*dimineata,Dayton,Ohio*
Toti se trezira in acea masina cu dureri de oase din cauza unui somn incomod.
-Ahh..baieti,am ajuns?intreba Diana.
Jake se ridica si-i raspunse somnoros.
-Ah..cred ca da..unde e Eathen?
-Doarme la volan..
-Eu ies afara..mai bine ne apucam s-o cautam pe Scarlett..iar apoi Diana se uita afara cu Jake.
-Buuuuuun..cum o gasim in orasul asta?
-Nici nu stiu..! Daaaar..exista o cale!
-Care?
-Ha..o vraja!spuse ea zambind si uitandu-se la el.
-Cum o vei face? Ceilalti dorm..
-Nick nu prea simte chestii in somn..adu lumanari,harta orasului,iar eu iau sangele.
-App..stai,stai! O sa-l tai?intreba speriata.
-Nu..il tai si-i folosesc mana..oh..tu doar adu ce ti am cerut!
-Am adus!iar apoi in spatele sau se vedeau plantele cu lumanari si o harta.
Diana se duse la Nick,il taie usor la mana,iar apoi trasa cu un cutit acelasi semn de mai devreme pe care-l umplu cu sangele lui Nick.
Aseza lumanarile,iar apoi spuse incantatia in minte. Se porni un foc in care arunca harta,iar apoi harta era aproape intreaga,doar un cerculet mic era ars.
Dylan se trezi si observa scena sobra de acolo.
-Ce faceti?
-Mergem dupa Scarlett.raspunse ea. Am facut incantatia si se pare ca se afla in centru.
-Nu-i asteptam si pe ceilalti?
Diana nu raspunse,dar in schimb lua o foaie de hartie,un pix,iar apoi scrise ceva pe ele. Foaie o puse pe volan,la Eathen.
-Acum vor sti unde suntem. Sa mergem!
Dylan si Jake se uitau uimiti la ea,iar apoi o urmara.
*peste 15minute*
-Ok..deci am ajuns!spuse Diana.
-Dar...este cimitirul..Jake..ce parere ai? Jake?
Ei isi untoarsera capul,iar apoi il observara langa o usa. Era sigilata cu un lacat inscriptionat cu semne,iar usa era doar de un rosu simplu.
-Baieti,usa asta e infipta bine in pamant.spuse el incercand s-o impinga.
-Jake,stai departe de ea! Cred ca e Poarta Iadului!striga Diana fugind catre el,iar apoi fu trandita la pamand brusc.
-Diana!strigara amandoi si se dusera la ea.
-Ah..ce naiba a fost asta?!striga ea,iar apoi se indrepta catre usa usor,reusi sa patrunda mai aproape,dar cand o atinse o arse la mana.
-Auci! Ma arde!
-Cum sa arda?! Eu am pipait-o pana acum!spuse Jake,iar apoi se apropuie si o atinse din nou. Uite! Vezi?
-Ce sa vad?! Sunt arsa la mana!striga ea,iar apoi ii arata degetul putin ars.
Intre timp ce Jake privea degetul ars si statea cu mana pe acea usa,iar Dylan se holba la morminte de parca mortii urmau sa invie,brusc aparu ca de nicaieri ceva ce incerca sa-i taie mana,dar avusese norocul ca in acel moment sa-si traga mana caci voia sa atinga rana Dianei.
Se trase brusc inapoi si cazu pe spate amandoi,iar apoi strigara simultan.
-Ce e cu tine?!
-Cine v-a trimis?! Cumva Drake?! Transmiteti-i ca nu va pune niciodata mana pe Poarta Iadului!striga ea din picioare catre ei,iar apoi incerca sa-l taie pe Jake. El se feri cat putu,dar il rani la brat. Dylan vazu un put,iar apoi incerca sa ridice apa si s-o arunce catre nebuna,dar apa se sparse si cazu pe jos in apropierea ei.
-Prieteni,nu-mi merg puterile pe ea!striga el.
Intre timp ce aproape toti se uitau la Dylan,Diana observa ca pe sabie scria cu rosu "Sabia lui Scarlett".
-Tu esti Scarlett,asa-i?!intreba ea intinsa pe pamant si speriata.
Ea doar o privi furioasa,iar apoi ridica sabia catre ea(...)
*intre timp,la masina*
-Baieti,sunteti gata?intreba Derek.
-Nu!raspunse Nick.
-Eu da!adauga Eathen.
-Plecati fara mine,va prind din urma.
Se uitara unul la altul,iar apoi Eathen adauga.
-Are dreptate..pot avea probleme! Uite,scoate aripile,zboara repede sus si incearca sa te transformi in fulger. Este singura sansa!
Derek dadu aprobator din cap,scoase aripile si zbura in sus. Se concentra si reusi,iar intre tinp ce facea asta,Dylan vazu si fara sa se abtina striga.
-Va veni Derek! Nu te va lasa s-o ranesti!iar apoi sari catre femeie.
Derek intr-o viteza incredibila ajunse in cimitir si se izbi de pamant. In urma iesise doar fum si locul fusese ars ca si cum chiar ar fi fost un fulger acolo.
-Stai departe de ea!striga el.
-Tu esti,Derek?intreba ea cu lacrimi in ochi si sabia lasata atarnand de pamant.
El doar o privi,nu-i dadu vreun raspuns.
-Nu pot crede! Si tu te-ai aliat cu Drake?!
-Drake?! Nu! Vreau sa ma razbun pe el!striga,iar ochiii ii aratau tare intunecati,sumbri.
-De ce?
-Mi-a ucis tatal zilele trecute! Si din cauza lui mi-am pierdut mama..fara sa mai spuna nimic,in catrva clipe ajunse la ea si-i smulse sabia din pamant si o arunca spre usa.
O tinea strans de maini,iar apoi vantul se inteti si parea ca el va aduce furtuna.
-Derek,stai! Ea e Scarlett,e mama ta!striga Diana sarindu-i in brate.
------------
Scarlett (personaj secundar)
CITEȘTI
The Exorcist - Demonul Drake
ParanormalNick a devenit un exorcist impreuna cu fratele sau,Derek. Ei pe langa exorcism se mai ocupau si cu vanatul unei varietati de bestii ale intunericului. Au devenit asta dupa ce tatal lor a fost ucis de un demon sub ochiii lor inca din copilarie.