Capitolul III - Blackwall #2

52 2 1
                                    

*acasa la Steven*
Derek intra furios si incepu sa raga si sa se traga cu mainile de par
-Unde este Nick?intreaba speriat Steven.
-Nu!striga Derek si incepu sa planga. Isi apleca capul si ii raspunse incet. Wendigo mi-a luat fratele..
-Poftim? Oh..chiar imi pare rau.
-Nu! Voi merge dupa el! Voi face o bomba cu sare! Va sari in aer acel loc si va fi si sare! Il omor pe Wendigo!!!!!!
-Derek! Calmeaza-te!
-Nu-mi ordoni ce sa fac! Este fratele meu si singurul care m-a ajuat la nevoie! Trebuie sa gasesc o cale sa-l tin blocat pe wendigo cateva minute.
Linistea se asternu in incapere,iar Derek cauta solutii pe internet. Gasise o incantatie in limba latina care l-ar fi tinut blocat o perioada scurta. Acea incantatie putea fi facuta de oricine,nu doar de vrajitori.
-Am plecat!spuse Derek indreptandu-se catre usa.
-Stai! Derek,stiu o vrajitoare pentru a face incantatia cu succes. Sta in apropiere,imi este vecina
-Nu pun si alte vieti in pericol!iar apoi tranti usa si se indrepta catre padure.
*in padure*
Derek alerga in padure cautand o pestera sau ceva in care s-ar fi putut ascunde Wendigo.
Ajuns in centrul padurii,vazu o piatra mare cu o gaura in ea.
*gandurile lui Derek*
Sigur este aici! Il voi ucide! Dar cum poate trai in ceva asa de mic?
**
Derek se apropie usor,iar apoi intra. Privea in jur cu o pusca incarcata cu sare si cu o lanterna lipita de ea.
Se uita incruntat in incapere,iar apoi ajunse la o rascruce. Facu cercul specific capturari la capatul a 3 dintre drumurile acelea subterane,iar apoi la capatul celui de-al patrulea vazuse niste persoane agatate de tavan. Aveau mainile si picioarele legate si erau raniti. Numarul lor era de 5 persoane. Era unul din politistii disparuti,un adolescent,un copil, un trup de nerecunoscut caci era sfasiat si..Nick!
-Oh,fatioare! Hei,esti bine?intreba el apucandu-l de fata si privindu-l
-Da,doar putin slabit.
Derek isi desfacu fratele,iar apoi amandoi se apucara sa ia pulsul,iar cei morti ii lasa acolo,eliberandu-i doar pe cei vii.
Deodata,se auzeau niste pasi si un marait.
-Fratioare,asta ne-a fost...
Doua umbre incepura sa se vada in lumina provocata de lanterna lui Derek,iar apoi aparura 2 siluete si baietii simtira o usurare.
-Doamne,Steven!striga Derek. Ea este vrajitoarea?
-Da,ai pus bomba?
-Acum.iar Derek puse bomba.
-Vrajitoarea aceasta,Diana,a pus ultimul semn afara. Sa mergem!
-Doar sa luati politistul si copilul. Ei mai sunt in viata. Eu il voi ajuta pe Nick.
-Ok.
-Steven?intreba Nick.
-Da,ce e?
-De ce ai marait mai devreme?
-Nu am marait...
-O,doamne! Fugiti afara acum!
O luara la fuga,dar nu apuca sa iasa ca Wendigo le iesi in cale si cu balele curgandu-i maraia.
-Suntem morti!striga Nick.
-Nu! Il voi distrage eu! Voi duceti-o pe Diana si restul afara. Diana sa faca incantatia!spuse Derek
-Risti sa ramai prins aici!striga ea.
-Fa-o!
Iar apoi toti iesira afara. Derek ramase inauntru si tot impusca bestia sa le dea timp.
Bestia reactiona brusc,iar apoi il lovi si-l tranti la pamant. Ii rupsese pusca si lui Derek ii sangera fruntea.
*afara*
-Haide,Diana! Fa incantatia! O sa fie omorat si poate si noi!striga Steven.
-O sa ramana blocat acolo!
-Diana,fa-o!striga Nick. Imi cunosc fratele,va reusi!
-In regula.. Clausus hoc Wendigo tenebris circuli . Wendigo , quia anathema est manere fixam in circulos eorum !
*in pestera*
Derek era incoltit de bestie,iar apoi observa unul din cercuri luminandu-se. Acela era singurul apropiat de el. Daca termina acea incantatie ar fi ramas si el blocat.
Derek isi scoase briceagul si-l taie la fata,iar apoi o lua la fuga. Incantatia tebuia spusa de 3 ori.
*afara*
-Haide,Diana! Mai repede!spuse Steven.
-...in circulos eorum.(2) Clausus hoc Wendigo tenebris circuli. Wndigo,quia anathema est manere...fu intrerupta caci il vazu pe Derek fugind de maca pamantul,iar apoi iesi la iveala si Wendigo.
-Diana,haide!striga Nick.
-...in circulos eorum!
Derek sari,iar apoi se rostogoli la pamant in afara ultimului cerc,intre timp ce Wendigo ramase prins in el. Ragea si incerca sa iasa din el,dar era blocat.
-Sa fugim!
Alergara putib mai in fata,iar apoi observara ca cercurile pierdeau din lumina.
-Derek,declanseaza bomba!striga Diana. Cercurile vor fi rupte foarte curand!
Derek scoase o telecomanda si privind furios catre pestera apasa pe butonul telecomenzii. Bomba exploda,iar Wendigo fu distrus impreuna cu cadavrele acelea. Doar politistul,copilul si Nick fusera gasiti in viata.
-Oh,Doamne! Derek,esti ranit la cap!spuse Diana punandu-i mana pe fata. Derek ii privea ochiii albastri si parul castaniu. Era inalta si imbracata sport atunci.
-Sunt bine!
-Te rog! Permite-mi!Diana ii puse mana pe rana. Vulneris huius decus.
Rana i se vindeca brusc ramanand doar sangele.
-Hei..ma gandeam ca poate vrei sa mergem la un film,candva..spuse Diana.
-Nu. Merg in Toledo si dupa ma intorc inapoi la logodnica mea..
-Ah..am inteles..
Derek si Nick isi vazura de drum catre Toledo ca sa ajunga la timp,sa se cazeze la un hotel,iar apoi in ziua urmatoare sa-l caute pe BlackWall ca apoi cei doi frati sa se desparta.

----------------------------
Diana(personaj secundar)

Copilul supravietuitor(personaj episodic)

Politistul supravietuitor(personaj episodic)

The Exorcist - Demonul DrakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum