10.Bölüm

621 59 17
                                    

-------------------------------------

Leyla Çetin

Bu kez erken uyanan ben oldum.Mehmet,sırtüstü uzanmış,kollarını iki yana açmış halde uyuyordu.Bir kolu başımın altında kalmış.Ona iyice yaklaştım...Sığınır gibi başımı göğsüne yasladım.

Dün gece öpüştük.Daha doğrusu Mehmet beni öptü.

İlk öpücüğünü almış bir genç kız gibi sevindim.İçim coştu,heyecanlandım.Hatta yenilendim.Geçmişini unutup yeni bir sayfa açtı kalbim.Bütün savunmalarım yıkıldı.Artık Mehmet Ali'ye tamamen bağlandım.Öpücüğü bunu sağlayan değil,onaylayandı.

Ben ne hissediyorsam,Mehmet de bana karşı aynılarını hissediyor olmalı.

Ben ne hissediyorum?

Onu gördüğümde,onun yakınında olduğumda içimde büyüyen heyecana dur,diyemiyorum.Ellerim terliyor,hareketlerim kontrolümden çıkıyor,bazen düşünme yetimi kaybediyorum.Her zaman yakınında durmak,kokusunu solumak...ona sığınmak istiyorum.

Beni görsün,bilsin,duysun...Saçıma dokunsun,elimi tutsun,ağlayacaksa yine benim omzumda ağlasın....Gideceği,varacağı tek yer,benim yanım olsun.

Aaahh aahhh! Bunca kargaşasının içinde bir de aşık oldum.

Gülümseyerek tekrar yanağından öptüm.Bu kez derin nefes aldı,yüzünü sıvazladıktan sonra gözlerini açtı.Başını bana çevirdi,birkaç gündür kısaltmadığı sakallarını okşadım.

"Günaydın"

Diğer tarafa açtığı kolunu belime koydu,beni kendine biraz daha yaklaştırdı,alnını alnıma yasladı ve gözlerini kapattı.Yakışıklı yüzünü inceledim.

"Günaydın,birtanem"

Evet...Sadece senin 'birtanen' olmak istiyorum bundan sonra.Bana hep böyle seslen...

"Kahve içelim mi? Kahvaltı da hazırlayabilirim" Gülümsedi,gözlerini açtı. "Biraz yatakta kalalım" Ellerimi geniş göğsünün iki yanına yerleştirdim. "Oluur"

"Leyla" Adımı dudaklarından duymak bile kanımı kaynattı. "Efendim"

"Dün gece bir şey oldu...Daha doğrusu,bir şey yaptım" Gözlerini gözlerime dikti. "Hatırlıyorum" Gülümsemeye çalıştım ama suratındaki sert ifade değişmedi.Açıkcası endişelenmeye başladım.

"Unutalım"

Dünya durdu sanki.Şoka girdim,resmen.Gözlerim doldu,şaşkın şaşkın Mehmet'e baktım.Yeniden gülmeye başlayıp dudaklarıma kapanınca hislerim tamamen karıştı.Öpücüğün etkisiyle gözlerimi kapattım.Aklım başıma gelince geri çekildim.

"Mehmet,kendinde misin? Ne diyorsun,ne yapıyorsun ya?" Kıkırdayarak yüzümü ellerinin arasına aldı.

"Şaka yaptım.Tepkini merak ettim.Tam da istediğim tepkiyi verdin ama.Gözlerin buğulanınca ne kadar doğru bir yerde olduğumu anladım" Kollarının arasından kurtulmaya çalıştım.

"Oyun oynuyorsun benimle.Üstelik daha ilk sabah! Pes yani" Uyandığından beri gülüşü yüzünden silinmiyor,neredeyse. "Neyin ilk sabahı?" Bakışlarımı önüme sabitledim. "Yaşadığımız her neyse işte"

"Bunu daha düzgün bir şekilde yapalım" Yatağın içinde oturdu.Elimden tutup benim de oturmamı sağladı.Karşılıklı bağdaş kurduk. Yeni hamlesini deli gibi merak ettim.Az önce ki 'şaka'sından sonra kendime gelmem epey vakit alacak.Ciddi olsaydı,gerçekten unutmamı isteseydi,yıkılırdım.

"En zor zamanımda karşıma çıktın ve hep yanımdaydın.Arkadaşım olarak kalman en iyisiydi belki..Ya da babana göre böyle olması gerekiyordu ama ben seni ne zaman görsem kalbimin sana yönelmesini engelleyemedim,Leyla.Çok ciddi ilişkiler yaşayabilen bir adam değilim.Seninle her şeyin en doğru şekilde ilerlemesini istiyorum.Senden çok hoşlanıyorum..Bana,dengesiz ruhuma,acılarıma katlanmaya var mısın? Sevgilim olur musun?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bıçak SırtıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin