?"

"Sen varken,evet" Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. "Tamam.Ben de konuyu açmayacağım o zaman"

"Kabul...Kahvaltıdan sonra biraz yürüyelim mi?"

Bıçak SırtıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin