Capitolul XIII - Targul

9 0 1
                                    

*la spital* Nick :
P-pfotim?! Unde sunt? De ce sunt intins pe acel pat,si la perfuzii..? Unde este Derek si..tata! Oh,nu..si el a fost lovit odata cu mine! Tre-trebuie sa-i gasesc!
(-Nick!urla Derek intrand izbitor pe usa si sarindu-i la picioare.
-Derek,calmeaza-te!striga Diana fugind dupa el)
In regula...ce se intampla?
-Fratioare,sunt aici!am strigat,dar nimeni nu ma auzea.
Nu inteleg ce se intampla.. nimeni nu ma aude. Oare sunt mort?
Dar nu am apucat sa spun nimic altceva caci doctorul a intrat pe usa. Era acelasi doctor care..care a fost la spitalul de nebuni..o fi un doctor mai bun.
(-App..ascultati! Este in coma,daar..nu se stie daca va supavietui..spuse doctorul observand fata socata a Dianei si cum Derek lovi cu pumnul in usa,iar apoi iesi afara.
-Derek,dar Dylan nu-l poate vindeca?
-Nu..poate sa vindece cancerul,ranile grave sau..sau coma...iar apoi Diana il lua in brate si se asezara langa trupul meu.)
-Uh..! Ce a fost asta?!m-am panicat eu simtind un aer rece si observand o umbra rapida trecand pe langa mine si ducandu-se intr-o alta camera. Eu m-am dus dupa el. Odata ce am ajuns in fata camerei acea chestie a trecut pe langa mine si s-a dus la cea alaturata. Am reusit sa intru in camera si am vazut o chestie urata,cam albastra si cheala. Avea pe ea o haina transparenta si sfasiata si i se vedeau coastele. Era o bestie!
-Hei,pleaca de langa el!am strigat eu apropiindu-ma de batranul de la acel pat,iar dupa ce a plecat. Y
-Da..stiu..
-Doar atat ai de spus?!
-Imi pare rau! O sa rezolv asta..!iar apoi Derek iesi furios afara.)
Tata incerca sa se ridice,iar apoi pleca. Diana parea sa-l urmareasca.
Eu am fost distras de o voce subtire de fata.
-Hey! E cineva?asta continua sa rasune pe holurile spitalului.
Eu m-am dus grabit. Am zarit o fata cu par blond,inaltime medie,subtirica..semana cu Britt Robertson..
-Hey..cine esti?
-Nu-mi amintesc.. tot ceea ce-mi amintesc este ca.. a venit acea fiinta numira reaper acum mult timp. Am ales sa fiu fantoma. Vreau sa plec,mai bine la judecata! Dar tu?
-Nick Steward. Corpul imi este pe moarte..
-Oh..imi pare rau..daca te vei mai intalni cu reaper-ul mai bine accepti judecata..
-Ce?! Nu! Trebuie sa-mi ajut fratele! Ia stai..tu esti reaper-ul..!
-Oh...nu aveam alta modalitate sa te conving..
-Nu vin! Pleaca!am strigat iar,iar apoi reaper-ul disparu.
*in subsol*
Jo se duse in subsolul spitalului unde facu un semn si apoi incepu o incantatie. Diana nu reusi s-o auda,dar apoi il observa pe Drake aparand. Ea ramase ascunsa.
-Jo..ne revedem..
-Vreau sa facem un targ..
-Te ascult..
-Iti pot face rost de Sabia lui Scarlett in schimbul vietii lui Nick..
-Ha..asta nu ajunge! Toti demonii pe care mi i-ai luat si omorat tu!
-Atunci viata mea..
-Tot nu.
-Viata mea si niste informatii de unde pot obtine sabia aceea.
-Convenabil..te ascult!
-Scarlett este mama lui Nick si Derek! Este in viata,iti omoara demonii! Pentru fii sai a plecat,demonii o voiau! I-ar fi luat pe ei.
-Interesant..
-Este o incantatie prin care si-a ascuns locatia,dar este intr-un oras pe care vrea sa-l faca sfant..nu stiu daca a reusit.. tot ea a ascuns si Poarta Raului si a sigilat-o si mutat-o.
-Atat?
-Asta este ceea ce stiu.. si sabia este indestructibila,faurita chiar de cei mai puternici arhangheli care au primit ajutorul lui Scarlett.
-S-a facut!a strigat el,iar apoi Jo a ramas fara suflu.
Diana privea in continuare si apoi fugi sus.
-Derek! Repede la Nick!a strigat ea alergand catre camera sa.
Cand intra pe usa Nick deschise ochiii si se ridica tragand aer putin infundat. Incepuse sa respire repede.
-Traiesc?intreba el.
-Da!striga Diana plangand.
Derek se duse la el si-l lua in brate,iar apoi Diana facu o fata socata amintindu-si de cele intamplate mai devreme.
-Cum te simit?intreba Derek.
-Foarte bine! Incredibil! Nu mai am nici o rana!striga el zambind.
Se dusera la doctor care le spuse ca pot pleca. Toti doctorii ramasese socati de vindecarea sa.

*2h mai tarziu la hotel*
Diana avusese putina treaba si intarzie cam o oara in plus.
Cand ajunse inapoi in fata camerei,descuie,iar apoi intra prudent.
Inauntru era o lumina pala,pe jos erau trandafiri. In centrul camerei acelea era o masa rotunda cu o lumanare si farfurii si servetele frumos aranjate. Dintr-o alta camera iesi Derek intr-un sacou albastru,camasa alba,papion negru si pantaloni ca abanosul. In mana avea un buchet mare cu flori si ciocolata. Florile aratau uimitor,iar rosul si albastrul lor se imbiau perfect.
Diana se inrosi si icepuse sa zambeasca punandu-si mainile la gura.
-Oh..Doamne,Derek!striga ea sarindu-i in brate.
Derek o impinse putin si ii dadu florile si ciocolata.
-Pentru tine!spuse el zambind.
Diana le lua in mana,iar apoi il saruta.
Derek ii trase scaunul si o invita sa se aseze,iar apoi o impinse mai aproape de masa.
-Dar Nick unde este?intreba ea intorcandu-si capul catre el.
-Doarme la Eathen si Dylan in seara asta. Ma duc sa aduc cina!
Diana zambi muscandu-si buza.
Derek se intoarse cu o farfurie argintie acoperita cu un capac de aceeasi culoare.
Puse farfuria pe masa,iar apoi lua capacul. Acolo era un pui mare,ce parea foarte gusots.
Manacara si vorbira despre tot felul de chestii,iar apoi Derek aduse o farfurie aurie cu un capac auriu.
-Si uite si deserul!iar apoi lua capacul.
Era o pranitura ce arata uimitor. Pentru cei doi urmara o multime de minute uimitoare.
----------------------------
Reaper-ul(personaj episodic)

Imbracamintea lui Derek

The Exorcist - Demonul DrakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum