*dimineata,in camera hotelului*
Se auzi telefonul lui Derek sunand. Erau cei de la spital.
-Alo?
-Bunaziua! Am dori sa va anuntam in legatura cu decesul tatalui dumneavoastra.
-L-ati gasit?
-Da,era in subsolul spitalului,mort!
-Oh..in regula,vom veni azi acolo.
*apel incheiat*
Diana auzi toata conversatia,iar apoi Derek iesi pe usa. Ea il urmari si observa ca se duse la Nick,Eathen si Dylan.
A descuiat usa si a intrat in continuare normal.
-Baieti! L-au gasit pe Jo!a strigat el de la usa. Primul care venise era Nick.
-Si? Unde era? Cum se simte?intreba el cu sufletul la gura.
-Este..mort..spuse el pe un ton ragusit si aproape soptit.
Nick lasa privirea in jos si mainile pe langa el.
-Ni...
(BUM)
Nick lovi un perete cu pumnul lasand o gaura in urma. Dylan si Eathen aparura in graba la acea busitura.
Ei ramasesera muti,iar apoi la usa se auzi un ciocanit.
Acolo era un baiat cu par blond,ochiii albastri si era bine dezvoltat.
-App..hey! Eu sunt Jake..unul din fiii lui Drake si am auzit ca unii din frati mei buni sunt aici.
-Da...
-Ap..deci sunt sau am gresit camera?
-Da,eu sunt Dylan,el Eathen,iar acesta este Derek.
-Oh..doamne..avem o mare problema. Stephany vine dupa noi..i-a ucis pe toti ceilalti.
-Cine-i Stephany?intreba Derek,iar apoi privirile se atintira asupra sa.
Se lasa linistea pentru un moment,iar apoi Eathen.
-Stephany este defapt cea mai puternica dintre noi,iar tu pe locul 2..elementul sau este lumina,iar cu o simpla privire poate da foc intregii cladiri,indiferent de marimea sa. Are tot timpul ochiii albi-galbui. Dar nu se poate transforma in nimic.
-Eu sunt natura..pot creste plantele intr-un mod record si le pot controla.
-Stephany ce puteri mai are?
-Lumina,bineinteles. Acum poate contopi animalele si se poate transforma intr-un animal,cum facea Scott. Poate seca orice de viata sau seva ca si Marry. Poate face cutremure si se poate baga pe sub pamant si fara sa fie nevoit sa respire,ca si Daniel.. si ca si Sam poate construi orice,din orice materiale,iar orice parte a corpului o poate transforma intr-o unealta..
-Oh...Doamne!striga speriat Eathen.
-Am putea sa o invingem?intreba Derek putin "miscat" de cele auzite.
-Daca am avea Sabia lui Scarlett..am avea protectie caci nu-si poate folosi vrajile asupra noastra daca o avem..
Diana ascultase,iar apoi intra cu putere si tanti usa.
-Baieti,trebuie sa va spun ceva!
---------
Rulati pana jos si cititi!
--------------------------
Jake(personaj secundar)-----------------------
Heey! O sa fac o pagina speciala denumita "T.E. - ACTUALIZARI". Acolo o sa postez despre ceea ce va fi in viitoarele capitole,dar si cand voi posta volumul 2. In legatura cu asta ,o sa anunt cu o saptamana inainte sa incep noul volum,dar inainte trebuie sa termin volumul aceasta. Suntem deja cam pe la jumatate. Acolo o sa va anunt cate capitole vor mai fi,cu aproximatie si..mai bine va uitati daca sunteti curiosi. ;)
CITEȘTI
The Exorcist - Demonul Drake
ParanormalNick a devenit un exorcist impreuna cu fratele sau,Derek. Ei pe langa exorcism se mai ocupau si cu vanatul unei varietati de bestii ale intunericului. Au devenit asta dupa ce tatal lor a fost ucis de un demon sub ochiii lor inca din copilarie.