-Si care-i este numele?intreaba Derek.
-Blackwall. Nu este unul din cei mai puternici,deci nu va fi foarte greu.
-Deci o puteai face si singur?
-Nu..nu ma puteam implica in asta fara un pic de sprijin.
-Urca odata in masina si sa mergem. Vreau acasa.
Se urcara in masina si mersera catre Ohio.
Au condus jumatate de drum,iar apoi Nick priemeste un apel.
-Alo?
-Nick,tu esti?
-Da. Cine inteaba?
-Un prieten de-al tatalui tau. Am nevoie de ajutorul tau,iti voi explica totul cand vii.
-Bine. Unde sa vin?
-Cleveland,Ohio.
-Perfect.
*apel incheiat*
-Deci,unde mergem?intreaba Derek.
-Cleveland,Ohio.
-Tot Ohio?
-Da.
-Si acel demon unde este?
-In Toledo.
-Ok.
Odata ajunsi in Cleveland nu prea puteau face altceva decat saadmire frumusetea sa. Imediat ajunsera si la adresa data de acel om si se putea observa o casa frumoasa,eleganta.
Au batut la usa,iar apoi le-a fost deschisa deun om de varsta mijlocie.
Era brunet cu ochi albastri si parea disperat.
-Nick?
-Da. Am venit cu fratele meu..
-Derek!
-Da..
-Ma bucur ca ati venit amandoi,adica stiu ca Derek nu prea se avea bine cu Jo,tatap vostru.
-Mda..
-Sa schimbam subiectul!striga Derek.
-Ok,eu sunt Steven Williams. Am 35 de ani si lucrez ca politist. V-am chemat caci am o problema la sediu..
-App..stai,treaba noastra nu este sa ne implicam in asta,doar exorcisari si d-aste.ii spuse Derek.
-Of,of..nu despre asta este vorba,doar ca au disparut 2 adolescenti intr-o padure apropiata,iar apoi a fost gasit doar cortul lor,iar mai la o mica distanta si mobilul fetei.
-Si....?
-2 politisti care s-au dus in cercetare nu s-au mai intors,iar restul echipajului l-au gasit pe unul din ei sfasiat.
-Poate era doar vreun animal..
-Nu,sigur e ceva mai mult.
-Ok,stai sa ma uit in jurnalul tatei.spuse Nick. Bun,deci wendigo. O creatura canibala,se crede mit creat de triburile italiene in trecut. Mai sunt si apte variante observ,dar asta este cel peste care am dat prima data. Derek,de dimineata mergem in padure. Avem mai multe sase sa supravietuim ziua.
-Ok.
*Dimineata*
-Haide,trebuie sa ne grabim.spuse Nick.
-In regula,dar daca o sa mor,crede-ma ca te omor si eu pe tine.
-Bineee...
*in padure*
Mergand cei doi dau peste un cadavru. Era complet sfasiat si fara cap.
-O,Doamne!striga Derek.
-Shhht! Ne poate auzi.
-Cum il invingem?
-Trebuie sa-i dam foc cu sare.
-Si cum ne aparam de el?
-Ca de fantome. Facem un cerc de sare.
Dupa ce spuse asta,Nick facu un cerc destul de mare incat sa incapa amandoi.
-Derek,mi-am adus aminte. Wendigo pot simti ce persoane dragi ai si le pot imita vocea..
Urmara momente de tacere,iar apoi se lasa noapte. Faceau cu schimbul de paza si stateau langa foc in interiorul cercului. Era randul lui Nick sa stea treaz.
-Cum merge,fratioare?
-Vreau acasa!
(-Derek,ajuta-ma!)
-Cassie..nu,este bestia!iar apoi se apuca cu mainile de par.
(-Auuuu! Derek,ma sfasie!)
-Cassie!
-Derek,calmeaza-te! Nu este ea!
Iar apoi o voce barbateasca se auzi.
(-Nick,soldatelul meu! Am supravietuit demonului,dar m-a prins bestia asta!)
-Tata?
-Nu,Nick,este bestia!
(-Nick,te rog!)
-TATA! iar apoi Nick o lua la fuga catre locul din care se auzea.
-Nick,stai!striga Derek fugind catre el,dar nu apuca sa iasa din cerc ca vazu bestia rapidu-i fratele.
Derek lua pusca cu sare si trase catre bestie,dar in zadar.
-Nick!striga,iar apoi se puse in genunchi si incepu sa planga. Wendigo,promit sa te omor! Mi-ai luat fratele,iti iau viata!
--------------------------
Wendigo (personaj episodic)Steven (personaj episodic)
CITEȘTI
The Exorcist - Demonul Drake
ParanormalNick a devenit un exorcist impreuna cu fratele sau,Derek. Ei pe langa exorcism se mai ocupau si cu vanatul unei varietati de bestii ale intunericului. Au devenit asta dupa ce tatal lor a fost ucis de un demon sub ochiii lor inca din copilarie.