*in camera hotelului (4a.m.)*
(Bzzzt-Bzzzzt)
-Ah..cine e?intreaba obosita Diana ridicandu-se.
-Mhm..
-Derek?
-Da,da,ce e?
-Ti-a bazait telefonul...
-Mhm..mormai din nou Derek luand perna in brate.
Diana se ridica si se duse la telefonul lui Derek.
*Nick*
Frate! Scuze ca-ti trimit mesaj acum,stiu ca esti cu Diana,doar ca am probleme! Sunt tot in Flint,doar ca acum sunt intr-o casa derapanata.. te rog,este de..
*mesaj incheiat*
Diana fugi catre Derek si incepu sa-l zgaltaie.
-Derek! Nick are probleme!
-Ce?
-Oh,Doamne! Haide!
-Ce spuneai de Nick?
Nu apuca sa mai puna intrebari ca Diana il apuca de brat si-l trase afara.
-Doamne! A luat masina..Derek,haide pe motocicleta! Voi conduce eu.
*2h mai tarziu*
Diana conduse pana la fiecare casa mai derapanata,dar nimic.
-Diana..
-Da?
-Daca este in Flint,dar nu in oras?
-Adica?
-Poate este in padure sau ceva..
-Ai dreptate!iar apoi Diana se rasuci la 180 de grade.
Imediat ajunsera si in padure,iar Diana il sperie pe Derek caci conducea cu 120 km/h intr-o padure plina de copaci.
-Diana,mai incet!
-Trebuie sa-l gasim!
-O sa ne omo..(ramase fara cuvinte)
-Cred ca am ajuns..ia-ti pusca cu sar,sarea si restul..
Se apropiara de usa,iar apoi intrara usor. Acolo,atarnat de un tavan era Nick. Derek ii facu semn fetei sa faca liniste. Vrura sa se apropie,dar apoi o silueta imbracata sobru le aparu in cale.
-Baiete,spune unde e fratele tau!
-Nu..nu stiu!
-Ok,inca o taietura!striga necunoscutul si-l taie pe abdomen cu un cutit.
-Nick!striga Derek facand cativa pasi in fata.
-Mai,mai! Pe cine avem aici?!spuse strainul,iar apoi ranji dintii sai ascutiti. Ridica putin privirea si palaria,iar apoi i se observara ochiii mov,stralucitori.
-Da-i drumul!
-Ca de nu ce? Diana,te poti arata!ea ramase inca ascunsa si lipita de perete. Vino aici!iar apoi Diana fu trasa langa demon,ca de o putere necunoscuta.
-Fugite de me,pecus!
-Oh,draga..magia ta n-are efect asupra mea.iar apoi Diana fu lipita de perete.
-Da-le drumul!striga Derek.
-Oh.. imi pare rau,dar nu voi face asta momentan.iar apoi elibera un ras malefic.
-Ce..
-Shhhht! Pentru inceput,eu sunt Drake. Un demon puternic si etc. In fine...Diana si Nick se schimbara radical la fata.
-Tu mi-ai ucis tatal!urla Nick. Jur sa te ucid!
-Haha! Doar ca..Derek este fiul meu si de aceea Jo m-a vrut mort.Hehe..
-Nu e adevarat!urla Derek catre el,iar apoi sari la gatul sau. Drake il impinse.
-Calmeaza-te! Mama ta a fost unica,iar tu mai ai si alti frati pe jumate demoni. Tu,Sam,Jake,Daniel,Eathen,Stephany,Charlott,Marry,Marc,Dylan si Scott. Haha!
-Taci!urla Derek.
-Doar gandeste-te! Toti puteti misca orice! Toti mai aveti putin si faceti 22 de ani. Dar toti aveti cate o abilitate speciala!
-Serios?! Cum ar fi?
-Puterile ti le poti folosi si antrena inainte de 22 de ani,dar la acea varsta doar cei mai buni vor ramane in viata. Va puteti duela pe vietile voastre,iar castigatorul primeste si puterile celui invins!
-Taci!striga Derek,iar apoi ochiii sai devenira argintii cu dungi albe ce se miscau.
-Oh..deci tu esti fulgerul! Daca te concentrezi iti poti elibera aripile! Dar vreau sa-ti fac cunostinta cu 2 dintre fratii tai. Mhm... Charlott,Marc! Veniti!
Se aratara 2 persoane,un baiat si o fata. Fata era blonda cu suvite inchise,iar baiatul era brunet.
-Hei,fratioare!spuse baiatul,avand o voce destul de groasa si sobra. Eu sunt Marc,iar ea Charlott.
-Hei,Derek!si o voce feminina si sobra se auzi din nou de la ei.
-Voi nu sunteti fratii mei!striga el furios,iar apoi Marc fu lovit de un fulger trecut prin fereastra sparta alaturata.
-Marc,nu!striga Charlott. Vei plati pentru asta!
-Incetati! Derek,acum ai puterea vantului si fulgerului. Iti poti creste aripi mari cu care se zbori. Ai sansa la o putere mai mare!Nick si Diana nu puteau spune nimic caci Drake le blocase gurile,astfel ca nu le puteau deschide.
-Te omor!striga Charlott,iar apoi pielea i se acoperi cu solzi,ochiii devenira verzi si ca de soparla,ii crescu o coada,iar din degete ii crescura niste ghiare lungi.
-Charlott,inceteaza!striga Drake.
Dar ea nu-l asculta si sari sa-l omoare pe Derek.
El cum nu stia sa-si foloseasca puterile,doar se ferea.
-Derek,concentreaza-te sa-ti creasca aripile! Cere ajutorul vantului si a fulgerului!
-Nu,eu nu voi fi ca tine!
-Tu nu vei mai fi deloc!steiga Charlott.
Ea il arunca intr-un perete,iar cand se ridica Charlott ii infipse unghiile lungi in abdomen.
*Va urma*
---------------------------
Drake(personaj secundar)
Charlott(personaj episodic)
Marc(personaj episodic)
CITEȘTI
The Exorcist - Demonul Drake
ParanormalNick a devenit un exorcist impreuna cu fratele sau,Derek. Ei pe langa exorcism se mai ocupau si cu vanatul unei varietati de bestii ale intunericului. Au devenit asta dupa ce tatal lor a fost ucis de un demon sub ochiii lor inca din copilarie.